Atari!quote:
quote:
Ik ga het ook gewoon droog meemaken Gijs.. lekker beetje lopen, beetje babbelen, beetje slaan.quote:Op maandag 20 maart 2006 09:31 schreef Sjotime het volgende:
[..]![]()
Gijs..........Je maakt me warm van binnen !
quote:
Dat is ook de kracht van het spel Gijs... geen zin in andere quests? Niet doen... wel zin in dat... dan dat doen... het enige wat echt verplicht is is de main story quests doen als je het spel wilt uitspelen... voor de rest mag je zelf weten hoe, wanneer en waaromquote:Op maandag 20 maart 2006 09:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ga het ook gewoon droog meemaken Gijs.. lekker beetje lopen, beetje babbelen, beetje slaan.
Hoe moeilijk zal het zijn beetje potions verzamelen enzo??
Leuke lijkt me dat iedereen een eigen weg gaat, andere dingen mee zal maken.
Een soort GTA RPG?quote:Op maandag 20 maart 2006 09:34 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Dat is ook de kracht van het spel Gijs... geen zin in andere quests? Niet doen... wel zin in dat... dan dat doen... het enige wat echt verplicht is is de main story quests doen als je het spel wilt uitspelen... voor de rest mag je zelf weten hoe, wanneer en waarom
Je gaat echt heftige dingen zien op je avontuur !
Al een jaar niet meerquote:
Ja is toch hartstikke mooi om te zien hoor.. kan niet anders zeggen.quote:Op maandag 20 maart 2006 09:32 schreef Sjotime het volgende:
[..]Gijs.... ik hou me liever hier mee bezig
[afbeelding]
[afbeelding]
Je weet, ik ben keihard bezigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |