Mm, dat van die 5 strength in plaats van 6 is inderdaad maar matig.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:25 schreef Sidekick het volgende:
Ik vind de Numidian Cavalry van de de Carthaginians trouwens ook zeer zwak. 20% zwakker dan Horse Archers. Alleen tegen Melee units zijn ze 25% sterker.
Ten opzichte van de Horse Archer heb ik het over. Num. Cavalry: 7.5 (5 * 50%) vs 6.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:48 schreef Frollo het volgende:
Maar tegen melee krijgen ze toch mooi +50% en dus niet de 25% waar jij het over hebt.
Verdomd.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:23 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ten opzichte van de Horse Archer heb ik het over. Num. Cavalry: 7.5 (5 * 50%) vs 6.
Twenty (20!) XP! Voor elke unit die op dat vakje staat! Ik geloof het gewoon niet, dit is té krachtig. Misschien bedoelen ze 20 XP verdeeld over alle units.quote:There are a few different ways Great Generals can be used. Most obviously, you can turn them into Warlords to lead your military units in the field. When you create a Warlord, you have to join it to another combat unit. Any units that happen to be in the same tile when the Warlord is created, gain an additional twenty experience points.
Dat lijkt me ook. Misschien XP voor mounted units? (En dat de Mongoolse Ger dan nog eens extra XP geeft?)quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:42 schreef Retuobak het volgende:
Ben benieuwd wat ie precies doet.
Ongetwijfeld iets met mounted units.
Heb je alle patches gedownload? Het is een bekende bug en geloof dat het al is opgelost, anders moet je ff zoeken via google, veel mensen hadden er last van. Maar de patches (In-Game te downloaden met auto-patch optie in het menu) moet je zeker installeren. Loopt een stuk soepeler dan later in de game.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:51 schreef schaduwvandewind het volgende:
Hoi, ik ben beginnend Civ-speler maar vindt het heel moeilijk om een beetje ingespeeld te geraken, zoveel te doen... . Een vraag die ik heb is de volgende. Als ik een spel start, is de rest van de 'wereld' zwart. Als ik een scout laat exploren verandert dit zwart niet(alleen op de map wel). Hoe krijg ik mijn kaart mooi gekleurd? of hoort dit zo? groeten
Hier ook, hoewel ik ongetwijfeld wel ergens tijd kan vrijmaken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:04 schreef Frollo het volgende:
Ik weet niet eens of ik 'm ga halen. Ik heb maar heel weinig tijd om te Civven of te gamen überhaupt.
¤ 23,99 bij cd-wow is de goedkoopste die ik heb kunnen vinden.quote:
Tja, helaas gebeurt het niet zo vaak dat de prijs van een expansion pack dropt, ik zie het althans zelden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:59 schreef Retuobak het volgende:
Mmmh, maybe toch maar even mee wachten dan
Krijg je nog een foutmelding of hangt alles meteen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:50 schreef AgLarrr het volgende:
Kep em ook gekocht, geïnstalleerd en hij loopt klem in het hoofdmenuEn mijn ploeter voldoet ruim aan alle systeemeisen. Iemand een idee hoe dat kan?
Hij hangt meteen. Hij hapert ook als een gek trouwens. Ik ben nu bezig met de patch..quote:Krijg je nog een foutmelding of hangt alles meteen?
Dat zuigt ja. Ik heb het zelf niet vaak gelukkig, meestal loopt het wel. Eén voorbeeld komt me wel meteen voor de geest: Beyond Good and Evil, die hele goeie reviews kreeg vanwege het sterke verhaal en de unieke gameplay, maar ik knal er om de haverklap uit.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:15 schreef AgLarrr het volgende:
God wat ik haat ik dat: iets kopen dat het vervolgens niet doet.
Waarom dan? Je zegt zelf dat je de systeemeisen ruim haalt.quote:Kan ook aan mijn ploeter liggen trouwens..
Jah, dat kopt, maar mijn ploeter doet al tijden raar. Hij happert om de haverklap, loopt tergend traag en heeft zelf moeite met winamp. Mijn jongste broertje flikkert er ook allemaal zooi op en dat komt het systeem niet ten goede.quote:Waarom dan? Je zegt zelf dat je de systeemeisen ruim haalt.
Dat gaat 't worden indd. Spel draait wel op een langzamere laptop (omfg hoe gaaf!). Ligt dus echt aan mijn ploeter. We gaan wel even wat herstelwerkzaamheden uitvoeren...quote:of gewoon windows opnieuw installen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |