abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36263702
Weet niet goed wat ik zeggen moet PM-girl , dus hou het maar bij sterkte...
  † In Memoriam † woensdag 22 maart 2006 @ 14:19:21 #252
81992 Githa
pi_36263706
Pm-girl, blij dat het een fijn gesprek was en je nu redelijk nuchter bent, hopelijk kun je dat gevoel behouden.
Maandag ga ik voor je duimen, hoelang duurt het voor je de uitslag hebt of krijg je die direct?
Voor vanavond sterkte! ... lekker huilen als je daar de behoefte toe hebt, dat maakt het voor hun alleen maar duidelijker hoe jij je voelt
  woensdag 22 maart 2006 @ 14:25:47 #253
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_36263918
Tsja, maandag moeten we dus komen maar wat precies wist de vk ook niet. Kan zijn dat ze meteen de echo overdoen, kan ook zijn dat het alleen een gesprek is. Hoop eigenlijk op het eerste, want dan zijn we ook meteen dichter bij een uitslag weer.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  † In Memoriam † woensdag 22 maart 2006 @ 14:27:52 #254
81992 Githa
pi_36263976
Kun je die afdeling niet bellen ....Catharina ZH? en vragen wat de procedure is.
Ik zou ook meer rust hebben als ik weet wat er gaat gebeuren dus helemaal niet raar als je daar voor zou bellen.
pi_36264032
jeetje PM, ik weet ook even niet zo goed wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte meis!!
Dikke
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 22 maart 2006 @ 14:29:55 #256
94046 PM-girl
pi_36264042
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 14:27 schreef Githa het volgende:
Kun je die afdeling niet bellen ....Catharina ZH? en vragen wat de procedure is.
Ik zou ook meer rust hebben als ik weet wat er gaat gebeuren dus helemaal niet raar als je daar voor zou bellen.
Goed idee eigenlijk, alleen is het niet in het Catharina maar in het Diagnostisch centrum. Horende bij het AZ maastricht.
Maar ik ga wel even bellen ja!
*
pi_36264068
Jeetje PM-girl, wat een spannenden dagen voor jullie
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † woensdag 22 maart 2006 @ 14:31:23 #258
81992 Githa
pi_36264083
Ik ben werken , maar lees het straks vast
  woensdag 22 maart 2006 @ 14:32:06 #259
94046 PM-girl
pi_36264102
Alweer uitgebeld, alleen een gesprek omdat er al een echo gemaakt is in het ziekenhuis.
*
  woensdag 22 maart 2006 @ 14:41:42 #260
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_36264442
sjonge sjonge PMGirl wat een spanning! Jammer dat je geen echo mag laten maken.. ik weet ook niet goed wat ik erop moet zeggen. Je hebt je uiterste best gedaan zo.. nu is het dus maar afwachten. Hopelijk kun je wat rust vinden, das ook het allergezondste voor je baby'tje!
  woensdag 22 maart 2006 @ 14:53:39 #261
94046 PM-girl
pi_36264844
Op zich denk ik dat ik wel rustig kan blijven, maar ik had me zo verheugd om vrijdag al een beetje te gaan shoppen, positiebroeken maar vooral ook al babyspulletjes. Nu is die zin spontaan verdwenen, terwijl ik de broeken wel nodig heb, dus ik ga toch maar.
*
  woensdag 22 maart 2006 @ 15:29:07 #262
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36266160
PM, sjonge wat een onzekerheid. Wat lijkt maandag dan ver weg hè.
Sterkte samen.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_36267002
PM das niet nix waar je nu op moet wachten. Laten we hopen dat het achteraf allemaal wel meevalt.

Hier hebben we net check-up bij de vlos gehad. Bloedruk was weer goed (was de vorige keer iets aan de hoge kant) was wel weer een kilo afgevallen. Maar daar tegen over is kleintje wel groter dan dat het moet zijn. We krijgen dus een lange Mijn baarmoeder was ook groter dan dat ie nu hoort te zijn. Normaal hoort een kindje van deze lengte zwangerschap ongeveer 24 cm te zijn. Daar zit die van ons dus boven. Maar ja lange mensen komt voor in beide kanten van de familie dus daar sta ik niet raar van te kijken
Vind zwanger zijn nu eindelijk een beetje leuk te vinden Nu pas!!!

Morgen gaan we naar de 9 maandenbeurs lekke snuffelen
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_36267812
PM-girl, wat eng allemaal. Ik wil er maar niet teveel over nadenken, (stille angst ook bij mij, maar ik laat niet testen..)

Hier frustratie! Het hooikoorstseizoen breekt weer aan, dus ik moet medicijnen. De apotheek zegt wat anders dan hun eigen website, verwijzen me daarna door naar de dokter (vervanger) die weer wat anders zegt, en nu gaan ze eindelijk maar eens overleggen....
ze willen me alleen maar een neusspray geven, die voor mij echt niet afdoende is, terwijl er dus genoeg medicijnen zijn tegen hooikoorts die je gewoon zou moeten kunnen gebruiken.
Ik snap het niet, volgens mij zijn er toch duizenden zwangere vrouwen met hooikoorts, maar ze doen alsof ze het wiel moeten uitvinden...

Hebben jullie tips?
Eva
pi_36267962
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:11 schreef linda856763 het volgende:
PM-girl, wat eng allemaal. Ik wil er maar niet teveel over nadenken, (stille angst ook bij mij, maar ik laat niet testen..)

Hier frustratie! Het hooikoorstseizoen breekt weer aan, dus ik moet medicijnen. De apotheek zegt wat anders dan hun eigen website, verwijzen me daarna door naar de dokter (vervanger) die weer wat anders zegt, en nu gaan ze eindelijk maar eens overleggen....
ze willen me alleen maar een neusspray geven, die voor mij echt niet afdoende is, terwijl er dus genoeg medicijnen zijn tegen hooikoorts die je gewoon zou moeten kunnen gebruiken.
Ik snap het niet, volgens mij zijn er toch duizenden zwangere vrouwen met hooikoorts, maar ze doen alsof ze het wiel moeten uitvinden...

Hebben jullie tips?
Hier hetzelfde probleem. Er is nix te krijgen wat je mag gebruiken. Alleen neusspray inderdaad. En anders kom je op van die pilletjes van de drogist (maar die helpen helemaal nix). Een ding die ik je wel aan kan raden is om elke dag een lepel verse honing (van de natuurwinkel) te nemen. Dat wil ook nog wel eens helpen.
Liefde
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:16:53 #266
94046 PM-girl
pi_36268002
Vervelend Linda en Nicole, zo leuk is de lente dus niet voor iedereen!
*
pi_36268010
honing? dat mag toch juist niet? Of was dat alleen voor kleine kinderen?
Eva
pi_36268193
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:17 schreef linda856763 het volgende:
honing? dat mag toch juist niet? Of was dat alleen voor kleine kinderen?
Mag honing niet nee? Oh haha dan kan je het beter niet doen. Moet eerlijk bekennen dat het bij mij nog goed gaat nu. Is toch een positieve kant van de late lente
Liefde
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:24:01 #269
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_36268241
Honing mag je in elk geval niet geven aan een baby weet niet hoe dat zit in de zwangerschap.
pi_36268323
Linda, ik kreeg helemaal niks en heb echt een rot tijd gehad tijdens het hooikoorts seizoen. Niet echt wat je wil horen. Maar zelfs een neusspray werd me niet gegeven. En middeltjes van dokter vogel bijvoorbeeld mocht ik ook niet innemen

PM Girl wat jammer zeg dat de uitslag van de nekplooi meting zo hoog is. Het is natuurlijk nog afwachten of er ook echt iets mis is. Maar in ieder geval sterkte met het wachten.
pi_36268939
Nou, ik krijg in ieder geval een neusspray, dat is in ieder geval iets, maar ik kan ook al oogdruppels vinden die volgens de site van apotheek.nl gewoon veilig zijn. Daar moet ik het dan maar mee doen.
En helemaal geen suiker eten, dat hielp vorig jaar voor mij ook...Nog even afkicken dus...
Eva
  woensdag 22 maart 2006 @ 17:01:32 #272
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_36269573
ik gebruik beclametason, volgens de huisarts mag ik deze gewoon blijven gebruiken, gelukkig maar, want ik ben bijna chronisch verkouden... heb het nu net weer onder controle (even afklopppen dat het niet weer terugkomt)
beclametason is voor allergien/hooikoorts

weet niet of ik de oogdruppels nog mag gebruiken...

[ Bericht 20% gewijzigd door ik80 op 22-03-2006 18:43:52 ]
pi_36271070
Vreemd dat er niks is. Ik heb ook last van hooikoorts (meestal pas in mei/juni) en vorig jaar heb ik andere medicijnen gekregen omdat ik toen al bezig was met proberen zwanger te worden. Maar ik ga maar eens goed navragen of ik die dan dit jaar wel of niet mag gebruiken.
  woensdag 22 maart 2006 @ 18:31:21 #274
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_36272319
PM-girl, wat een rotbericht! Ik heb in het VUziekenhuis als student onderzoek gedaan naar de combinatietest, de betrouwbaarheid e.d. Ik heb de kansen van honderden vrouwen langs zien komen, meestal is het goed, heel soms niet... heel naar dat je nu zo moet wachten.

Ik weet niet wat je wil, nog meer info of gewoon afwachten (al die verhalen en kansen zeggen tenslotte niks over jouw kind, dat is of goed of fout, en het feit is er al, je weet het alleen nog niet), maar je mag me absoluut mailen op mn username @gmail.com. Ik kan je meer vertellen en kan ook erg goed zoeken naar de nieuwe dingen.

Ik kan je iig vast vertellen dat als je een punctie gaat doen, je daarbij als het goed is wel met spoed de uitslag van krijgt, juist omdat je je nu ook al zorgen moet maken. Maar dat zullen ze je maandag ook wel vertellen allemaal. Sterkte met wachten!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_36272588
Jemig PM-girl... dit is niet wat je horen wilt als je zo'n onderzoek laat doen. Vooral de onzekerheid die je hebt tot de uitslag van de punctie lijkt me vreselijk. Blijf lekker spuien hier, helpt mij ook.
Dikke van mij!
  woensdag 22 maart 2006 @ 18:57:04 #276
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_36273058
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 18:31 schreef Lemijn het volgende:

Ik kan je iig vast vertellen dat als je een punctie gaat doen, je daarbij als het goed is wel met spoed de uitslag van krijgt, juist omdat je je nu ook al zorgen moet maken. Maar dat zullen ze je maandag ook wel vertellen allemaal. Sterkte met wachten!
Spoed, nou, zeg maar 10 dagen wachten dus. Tien hele lange dagen.
In 2004: Elisabethziekenhuis Tilburg, chromosomenonderzoek in Nijmegen.

Wat wél weer met spoed gebeurde bij mij was de vlokkentest zelf. Ongeveer een kwartier na de nekplooimeting (bloedtestuitslag was toen al binnen).

[ Bericht 4% gewijzigd door Icaä op 22-03-2006 19:05:11 ]
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
  woensdag 22 maart 2006 @ 19:06:33 #277
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_36273332
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 18:57 schreef Icaä het volgende:

[..]

Spoed, nou, zeg maar 10 dagen wachten dus. Tien hele lange dagen.
Vorig jaar: Elisabethziekenhuis Tilburg, chromosomenonderzoek in Nijmegen.

Wat wél weer met spoed gebeurde bij mij was de vlokkentest zelf. Ongeveer een kwartier na de nekplooimeting (bloedtestuitslag was toen al binnen).
Dat vind ik echt belachelijk. Het lijkt me ook enorm frustrerend, je kan niks doen, en maar wachten, grr...

Maar goed, dat bewijst maar weer dat zo'n 'ervaringsverhaal' van mij ook niet alles zegt. Bij deze nuanceer ik mezelf: in het Vu krijg je een spoedbepaling. Ik hoop voor jou dat je dat ook krijgt.
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  woensdag 22 maart 2006 @ 19:12:47 #278
109497 Icaä
pi_36273470
Dat wachten was ook echt verschrikkelijk. De gynaecoloog had de uitslag ook gewoon niet eerder (hij is 'm de dag van de uitslag nog zelfs uit de ingekomen post gaan vissen).
  woensdag 22 maart 2006 @ 19:37:22 #279
593 sjak
Juffie Bloem
pi_36274220
Heel veel sterkte PM girl, dat is echt schrikken. Tja, laat je zelf maar goed informeren en praat er maar veel over als je dat wil. Ik kan me voorstellen dat het een heel verwarrende tijd is die enorm veel vragen gaat oproepen. In het Vu had ik zelf voor de eerste combinatietest binnen 10 dagen de uitslag binnen.

Paradijsvogeltje, gaat het nu weer een beetje met je? Ben je bekend met benauwdheid of heb je dat nu plotseling. Maak je je misschien te druk over bepaalde dingen. Rust is belangrijk he in de zwangerschap!

Tjonge, ook bij Tazz al zo schrikken. Het lijkt me zo moeilijk om rust te nemen. Wat goed van haar dat ze je het wachtwoord heeft laten veranderen Dat zou bij mij ook nodig zijn om haar van de computer af te houden.

Sugar, wat fijn dat je zo hebt mogen gluren terwijl studenten aan het leren waren. Heb je nog foto's meegekregen?

Crazymoon, lekker lang verhaal heb je getypt. Leuk dat je weer een echo mag doen! Waarom moet er bloed geprikt worden?
Lekker douchen!
  woensdag 22 maart 2006 @ 19:57:03 #280
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_36274979
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 19:37 schreef sjak het volgende:

Tjonge, ook bij Tazz al zo schrikken. Het lijkt me zo moeilijk om rust te nemen. Wat goed van haar dat ze je het wachtwoord heeft laten veranderen Dat zou bij mij ook nodig zijn om haar van de computer af te houden.
Nou, binnen 24 uur belde ze me al smekend op, om het wachtwoord weer door te geven... *zucht* Ik weet niet of dit goed blijft gaan, ze heeft wel heel veel geslapen, maar had bij thuiskomst alvast alle enveloppen voor de geboortekaartjes geschreven....
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  woensdag 22 maart 2006 @ 19:57:55 #281
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_36275013
PM-girl, wat een naar verhaal. Hopelijk valt het allemaal mee. Sterkte iig.
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  Licht Ontvlambaar woensdag 22 maart 2006 @ 20:11:38 #282
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_36275452
* Sjeen even uit lurkstand springt om PM-girl een knuffel te geven.

Meis, ik duim mee dat de uitslag van de test goed is Wachten op de uitslag van zo'n test is waardeloos.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 22 maart 2006 @ 21:24:13 #283
11682 Moonah
Jolie femme
pi_36278266
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 19:06 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Dat vind ik echt belachelijk. Het lijkt me ook enorm frustrerend, je kan niks doen, en maar wachten, grr...

Maar goed, dat bewijst maar weer dat zo'n 'ervaringsverhaal' van mij ook niet alles zegt. Bij deze nuanceer ik mezelf: in het Vu krijg je een spoedbepaling. Ik hoop voor jou dat je dat ook krijgt.
Tja, je kunt het wel belachelijk vinden , maar de wachttijd is gewoon inherent aan het soort onderzoek. Die cellen vermenigvuldigen zich nu eenmaal niet voldoende in anderhalf uur tijd.
quote:
De uit het vruchtwater afkomstige cellen worden gekweekt, zodat zij zich vermeerderen. De kweekperiode die nodig is, wisselt per persoon. Meestal is de uitslag na ongeveer drie weken beschikbaar.
Bron
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 22 maart 2006 @ 21:26:09 #284
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_36278347
ow PM-meisje wat lees ik nu weer.... wat balen en een onzekerheid is dit zeg... heel veel sterkte met wachten totdat je meer duidelijkheid... dikke knuffel van mij

MeNicole.... fijn dat alles nu zo goed gaat
Make love, not war ☮
  woensdag 22 maart 2006 @ 22:32:35 #285
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_36280928
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 21:24 schreef Moonah het volgende:

Tja, je kunt het wel belachelijk vinden , maar de wachttijd is gewoon inherent aan het soort onderzoek. Die cellen vermenigvuldigen zich nu eenmaal niet voldoende in anderhalf uur tijd.

Bron
Joh, wat een gezicht. Ik snap ook wel dat het niet sneller gaat dan het gaat. Ik bedoelde met dat 'spoed' dat ze in dit soort gevallen wel wat doen waardoor de uitslag iets eerder komt (wat vlugger gaan kijken, of er misschien toch al genoeg cellen gegroeid zijn? zoiets. zal het eens navragen). En bij een vlokkentest komt de uitslag sowieso iets sneller dan bij een vruchtwaterpunctie, daarom doen ze meestal in deze gevallen een vlokkentest.

Maar goed, die 10 dagen waar icaä het over heeft, dat zal wel het snelste zijn dat kan dan. Ik had blijkbaar fout in mn hoofd dat het max en week was (de wens is de vader etc).

PM-girl, laat je niet in de war brengen door dit gesteggel
pi_36281078
PM meid , heel veel sterkte

de rest van de girls ohja en man

(sorry als ik niet iedereen meer kan antwoorden, ik vind het nog erg moeilijk om tijd te maken, hoop dat ik er snel ritme in krijg)
  donderdag 23 maart 2006 @ 08:20:56 #287
94046 PM-girl
pi_36287700
@ Lemijn, Ik denk dat ik je morgen eventjes mail, heb een aantal technische vragen, lief dat je het aanbiedt!

Verder ben ik er nu redelijk nuchter onder moet ik zeggen, geen traantjes meer. De kansen zijn er nu, we gaan voor verder onderzoek en de zorgen die ik nu heb is meer nog even voor het onderzoek zelf, straks. Ik hoop dat het allemaal niet te lang hoeft te gaan duren, maar ja, gevoel en feit lopen door elkaar, zeker nu.
Besloten om alleen de ouders en broer/zus in te lichten en verder niemand (behalve collegae, omdat ik minder aanwezig zal zijn ten tijde van de onderzoeken) om te voorkomen dat iedereen telkens gaat vragen en wel iets weet te vertellen.
Ik ben nog steeds zwanger en daar ben ik nog steeds blij mee, dus op die manier probeer ik dat ook hoog te houden!!

Goed geslapen ook en ik hoop dat ik me voorlopig zo blijf voelen.
Verder wil ik het graag met jullie blijven delen, heel fijn dat jullie meteen zo meeleven en ook al zal iedereen het hare/zijne denken van de tests en de gang van zaken eromheen, ik heb het gevoel dat jullie wel allemaal met ons meeleven en dat vind ik te gek!!

Ik houd jullie op de hoogte
*
pi_36288288
sjak, ik moet bloed prikken om mijn zwangerschapssuiker te controleren en omdat ik rhesus-negatief ben, moet ik daarvoor ook bloedprikken en krijg ik ook nog een injectie met anti-stoffen ofzo.
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  donderdag 23 maart 2006 @ 16:38:21 #289
109497 Icaä
pi_36300896
En toch heb ik nooit gesnapt waarom die vlokkentest zolang moet duren. Er wordt daar toch naar chromosomen gekeken, en die zitten al in de cellen die uit de vlokken zijn gehaald. Daarvan kan je toch snel kijken of er een defect is aan de chromosomen? Daarvoor hoeven de cellen toch niet te groeien?

De quote van Moonah gaat overigens over de vruchtwaterpunctie, en ik had een vlokkentest. Bij een vruchtwaterpunctie kan ik me overigens iets beter voorstellen dat het wat langer duurt, want daar wordt ook op ziektes gecontroleerd. Dat duurt inderdaad drie weken.

Ik heb ook wel eens gehoord van een vlokkentest in België, waar de uitslag wel na anderhalve dag bekend was.

* Icaä kijkt rond, is er een dokter in de zaal (die het even kan uitleggen?)
  donderdag 23 maart 2006 @ 17:46:20 #290
11682 Moonah
Jolie femme
pi_36303160
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 16:38 schreef Icaä het volgende:
De quote van Moonah gaat overigens over de vruchtwaterpunctie, en ik had een vlokkentest.
Ja idd, ik geloof dat ik gisteren niet secuur genoeg had gelezen. Ik had nog wel even gezocht op vlokkentest, maar daar niet zo snel iets over gevonden.
quote:
Ik heb ook wel eens gehoord van een vlokkentest in België, waar de uitslag wel na anderhalve dag bekend was.
Oh? Bijzonder...
  donderdag 23 maart 2006 @ 17:49:42 #291
11682 Moonah
Jolie femme
pi_36303271
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 22:32 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Joh, wat een gezicht. Ik snap ook wel dat het niet sneller gaat dan het gaat.
Nou weet je, ik vond je term 'belachelijk' zo veroordelend klinken. Alle ouders die een vlokkentest of vruchtwaterpunctie doen zitten natuurlijk in spanning. Iedereen wil zo snel mogelijk de uitslag. Maar blijkbaar kán het niet sneller. En of dat door kweektijd, drukte of whatever komt, is mij niet geheel duidelijk. Maar het lijkt me dat men aanstaande ouders niet onnodig lang in spanning laten zitten.
Of is dat heel naïef gedacht
  donderdag 23 maart 2006 @ 19:28:50 #292
109497 Icaä
pi_36305965
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 17:46 schreef Moonah het volgende:

Oh? Bijzonder...
Gezocht en gevonden: 72 uur:
http://www.stlucas.be/raa(...)ostiek_prenataal.htm
(onder aan de pagina)
quote:
De snelle test
Het resultaat van de snelle test kan reeds na 72 uur beschikbaar zijn. Deze test geeft informatie over het al dan niet aanwezig zijn van bepaalde specifieke aandoeningen, zoals het downsyndroom (trisomie 21) en enkele andere chromosomale aandoeningen.
pi_36306246
Volgensmij zijn sommige afwijkingen te klein om zomaar in het snelle onderzoek te zien en moeten ze aangekleurd worden mbv speciale technieken. Maar daarvoor heb je dus meer cellen nodig en dan zal je moeten wachten tot die opgekweekt zijn.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 08:58:56 #294
24188 Belana
kloon van belana
pi_36319310
Hoe is het hier? Hoe is het met LadyS? Hoe is het met Sjak? Dutchie?
Hier gaat het zijn gangetje. Ik draag inmiddels allerlei bekkenbanden en ik moet zeggen dat dat wel helpt. Vandeweek had ik ineens een enorme ischias aan de andere kant dan gewoonlijk en jezus ik dacht dat ik dood ging van de pijn! Na het zwangerschapszwemmen is het er gelukkig weer uitgeschoten. Ik ben van plan wat vaker te gaan zwemmen, bevalt me erg goed!
Verder heb ik een enorme druktemaker in mijn buik! jeetje wat kan die tekeer gaan zeg!
Gisteravond lag ik in bed ervan te genieten, want ik realiseerde me ineens weer ff hoe bijzonder het is
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 24 maart 2006 @ 11:19:18 #295
108648 cattie
lieve moeder
pi_36322379
Leuk Belana dat je even goed hebt kunnen genieten! Ik kan me voorstellen dat dat er soms met alle kwalen een beetje bij in schiet. Fijn dat de bekkenbanden en het zwangerschapszwemmen helpen!

Met mij gaat het wel redelijk oke. Als ik het maar heel rustig aan doe, heb ik maar weinig harde buiken. Maar oh wee (woordspeling ) als ik me te druk maak (geestelijk of lichamelijk). Dus ik doe het nu heel rustig aan, ik ben een knuffel voor beepje aan het breien, ik ga helemaal op de creatieve / handwerk toer! Beepje is vanochtend lekker druk, in het weekend en het begin van de week was beepje veel rustiger dan de dagen ervoor, ik begon me toen al zorgen te maken, maar nu trappelt hij/zij er gelukkig weer vrolijk op los, ik zie soms mijn buik heen en weer schokken! En dan beland ik spontaan op een roze wolk..
pi_36324496
Wij zijn gister naar de 9 maanden beurs geweest!! Het was heel gezellig en we hebben een pretecho laten maken. Dat was zooo mooooiiii We hebben wel ff gekeken of de vlos in het ziekenhuis het gelijk had wat het geslacht betrefd en dat had ze. Dus zal vanmiddag als ik terug kom van de babykamer en kinderwagen bestellen eens kijken of ik jullie duidelijk kennis kan laten maken met ons..............
Liefde
pi_36325177
Heerlijk he, Belana en Cattie... dat je soms ff zo intens kan genieten van het getrappel in je buik! Die van mij schopt de strepen in mijn vel, maar wat ben ik daar blij mee zeg! (Nog wel, hihi!) Krijg ook overal verbijsterende reacties als ik zeg dat ik nog 5 weken moet omdat ik echt zowat voorover kukel met die buik van me! En hoe zwaar dat ook is, die reacties vervullen me met trots!

Hier weer allerlei nieuws onder de zon, deze keer eens goede nieuwtjes:
Ik (schaam me bijna om het te zeggen merk ik) heb 3 keer 20 minuten thuishulp per dag om Randy in en uit bed te halen en de trap af te tillen. En hoe genant ik het ook vind, het helpt wel.

Ennn..... ben net terug van een ziekenhuisafspraak om mijn bloed weer te laten testen op de leverfuncties. Helaas was de uitslag nog niet binnen (ben ik daarom om 6.30 opgestaan!), daarvoor moet ik tussen 14.00 en 16.00 even bellen. Maar verwacht dat het wel goed is. Heb in ieder geval al minder jeuk en de uitslag lijkt ook ff minder geworden te zijn. Werken de medicijnen kennelijk toch goed.
Maarrrrrrrrrrr.... heb ook aangekaart dat ik het doodeng vond nu omdat ik veel klachten heb, heel bang ben voor een nieuwe bloeding of dat er tijdens de bevalling iets misgaat en nog weinig vertrouwen in een bevalling onder begeleiding van de vlos heb. Ze heeft even overlegd met een gyn en ik heb medische indicatie gekregen!!! Blijf dus bij het ziekenhuis en daar ben ik helemaal gelukkig mee, geeft me een hoop rust en vertrouwen.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 12:54:05 #298
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36325283
Heel goed, Mammietje!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 24 maart 2006 @ 13:05:13 #299
108648 cattie
lieve moeder
pi_36325677
Fijn Mammietje dat je een medische indicatie hebt gekregen! Ik kan me voorstellen dat dat veel rust geeft. En schaam je niet dat je thuiszorg hebt, het is toch heel fijn als dat je helpt?

MeNicole, gefeliciteerd met je mooie pretecho! Wij gaan morgen naar de 9 maanden beurs, ik ben erg benieuwd hoe dat zal zijn.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 14:10:10 #300
94046 PM-girl
pi_36327799
MAmmietje, fijn hoor dat je nu een indicatie hebt voor het ziekenhuis!

Uhm, die negenmaanden beurs, is dat niet ontzettend druk (in het weekend?)?
Kun je overal voldoende zitten? Lijkt me op zich wel leuk, maar zo vermoeiend!
*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')