quote:Ook mooi gister met Struik.. in dat donkere veld.. gaat ie liggen sniperen.. komen er allemaal mannetjes aanlopen.. lopen gewoon bij hem naar binnen.. staan boven op hem, gewoon 3, 4 man om hem heen.. en hij daar liggen herladen
Ik ga je niet overhalen om een 360 te halen hoor..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat ik maar niet op vakantie ga
Hahaha, nee dat begrijp ik. Ik verwacht alleen niet dat er in de zomer nog GRAW gespeeld wordt, maar dan misschien wel een andere (RS: Vegas, Unreal Tournament, etc).quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ga je niet overhalen om een 360 te halen hoor..
Maar we hebben het goed naar ons zin op LIVE![]()
ja dat snap ik gijs....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat is als meekijken over de schouder.
GRAW is 2nd person, geen 3rd person, en dat is zo goed als 1st person, zelfde controls.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja dat snap ik gijs....maar dat trek ik dus niet
![]()
oh okquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GRAW is 2nd person, geen 3rd person, en dat is zo goed als 1st person, zelfde controls.
Correct.... 2nd person idd ala Resident Evil 4 en Gears of War,...... third person is meer ala Lara Croft....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Verschil tussen tweede en derde persoon is de afstand tot de camera. In tweede persoon hang je boven de schouder (Resident Evil 4 heeft dat ook bijvoorbeeld) en derde persoon is meer vogelperspectief. Je hangt er veel verder boven.
Wanneer komt GoW?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:56 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Correct.... 2nd person idd ala Resident Evil 4 en Gears of War,...... third person is meer ala Lara Croft....
2nd person is eigenlijk first person maar je ziet je lichaam nog half link of rechts staan.... beste controls vind ik zelf. Met 1st person weet je vaak niet waar je nu echt staat en of je dekking hebt. Gears of War ga ik trouwens ook halen hoor.... die is volledig coop multiplayer![]()
third person trek ik dus eeeeeeeeeeecht niet! ik zie dan eeecht niet waar ik ben enzo...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Verschil tussen tweede en derde persoon is de afstand tot de camera. In tweede persoon hang je boven de schouder (Resident Evil 4 heeft dat ook bijvoorbeeld) en derde persoon is meer vogelperspectief. Je hangt er veel verder boven.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:03 schreef Magneet het volgende:
kutgijsjes ik wilde dat ik het geld had voor dat ding
Gears of War is volledig coop (de SP dan) met tevens diverse MP modes. Kan niet wachten Gijsquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wanneer komt GoW?
Kut, ik word gehypt
25.000 inmiddels,... (luiers en eten en opvoeding van de afgelopen jaren)quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:04 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
gewoon je kind verkopen... die van sjo biedt hij mij ook altijd aan voor 10.000 ofzo... dus![]()
![]()
Volgende week is de hype weer voorbijquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:03 schreef Magneet het volgende:
kutgijsjes ik wilde dat ik het geld had voor dat ding
Er komen nieuwe Gijsquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Volgende week is de hype weer voorbij
En je hebt je net DIEP in de schulden gebrachtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
third person trek ik dus eeeeeeeeeeecht niet! ik zie dan eeecht niet waar ik ben enzo...![]()
maar ja ... ik ben dan ook echt een nep gamer![]()
Ik wil me dit niet eens voor te stellen want ik ben nog steeds niet uit over Graw.. neem het nog steeds niet als vanzelfsprekend ..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:04 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gears of War is volledig coop (de SP dan) met tevens diverse MP modes. Kan niet wachten Gijsspel komt
[afbeelding]
Lara hoef ik niet, Oblivion probeer ik te mijden.. GoW, Prey, vliegtuigspelquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:06 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Er komen nieuwe Gijs
Lara, GoW, Oblivion etc. etc.
Lara wordt zooooo goedquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lara hoef ik niet, Oblivion probeer ik te mijden.. GoW, Prey, vliegtuigspel
Ja dat bewegen van al die lijken idd,.... iemand kroop daar onder doorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik wil me dit niet eens voor te stellen want ik ben nog steeds niet uit over Graw.. neem het nog steeds niet als vanzelfsprekend ..
Gijs die lijken gisteren overal.. en dan dat het bewoog omdat er nog een ventje onderlag.. dat je op die lijken staat te schieten... sorry hoor... maar WTF???
Oh ja die screenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:04 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gears of War is volledig coop (de SP dan) met tevens diverse MP modes. Kan niet wachten Gijsspel komt
[afbeelding]
Prey?? Klinkt cool!! Wat is dat?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lara hoef ik niet, Oblivion probeer ik te mijden.. GoW, Prey, vliegtuigspel
Gijsquote:
Oh god hoor.. een spel wat 'bidden' heet.. klinkt cool ook..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:10 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Prey?? Klinkt cool!! Wat is dat?
Ik heb het niet zo met Prey,.... wel mooi graphicsquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:12 schreef Bastard het volgende:
Gamershell.com heeft een flinke trailer staan van Prey..
Gijs whahahahaha... prey betekend "prooi" hoorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh god hoor.. een spel wat 'bidden' heet.. klinkt cool ook..![]()
![]()
![]()
Ok! ff kijken dan!!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:12 schreef Bastard het volgende:
Wat een kut site...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:12 schreef Bastard het volgende:
Whahahha.. wat een domme actie van mij danquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:13 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs whahahahaha... prey betekend "prooi" hoor
Pray = bidden
Prey = Prooi
Maar wat is het nou voor spel grote ogre?
Neequote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:11 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs![]()
Idd,... Lara wordt zooo goed !!Was die ene chick er trouwens Gijs bij die presentatie of niet? Nee zeker
[afbeelding]
http://www.gamershell.com/download_9504.shtmlquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Wat een kut site...... kan hem gewoon niet vinden he
Jammer,... ze is zoooo lekker !!quote:
Die ogen, die billen, die borsten...quote:
Over ogen, billen, en borsten gesproken!!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die ogen, die billen, die borsten...
Nam die een wallpaper mee Gijsquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:28 schreef mr_Brown het volgende:
serieus![]()
![]()
![]()
directeur van mijn detacheringsburo was hier net op bezoek
komt ie de parkeerplaats op met dit...
[afbeelding]
ik ga toch maar eens loonsverhoging vragen
Lang verhaalquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:27 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Over ogen, billen, en borsten gesproken!!
Gijs.. hoe is het met je valentijn gegaan??
quote:
ooooohhhhhh wat een lul!!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:28 schreef mr_Brown het volgende:
serieus![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Praat site..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:26 schreef Sjotime het volgende:
Site
http://www.prey.com/flash.html
B.... het heeft een Indiaanse stijl... helemaal cool voor je !
Pff een kanariequote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:28 schreef mr_Brown het volgende:
serieus![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
hou op manquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:30 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
ooooohhhhhh wat een lul!!
Wat zal dat ding kosten.. 3 a 4 ton
Prachtige auto!!
Mjah, er zijn wat dingen gebeurt waar we beide niets aan kunnen doen... Ik heb het project even in de koelkast gezet zeg maar.quote:
Kom, schiet struik in z`n rug, dan hebben wij ook wat killsquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik wil me dit niet eens voor te stellen want ik ben nog steeds niet uit over Graw.. neem het nog steeds niet als vanzelfsprekend ..
Gijs die lijken gisteren overal.. en dan dat het bewoog omdat er nog een ventje onderlag.. dat je op die lijken staat te schieten... sorry hoor... maar WTF???
Om deze opmerking alleen al, ga ik het gewoon weer doen!!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:41 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kom, schiet struik in z`n rug, dan hebben wij ook wat kills
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Om deze opmerking alleen al, ga ik het gewoon weer doen!!
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:17 schreef Strolie75 het volgende:
We hebben de P (van promotie), de V (van visitekaartjes) en de L (van laptop)![]()
![]()
Dit is echt een vage week.
Nee, dat niet. En ik mag er zelf niets op installeren.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Klinkt goed! Gefeliciteerd
Maar een laptop. Das geen Mac toch?
Klinkt goed Gijsquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:17 schreef Strolie75 het volgende:
We hebben de P (van promotie), de V (van visitekaartjes) en de L (van laptop)![]()
![]()
Dit is echt een vage week.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klinkt goed Gijs
Die V van vaseline kwam dus ook goed van pas
whahahahhaahhahahahahaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klinkt goed Gijs
De P van pijpen ookquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klinkt goed Gijs
serieusquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heh lekker, we zijn eerder klaar. Ik ga naar huissssssss![]()
HeerlijK!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
serieus![]()
![]()
![]()
eerst huilen broeliebroelie....
en dan de hele tijd op FOk
en dan nu naar huis
En de S van Slikken heeft ie vast ook gebruiktquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:52 schreef Sjotime het volgende:
Ook doet de L van likken het ook niet slecht !
360quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:57 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kun je eindelijk een 360 kopen
of een auto
Nee & neequote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:57 schreef -Struikrover- het volgende:
Kun je eindelijk een 360 kopen
of een auto
Ja inderdaad, hij is niet eens weg geweestquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
serieus![]()
![]()
![]()
eerst huilen broeliebroelie....
en dan de hele tijd op FOk
en dan nu naar huis
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En Lara ziet er op de Xbox ook mooi (genoeg) uit.
bedankt voor de infoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:06 schreef kepler het volgende:
Brown: GRAW kan je ook vanuit first person spelen
nu heb je helemaal geen excuus meerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
bedankt voor de info
niet dat ik er veel aan zal hebben![]()
Heftig zeg..... coop zou cool zijn. Met zijn 2-en in een vliegtuig. Lijkt me echter wel saai worden snel en waarom hebben ze die vliegtuigen in Godsnaam raketten gegeven?? Heerlijke trailer welquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:16 schreef kepler het volgende:
Bastard: Vlieg mee met de trailer van Blazing Angels
je gaat gillen zeg ik je
Oh jeequote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:16 schreef kepler het volgende:
Bastard: Vlieg mee met de trailer van Blazing Angels
je gaat gillen zeg ik je
torrentquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:27 schreef Bastard het volgende:
Oh Torrent.. moet weer wachten tot thuis
jah die raketten vond ik ook al vreemdquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:23 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Heftig zeg..... coop zou cool zijn. Met zijn 2-en in een vliegtuig. Lijkt me echter wel saai worden snel en waarom hebben ze die vliegtuigen in Godsnaam raketten gegeven?? Heerlijke trailer wel
Realisme -6quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:38 schreef kepler het volgende:
[..]
jah die raketten vond ik ook al vreemd
misschien een geheim wapen ofzo
In wo II hadden ze al raketten gijs, Discoveryquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:23 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Heftig zeg..... coop zou cool zijn. Met zijn 2-en in een vliegtuig. Lijkt me echter wel saai worden snel en waarom hebben ze die vliegtuigen in Godsnaam raketten gegeven?? Heerlijke trailer wel
de V2-raketten jah, maar die passen niet echt onder een vliegtuigquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:40 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
In wo II hadden ze al raketten gijs, Discovery
Right Gijsquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:40 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
In wo II hadden ze al raketten gijs, Discovery
quote:German experience in WWII demonstrated that destroying a large aircraft was quite difficult, and they had invested considerable effort into air-to-air missile systems to do this.
Eind van de oorlog hadden ze ( volgens Discovery ) expirimentele raketten onder jagersquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:41 schreef kepler het volgende:
[..]
de V2-raketten jah, maar die passen niet echt onder een vliegtuig
volgens deze site ook:quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:45 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Eind van de oorlog hadden ze ( volgens Discovery ) expirimentele raketten onder jagers
quote:de bewapening bestond uit twee voorwaarts vurende kanonnen en twee mitrailleurs, de bommenlast bleef 600 kg doch tot de alternatieve bewapening behoorde 8 raketten.
Klopt, werd aan het einde meen ik door de Duitsers zelfs een straalvliegtuig ingezet.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:45 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Eind van de oorlog hadden ze ( volgens Discovery ) expirimentele raketten onder jagers
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:46 schreef kepler het volgende:
[..]
volgens deze site ook:
http://www.warbirds.be/web/content.php?article.119
[..]
http://www.strijdbewijs.nl/top/o/me262.htmquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klopt, werd aan het einde meen ik door de Duitsers zelfs een straalvliegtuig ingezet.
Ken uw vliegtuigenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:48 schreef kepler het volgende:
[..]
http://www.strijdbewijs.nl/top/o/me262.htm
vanavond moet ik volleyballen en morgenavond gaan we eten ergens in Delft. Ik ben rond half zeven weer in Delftquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:47 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
![]()
vanavond gamen gijs?
Weet jij al wat van morgenavond bij Roy?
Moet vanavond ook eerst weg, ben er rond een uurtje of 22.30 welquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:48 schreef kepler het volgende:
[..]
vanavond moet ik volleyballen en morgenavond gaan we eten ergens in Delft. Ik ben rond half zeven weer in Delft
misschien dat ik er nog ff ben, maar ik denk het niet. Bier drinken is ook tofquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:49 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Moet vanavond ook eerst weg, ben er rond een uurtje of 22.30 wel
Ja, bier drinken tijdens het gamen jaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:51 schreef kepler het volgende:
[..]
misschien dat ik er nog ff ben, maar ik denk het niet. Bier drinken is ook tof
nee bier drinken met dames van het volleybalquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:53 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja, bier drinken tijdens het gamen ja
Tip: Als je geluk wilt hebben vanavond vertel die meiden dan niets over masten.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:56 schreef kepler het volgende:
[..]
nee bier drinken met dames van het volleybal
Scherp +7quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tip: Als je geluk wilt hebben vanavond vertel die meiden dan niets over masten.
ik zal ze eens een mast laten zienquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tip: Als je geluk wilt hebben vanavond vertel die meiden dan niets over masten.
Ziet er mooi uit...maar de gameplay lijkt me wat beperkt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:30 schreef Sjotime het volgende:
B... trailer nu al gezien van Blazing Skies?
Nee, nu weer een codec probleemquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:30 schreef Sjotime het volgende:
B... trailer nu al gezien van Blazing Skies?
quote:
wat verwacht je dan van een vliegspelletjequote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit...maar de gameplay lijkt me wat beperkt.
Katamari is ook alleen maar oprollen, SotC is ook alleen maar reuzen slachten, etcquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja mij ook Gijs, maar de trailer is wel cool. No way dat ik dat spel haal !quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:12 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik heb nog budget voor 1 spel ! Wie adviseerdt wat? Blazing Skies komt in juli ofzo ? GoW ? Prey?
Ik zou zeggen verdiep je er eens in, wat vind je leuk.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:12 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik heb nog budget voor 1 spel ! Wie adviseerdt wat? Blazing Skies komt in juli ofzo ? GoW ? Prey?
Beslis toch eens voor jezelfquote:
tis Blazing Angels en Crimson Skiesquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:12 schreef -Struikrover- het volgende:
Vrij dom.. iemand kan ontzettend gek zijn van een bepaald type spel wat jou helemaal niks zegt of snel verveelt.quote:
Kut he om een ouder te zijn .... het begrip van die onmogelijke pijn....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:32 schreef Sjotime het volgende:
................. ja zeg,... tranen.
http://www.vidilife.com/index.cfm?f=media.play&vchrMediaProgramIDCryp=29F4130A-CEE4-4556-B10C-9&action=1
Meer als een arcade-spel in elk geval. Ik weet niet of je ooit Strike Force of Wing Commander hebt gespeeld. Maar dat waren echt toffe vliegspellen. Beetje RPG-elementen (vliegtuigen upgraden, wapens selecteren), afwisselende missies en een goed verhaal waarbij de nodige soap-elementen tussen de hoofdrolspelers aanwezig waren. Of een echte simulatie, zoals vroeger van Microprosequote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:51 schreef kepler het volgende:
wat verwacht je dan van een vliegspelletje![]()
dat je alle andere vliegtuigen kan oprollen?
stop gezetquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:32 schreef Sjotime het volgende:
................. ja zeg,... tranen.
http://www.vidilife.com/index.cfm?f=media.play&vchrMediaProgramIDCryp=29F4130A-CEE4-4556-B10C-9&action=1
wie zegt dat dit soort dingen er niet in zitten?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Meer als een arcade-spel in elk geval. Ik weet niet of je ooit Strike Force of Wing Commander hebt gespeeld. Maar dat waren echt toffe vliegspellen. Beetje RPG-elementen (vliegtuigen upgraden, wapens selecteren), afwisselende missies en een goed verhaal waarbij de nodige soap-elementen tussen de hoofdrolspelers aanwezig waren.
Diverse previews...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:42 schreef kepler het volgende:
wie zegt dat dit soort dingen er niet in zitten?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:45 schreef Strolie75 het volgende:
Ik denk dat ik wacht op Ace Combat op de PS3Ik was vroeger gek op vliegspelletjes...zelfs zover dat ik bouwmodellen in elkaar ging knutselen van vliegtuigen die in de games voorkwamen.
Ik wil ook een verhaal hebben, en melodrama, een een beetje diepgang.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:47 schreef kepler het volgende:
Blazing Angels lijkt me wel erg coolMaar ik vind een beetje rondvliegen prima hoor, ik hoef verder niks erbij te hebben zoals RPG-elementen
Ja!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:40 schreef kepler het volgende:
[..]
stop gezet
hierdoor voel je je zo machteloos...
Ja hoor Strol.. ace combat zat vol met een diepgaand verhaal inderdaadquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wil ook een verhaal hebben, en melodrama, een een beetje diepgang.
[afbeelding]
Ace Combat Zero
Nog nooit gespeeld, maar dat nieuwe deel voorspelt veel goeds.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:56 schreef Bastard het volgende:
Ja hoor Strol.. ace combat zat vol met een diepgaand verhaal inderdaad
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja!
En toevallig had ik daar vanmorgen een filosofie over ook!
Stel dat de wereld samen hangt uit positieve en negatieve vibraties, en datgene wat overheerst de boel bepaalt. Yin Yang.
Als dus inderdaad 'positive thinking' werkelijk een invloed heeft op je eigen leven, zou je dus ook invloed hebben op de wereld om je heen. Want je straalt positiviteit uit.. mensen voelen zich fijn als jij in hun omgeving bent, je 'voelt' lekker aan.
Om nou een heel lang verhaal kort te maken..
Als iedereen positief denk, en positieve energie uitstraalt, dan helpt dat om de wereld dus te verbeteren!
Op het moment lijkt het allemaal grauw en donker in de wereld, maar het zijn nou juist de negatieve dingen ook die we vaak te zien krijgen op het nieuws. Alsof er niks leuks te vertellen is, en dat weiger ik te geloven. Maar die negativiteit en negatieve nieuws en negatieve beelden, zorgen wel dat je je kut voelt.. en juist.. kut voelen is een negatieve energie!!
Ergo, we zouden meer ons best moeten doen om de goede en positieve zaken te belichten in onze wereld, hoop uitstralen en liefde voor elkaar. Elkaar oppeppen zodat we 1 brok positiviteit vormen!
Ik kwam hierop.. omdat ik mij vanmorgen kiplekker voelde onderweg naar mn werk.. vroeg mij nog af hoe dat kwam want ik heb weinig leuks op mn werk.. maar ik genoot van mijn goede humeur.
TOT dat ik de auto stopte, en nog ff een stukje nieuws meepikte op de radio.. "Hangjongeren in Rotterdam hebben enkele katten en een hond in de singel gegooid. De beesten konden niet op eigen kracht uit de singel kruipen door de steile wand, de waterkou deed hun ledematen bevriezen, ze zijn verdronken".
Enorm kut beeld kreeg ik voor me.. ik voelde de angst van die dieren in hun laatste minuten.. zo angstig, zo koud tot het donker hun in hun greep kreeg. Hun laatste minuten voelde ze zich vast heel alleen..... en dus voelde ik mij instant kut en negatief worden.
Positief denken is de key naar een betere wereld!
B. Ghandi
Oooooooooooooooooohhhhhh...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:03 schreef Sjotime het volgende:
....... maar nu goed nieuws... helemaal voor BROWN !!
.................
Surfer heeft avond volgende week + waakdienst. Morgen (zaterdag dus) moet hij al gaan werken. IP Address change van de klant.... en zondagochtend 08:00 wordt er een patch geinstalleerd door de 2e lijn..........
Ik heb zoooveel plezier van zijn hoofd,........ boer / kiespijn enzo ! Mijn dag is weer HELEMAAL goed
Tis een vliegspel.. en het ontbreekt aan diepgang.. zoals ieder ander vliegspel dat niet heeft.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nog nooit gespeeld, maar dat nieuwe deel voorspelt veel goeds.Hardcore simulaties trek ik ook niet meer hoor.
![]()
Als je echt voor de MP gaat is het natuurlijk een heel ander verhaal. Dan heb je al die andere dingen niet nodig. Maar ik ben een echte SP gamer.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:05 schreef Bastard het volgende:
Tis een vliegspel.. en het ontbreekt aan diepgang.. zoals ieder ander vliegspel dat niet heeft.
Een heel flauw en los verhaal, maar de missies en dogfights, daar gaat het om imo.
En als dat op de 360 kan worden geintegreerd in een WO2 setting en LIVE... I'am your man!
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
En als dat op de 360 kan worden geintegreerd in een WO2 setting en LIVE... I'am your man!
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooohhhhhh...Ik vind het sneu voor hem.
![]()
Ja ik ook Gijs maar GRAW SP coop is echt uberquote:
Zo waarquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja!
En toevallig had ik daar vanmorgen een filosofie over ook!
Stel dat de wereld samen hangt uit positieve en negatieve vibraties, en datgene wat overheerst de boel bepaalt. Yin Yang.
Als dus inderdaad 'positive thinking' werkelijk een invloed heeft op je eigen leven, zou je dus ook invloed hebben op de wereld om je heen. Want je straalt positiviteit uit.. mensen voelen zich fijn als jij in hun omgeving bent, je 'voelt' lekker aan.
Om nou een heel lang verhaal kort te maken..
Als iedereen positief denk, en positieve energie uitstraalt, dan helpt dat om de wereld dus te verbeteren!
Op het moment lijkt het allemaal grauw en donker in de wereld, maar het zijn nou juist de negatieve dingen ook die we vaak te zien krijgen op het nieuws. Alsof er niks leuks te vertellen is, en dat weiger ik te geloven. Maar die negativiteit en negatieve nieuws en negatieve beelden, zorgen wel dat je je kut voelt.. en juist.. kut voelen is een negatieve energie!!
Ergo, we zouden meer ons best moeten doen om de goede en positieve zaken te belichten in onze wereld, hoop uitstralen en liefde voor elkaar. Elkaar oppeppen zodat we 1 brok positiviteit vormen!
Ik kwam hierop.. omdat ik mij vanmorgen kiplekker voelde onderweg naar mn werk.. vroeg mij nog af hoe dat kwam want ik heb weinig leuks op mn werk.. maar ik genoot van mijn goede humeur.
TOT dat ik de auto stopte, en nog ff een stukje nieuws meepikte op de radio.. "Hangjongeren in Rotterdam hebben enkele katten en een hond in de singel gegooid. De beesten konden niet op eigen kracht uit de singel kruipen door de steile wand, de waterkou deed hun ledematen bevriezen, ze zijn verdronken".
Enorm kut beeld kreeg ik voor me.. ik voelde de angst van die dieren in hun laatste minuten.. zo angstig, zo koud tot het donker hun in hun greep kreeg. Hun laatste minuten voelde ze zich vast heel alleen..... en dus voelde ik mij instant kut en negatief worden.
Positief denken is de key naar een betere wereld!
B. Ghandi
Zal je iets harigs geven !quote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:03 schreef Sjotime het volgende:
.................
Surfer heeft avond volgende week + waakdienst. Morgen (zaterdag dus) moet hij al gaan werken. IP Address change van de klant.... en zondagochtend 08:00 wordt er een patch geinstalleerd door de 2e lijn..........
Ik heb zoooveel plezier van zijn hoofd,........ boer / kiespijn enzo ! Mijn dag is weer HELEMAAL goed
Gijs...serieus....quote:
Gijsssssquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:08 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zal je iets harigs geven !
[afbeelding]
Tis een beetje kip/ ei idee natuurlijk.. die oorlog is al begonnen door negativiteit.. iig niet het goede willen zien in een ander, of jaloezie, of geld.. die oorlog is begonnen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:02 schreef kepler het volgende:
[..]B. Ghandi ook
maar dat is zeker een goed verhaal. Als iedereen alleen maar negatief en pessimistisch denkt dat schiet niemand daar iets mee op. Probleem is dat het voor zulke mensen als in dat filmpje onmogelijk is om positief te denken... Ik kan me niet eens voorstellen hoe zulke mensen zich moeten voelen. Soms denk ik wel eens over hoe mensen zich moeten voelen in bijvoorbeeld een oorlog... Laatst zag ik een documentaire over Beslan, die angst en wanhoop in die gezichten van die mensen. Dit kunnen wij ons gewoon totaal niet voorstellen...
Jaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...serieus....![]()
![]()
Je hebt dus gezocht naar dit soort plaatjes, een uitgebreide selectie te zien gekregen en daaruit je keuze gemaakt.![]()
Gezocht? Ik vind dat ie anders verdacht snel deze plaatjes te voorschijn haalt... alsof.....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...serieus....![]()
![]()
Je hebt dus gezocht naar dit soort plaatjes, een uitgebreide selectie te zien gekregen en daaruit je keuze gemaakt.![]()
Geef ons dan wat we nodg hebben Gijs.. Billenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:10 schreef Sjotime het volgende:
[..]
JaZit hier met tranen... kan wel wat humor gebruiken. Dat filmpje brak me een beetje... wil vrolijkheid
Gijs ik moet echt even lachenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gezocht? Ik vind dat ie anders verdacht snel deze plaatjes te voorschijn haalt... alsof.....
....jij ze net naar hem gemaild hebtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gezocht? Ik vind dat ie anders verdacht snel deze plaatjes te voorschijn haalt... alsof.....
Ok Gijs............... je hebt gelijk............quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geef ons dan wat we nodg hebben Gijs.. Billen
Ik voel werkelijk mijn maag omdraaien toen ik dit plaatje zag terwijl ik naar beneden scrollde...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:13 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs ik moet echt even lachenMaar kan ze nog sneller vinden hoor
[afbeelding]
Heb de slappe lach![]()
![]()
Met de nadruk op haarloos.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:12 schreef Bastard het volgende:
Geef ons dan wat we nodg hebben Gijs.. Billen
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:13 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
....jij ze net naar hem gemaild hebt
quote:U hebt gezocht op grappig:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
grap·pig (bn.)
1 leuk, zodat men moet lachen => amusant, geinig, gek, komiek, komisch, leutig, mooi, vermakelijk; <=> flauw
2 aardig om te zien
Gijs....quote:
_o_ _o_ _o_quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:03 schreef Sjotime het volgende:
.................
Ik ben wel geinteresseerd in je bookmarks jaquote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik ben wel geinteresseerd in je bookmarks ja
Echt blij maak je mensen nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:19 schreef -Struikrover- het volgende:
*plop*
begin van mijn weekend +10quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:03 schreef Sjotime het volgende:
.................
Graag gedaan Gijs.quote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:25 schreef kepler het volgende:
zijn we al op een nieuwe pagina?
die foto's![]()
piep hem morgenavond ffquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:26 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Graag gedaan Gijs.De waakdienst laptop ligt nu naast hem....... !
PROESTquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
piep hem morgenavond ffwordt t misschien nog gezellig
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
piep hem morgenavond ffwordt t misschien nog gezellig
nu gaat mijn weekend helemaal beginnenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:34 schreef Sjotime het volgende:
Nou ok,.......... ff terug naar de wereld dan !!
[afbeelding]
Tering.. heeeel erg lekkerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:34 schreef Sjotime het volgende:
[afbeelding]
Heyquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:34 schreef Sjotime het volgende:
[afbeelding]
Hallowwquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:37 schreef Sjotime het volgende:
De wereld draait om blondines![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Schijnt bewezen te zijn dat holbewoners ook meer op blonde vrouwen vielenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:37 schreef Sjotime het volgende:
De wereld draait om blondines![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Die bestonden nog niet vlgs mij.. is ergens door de evolutie heen blond haar geworden.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Schijnt bewezen te zijn dat holbewoners ook meer op blonde vrouwen vielen
whahahahahahahaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
blonde vrouwen schijnen ook een uitstervende soort te zijn...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:51 schreef kepler het volgende:
[..]
blonde vrouwen schijnen ook een uitstervende soort te zijn...
Die reep snickers die je achtervolgd op de paginaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:51 schreef kepler het volgende:
[..]Holbewoonsters waren eerste blondines
NEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:51 schreef kepler het volgende:
[..]
Precies.... open kutten willen we he Strol !quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:58 schreef Strolie75 het volgende:
Wat een preutse teef...doe het goed of doe het niet.
Bridget kunstzinnig in plaats van plat naakt
Billenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:03 schreef Bastard het volgende:
Ik wil niet eens weten wat dat is een post boven mij
Mooieee billenquote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:51 schreef kepler het volgende:
[..]
dat lijkt me een coole filmquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:38 schreef Strolie75 het volgende:
coole film gezien![]()
![]()
[afbeelding]
Kiss Kiss Bang Bang
Must see als je Lethal Weapon en Last Boyscout goed vond.
Kutfilmquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:38 schreef Strolie75 het volgende:
coole film gezien![]()
![]()
[afbeelding]
Kiss Kiss Bang Bang
Must see als je Lethal Weapon en Last Boyscout goed vond.
Verdommequote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:25 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Idd, om half 3 eindelijk die warf mission gehaald met nog steeds een volle room
Toen ging het weer lekker.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:25 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Idd, om half 3 eindelijk die warf mission gehaald met nog steeds een volle room
jawel toch nog wel.. lag ff op sterven door die opmerkingquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:17 schreef Bastard het volgende:
Nee?
Zesjequote:
Ziet er toch allemaal wel tof uit.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zesje
Wel coole vuurgevechten hoor, maar dat heb je na een paar uurtjes ook wel gezien.
Niet full-price.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:21 schreef gijsje79 het volgende:
Ziet er toch allemaal wel tof uit.
Denk dat het nu wel de aanrader is voor de xbox.
Cool spel hoor.... heb wat levels op de PS2 gegamed....quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:21 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ziet er toch allemaal wel tof uit.
Denk dat het nu wel de aanrader is voor de xbox.
quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 08:30 schreef kepler het volgende:
daar gaan mn punten
ik had Rosberg en Williams
Een cockring ookquote:Op zondag 19 maart 2006 09:22 schreef Sjotime het volgende:
Thanks GijsjesHeb een cockring gekregen voor mijn verjaardag.... weet alleen niet hoe die werkte.... we zijn in slaap gevallen
![]()
Nu even snel de nieuwe Oblivion teaser zoeken
Mn twee rijders zijn uitgevallen, allebei de rijders van mn chasis en een van de motorquote:Op zondag 19 maart 2006 08:30 schreef kepler het volgende:
daar gaan mn punten
ik had Rosberg en Williams
ik heb toch nog iets van 165 punten, had slechter gekundquote:Op zondag 19 maart 2006 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mn twee rijders zijn uitgevallen, allebei de rijders van mn chasis en een van de motor![]()
107 hierquote:Op zondag 19 maart 2006 11:30 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb toch nog iets van 165 punten, had slechter gekund
12 pack Heineken en een cockring !quote:Op zondag 19 maart 2006 17:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat heb je allemaal gehad voor je verjaardag? (naast die cockring)
Ferrari en de FIAquote:Na overleg tussen Charlie Whiting, Ross Brawn, Jean Todt en de overige teams is tot een compromis gekomen waarbij Ferrari belooft dat het bij de volgende race met andere vleugels rijdt. Het team zou het er inmiddels mee eens zijn dat haar interpretatie van de regels toch fout is. Brawn weigerde dat in eerste instantie weigerde toe te geven, maar is nu dus toch overstag gegaan.
De andere teams trekken hun protest in, als de FIA hen kan beloven dat de nieuwe vleugels ook daadwerkelijk aan de regels voldoen.
Je vergeet de David Hasselhoff film die ik je gegeven hebquote:Op zondag 19 maart 2006 18:34 schreef Sjotime het volgende:
[..]
12 pack Heineken en een cockring !
Dvd's: Crash, Twin Peaks season 1
Geld,...Dat leg ik bij mijn lcd tv die ik voor de slaapkamer wil kopen.
1 verjaardagskaart in de bus![]()
Prachtige mok die Daan en Jort beschilderd hebben..... ben daar zo blij meeEcht een kleuren kunstwerk van giga blauwe en rode vlekken en strepen.... verder staat er Daan en Jort op. Leuke koffie mok .......
Je kent het wel... zo'n mok die je wel gaan lijmen mocht die kapot gaan !
Juistem!quote:Op zondag 19 maart 2006 22:35 schreef kepler het volgende:
[..]
Ferrari en de FIA![]()
BAR is vorig jaar voor drie races geschorst omdat ze iets tegen regels hadden ontwikkeld en Ferrari komt er gewoon mee weg![]()
![]()
3 April Gijs!quote:Op maandag 20 maart 2006 00:53 schreef Sjotime het volgende:
Gijsjes........... over 2 weken start een nieuwe Expeditie Robinson![]()
Met alle toppers en de beste van de afgelopen 5 jaar... inclusief die Belgische Gijs met dat lange haar van 2 jaar terug
Soort battle of the Titans ofzo !
4 april start het !!
Crash was trouwens een goede film zeg.... verdommeZet je aan het denken man.....
Ik heb Gladiator gekeken, ik weet zeker dat ik daar beter aan deed.quote:Op maandag 20 maart 2006 08:24 schreef Strolie75 het volgende:
Peking Express gister
Briljant hoe ze toch iedere keer weer mensen weten te selecteren waar je je echt gruwelijk aan ergert!
Gisteren Crash en the Jacket gezien.quote:Op maandag 20 maart 2006 08:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb Gladiator gekeken, ik weet zeker dat ik daar beter aan deed.
Dat is lekker.. als je films gaat kijken die je nog niet hebt gezien, maar die dan beide ook nog eens goed zijn.quote:Op maandag 20 maart 2006 08:28 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Gisteren Crash en the Jacket gezien.
Goeie films.
The Jacket vond ik geen drol aan.quote:Op maandag 20 maart 2006 08:28 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Gisteren Crash en the Jacket gezien.
Goeie films.
Ik heb 'bushcraft' gekeken op discovery, werd ook Afrikaans gesproken door een stam.quote:Op maandag 20 maart 2006 08:49 schreef QueenR het volgende:
[..]
Ook grappig zjin de afrikaans gesproken delenblijft een leuk taaltje.
Ik 'Crash' op dvd en 'The flight that fought back' op Discovery..... erg indrukwekkend.quote:Op maandag 20 maart 2006 08:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb 'bushcraft' gekeken op discovery, werd ook Afrikaans gesproken door een stam.
Vorige seizoen trok ik dit al niet... dit seizoen niet eens begonnen... !quote:Op maandag 20 maart 2006 08:24 schreef Strolie75 het volgende:
Peking Express gister
Briljant hoe ze toch iedere keer weer mensen weten te selecteren waar je je echt gruwelijk aan ergert!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |