Yepquote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:36 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik snap je wel maar ken ook situaties waar het niet zo vanzelfsprekend is hoor
Jammer genoeg.........
Ja, dat is zeker jammer, en een groot gemis.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:36 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik snap je wel maar ken ook situaties waar het niet zo vanzelfsprekend is hoor
Jammer genoeg.........
Dank je wel SuperMOM, het gaat wel lukken hoorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:46 schreef SuperMOM het volgende:
Ik moet je alleen laten mazarumaar gelukkig is daar Morwen die je door de nacht helpt
Je kan het, je red het en alles komt goed! Ik spreek je snel hopelijk, dikke kusssssssssss
![]()
Slaap lekker supermamsquote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:46 schreef SuperMOM het volgende:
Ik moet je alleen laten mazarumaar gelukkig is daar Morwen die je door de nacht helpt
Je kan het, je red het en alles komt goed! Ik spreek je snel hopelijk, dikke kusssssssssss
![]()
Slaap lekker, Soepermomquote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:46 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Slaap lekker, Soepermom![]()
En mazaru, come to me![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ga nog even een filmpje kijken.
Mijn ogen staan op het moment scheel van mijn monitor
En ik ben echt niet gevallen hoor![]()
Dat denk ik ook wel jaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 04:04 schreef mazaru het volgende:
Land of the dead!
http://www.imdb.com/title/tt0418819/
Volgens mij blijf je daar wel wakker bij
Zegt me niks, maar op dit uur de perfecte filmquote:Op zaterdag 18 maart 2006 04:04 schreef mazaru het volgende:
Land of the dead!
http://www.imdb.com/title/tt0418819/
Volgens mij blijf je daar wel wakker bij
Mijn kattedinnetje is naar de eeuwige jachtveldenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 04:16 schreef Snaptnix het volgende:
En toen was t weer stil in de bejaardensoos![]()
Hoeft in ieder geval niet langer meer te lijden, maar verderquote:Op zaterdag 18 maart 2006 04:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mijn kattedinnetje is naar de eeuwige jachtveldenEn ik heb er een goed gevoel over
![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 04:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mijn kattedinnetje is naar de eeuwige jachtveldenEn ik heb er een goed gevoel over
![]()
Thanx, newsmanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 04:32 schreef newsman het volgende:
Jammer Morwen, hoop dat je veel plezier aan je kat beleeft hebt en dat zal blijven herrinneren
groet Newsie![]()
quote:
Wassup, snappie?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 04:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga maar slapen een eind breien aan deze klote nachtTrusten alvast allemaal
![]()
![]()
Een zwaar klote gevoel nu... moe van het altijd moeten vechten en bewijzen. Boos op sommige dingen en ach... naja lamaar.. waait wel weer over.quote:
Heh, meisquote:Op zaterdag 18 maart 2006 04:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Een zwaar klote gevoel nu... moe van het altijd moeten vechten en bewijzen. Boos op sommige dingen en ach... naja lamaar.. waait wel weer over.![]()
Ze is in November 17 gewordenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 05:02 schreef mazaru het volgende:
Kop op Snaptnix, lekker gaan slapen, en laat de zorgen maar voor morgen.
Sterkte.
Morwen, wat erg dat je kattedinnetje kwijt bent.
Ik hoop dat jullie het leuk samen hebben gehad.
Hoe oud is ze geworden?
17 jaar is een mooie leeftijd voor een poezebeestje, dan heeft ze het zeker goed bij je gehad.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 05:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze is in November 17 gewordenWe hebben het zeker leuk gehad, zij was of eigenlijk is mijn maatje. Vanaf dat ik haar ophaalde tot haar dood
![]()
Thanx![]()
Hoe was/is je film?
Hoest met mams?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 05:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
17 jaar is een mooie leeftijd voor een poezebeestje, dan heeft ze het zeker goed bij je gehad.![]()
Maar afscheid nemen blijft altjd moeilijk.
De film was heel erg bloederig![]()
Dat zijn ook eigenlijk niet de films waar ik van hou hoor, ik hou meer van goede actiefilms, zoals Die Hard, of Triple X.
Maar je blijft er wel bij wakker![]()
Hehehehe ik moest haar wakker schudden, zo diep lag ze te slapen.quote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 05:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hehehehe ik moest haar wakker schudden, zo diep lag ze te slapen.
"Mam, wordt eens wakker........
Mahaaa wordt eens wakker"
"Huh, goedemorgen, goedemiddag, goedenavond, alles goed?"
"Ff kijken of je niet scheel kijkt"
"Ja hoor, de kat heet Felix"
"Is goed, slaap lekker"
![]()
Gaat primaquote:
Opstaan is levenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 05:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gaat prima![]()
Nou zit ik te twijfelen of ik haar nu om zeven uur, of om half acht nog een keer wakker ga maken.
Ik denk maar om half acht, want ik weet zeker dat ze er dan gelijk uit komt, dat is haar tijd.
Dat heb je goed gezien!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 05:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Opstaan is levenEn dan kan jij lekker
![]()
*pakt knuppelquote:Op zaterdag 18 maart 2006 06:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien!![]()
Maar ik ben nu weer aardig wakker door de koffie![]()
Geen ideequote:Op zaterdag 18 maart 2006 06:02 schreef mazaru het volgende:
Heee waar komt die eerste smilie nou vandaan?!!!![]()
Komt dat door dat *?
Slaap lekker Morwenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 06:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Maar ik ben er wel vandoor![]()
![]()
* it_was_me schrijft zich in!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:59 schreef Bruce117 het volgende:
Heeft iedereen zich al ingeschreven voor het uitje met de rondvaartboot over de rijn ?
Hebben ze op zo'n roeiboot electrisch voor m'n car ? Anders gaat ik niet meequote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:07 schreef Bluezz het volgende:
Gelukkig hebben we de foto's nog
[afbeelding]
Die generatie van vlak voor, tijdens en vlak na de oorlog, is echt een generatie van doorzetters.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:07 schreef it_was_me het volgende:
Heej Mazuru en Supermom.
Ik heb dus ook deze week mijn lol op gekunt met mijn moeder. Ze was gevallen omdat ze dacht dat ze de laatste tree al had gehad. Ze wordt over 2 maanden 79 en woont alleen in een huis met 3 verdiepingen. En ze vindt het altijd onzin als wij zeggen dat een bezoekje aan de dokter geen kwaad kan. Ik belde haar dus dinsdag morgen op om te zeggen dat we 's avonds wilden komen. Ze klinkt niet zoals het moet en ik vraag wat er is. : Nee niets hoor (redelijk standaard) Komen we 's avonds loopt ze moeilijk. Ik vraag wat er is zegt ze dat ze dus gevallen is en dat ze er 's morgens niets van had gezegd omdat ze wist dat we die avond toch wilde komen.![]()
Maar goed het is een blauwe plek en een gekneusde rib. En nee ze wilde niet naar de dokter en de volgende dag zat ze alweer op de fiets.
Dat zeg ik: "eigenwijs", doe maar gewoon dan doe je gek genoeg en niet aanstellen gewoon door gaan mentaliteitquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:07 schreef it_was_me het volgende:
Heej Mazuru en Supermom.
Ik heb dus ook deze week mijn lol op gekunt met mijn moeder. Ze was gevallen omdat ze dacht dat ze de laatste tree al had gehad. Ze wordt over 2 maanden 79 en woont alleen in een huis met 3 verdiepingen. En ze vindt het altijd onzin als wij zeggen dat een bezoekje aan de dokter geen kwaad kan. Ik belde haar dus dinsdag morgen op om te zeggen dat we 's avonds wilden komen. Ze klinkt niet zoals het moet en ik vraag wat er is. : Nee niets hoor (redelijk standaard) Komen we 's avonds loopt ze moeilijk. Ik vraag wat er is zegt ze dat ze dus gevallen is en dat ze er 's morgens niets van had gezegd omdat ze wist dat we die avond toch wilde komen.![]()
Maar goed het is een blauwe plek en een gekneusde rib. En nee ze wilde niet naar de dokter en de volgende dag zat ze alweer op de fiets.
Klopt mazaru, oorlogstijd? Ja we hadden wel honger ja, in de gaarkeukens likte mijn moeder als kind de grote pannen (waar ze in paste) tot de bodem leeg of had ze een lepeltje bij haar....Met haar vader kilometers fietsen of lopen naar een boer die nog aardappels had....en niet klagen, nog steeds niet? Ze is wel erg zuinig en bewaart allesquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die generatie van vlak voor, tijdens en vlak na de oorlog, is echt een generatie van doorzetters.
Ik heb mijn moeder ook nog nooit horen klagen over de oorlogstijd, of over de hongerwinter (wij wonen in het westen van het land)
Moet je mij eens horen als ik een week geen boodschappen heb gedaan.![]()
Ik neem er mijn petje voor af, maar het is af en toe ook wel lastig, want je weet nooit of ze wat mankeren.![]()
Gekneusde ribben zijn echt heel erg pijnlijk![]()
Wens haar maar beterschap van ons it_was_me![]()
zelfs die van mijquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:50 schreef golfer het volgende:
En niet klagende ouders? Mwoah....mijn ervaringen zijn helaas anders op dat gebied.
Mijn ouders leven (helaas) intussen allebei niet meer, maar je kunt je voorstellen dat zij als Joden behoorlijk getraumatiseerd waren na die oorlog en het overleven van de diverse kampen en ik snap hun geweeklaag daarom natuurlijk wel, hoewel het daardoor behoorlijk veel impact op onze opvoeding heeft gehad.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:24 schreef laffer het volgende:
ik heb al die verhalen wel gehoord, die oorlog heeft een enorme impact op m`n ouders en familie gehad, degene die nu nog leven hebben het er nog steeds over
Wij posten niet graag in door pubertjes geopende topics.quote:
Ik gedraag me al heel volwassen.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij posten niet graag in door pubertjes geopende topics.
zal ik die maar op slot gooien, dubbel enzoquote:
Doe maarquote:Op zondag 19 maart 2006 00:54 schreef laffer het volgende:
[..]
zal ik die maar op slot gooien, dubbel enzo![]()
(ik heb dat topic geloof ik nog nooit gezien trouwens)
trustuh, and have funquote:Op zondag 19 maart 2006 00:56 schreef Messenga het volgende:
[..]
Heul goed!
Ik ga m'n nest opzoeken, vriendin wil morgen dat ik langskom.
Jepquote:Op zondag 19 maart 2006 01:01 schreef it_was_me het volgende:
-knip-
Babyboom-generatie zijn we.quote:
*mee eens is*quote:
Ja mooi gezgd alleen snap ik rancune in deze context niet??quote:Op zondag 19 maart 2006 01:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Babyboom-generatie zijn we.
Gemankeerde ouders, die ondanks hun ellende hebben geprobeerd de volgende generatie waarden en normen (insert kostsmiley over Balkenende) bij te brengen. Hard werken en nadat die oorlog alles van ze had afgenomen, weer een bestaan opbouwen en ondanks de weinige luxe artikelen of geld binnen gezinnen ons toch liefdevol (met soms wat rancune) op te voeden?
Het woord materialisme is later pas ontstaan.
Rancune tegen die hun onrecht aangedaan hebbende mensen/volken.quote:Op zondag 19 maart 2006 02:25 schreef SuperMOM het volgende:
Ja mooi gezgd alleen snap ik rancune in deze context niet??
Jouw Alzheimer of Korzakov of in ieder geval het niet meer begrijpend kunnen lezen van je?quote:
ik ben niet ontsnaptquote:Op zondag 19 maart 2006 02:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Over een ontsnapte hond in de oorlog die er met een fiets vandoor ging
Ja dag. Wij gaan jullie ook nog even verwennen! Dan kunnen jullie heel goed zelf met zijn 2en.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:16 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat even snoezelen in bad, komen jullie het lekkers even brengen?
Val niet over de rollator van golfer !!
Ja, ik ben uitgesnoezeldquote:Op zondag 19 maart 2006 18:15 schreef it_was_me het volgende:
Zeg Bleuzz? Ben je al uitgesnoezeld? Neej? Dan ga ik lekker uit eten met mijn vlam!
![]()
Wij zijn gaan eten bij de ''longhorn ' in Oirschot. Dat is een steakhouse. Op zich wel gezellig. De kids waren weg dus ik ga geen moeite doen om eten te koken.(lekker lui ja). En ik heb lekker gegeten.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, ik ben uitgesnoezeld
Wáár heb je gegeten en was het lekker?
Te veel gegeten?quote:En mijn vlam gaat me zo naar bed brengen
Ik ken het gevoelquote:Op zondag 19 maart 2006 23:30 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Nee maar de trap is langen ik verlies vanalles.
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:30 schreef it_was_me het volgende:
Nee maar de trap is langen ik verlies vanalles.
quote:Op maandag 20 maart 2006 00:20 schreef Bluezz het volgende:
Gezeik met die afbeeldingsgrootte altijd, wat verwachten ze nou hier in 40 + dat we die kleine KUT plaatjes kunnen zien of zo![]()
Ik heb al dat speciale opzetstuk wat bij het nieuwe forum werd geleverd op mijn beeldscherm zitten, maar het kan zijn dat ik het niet goed heb afgesteld natuurlijkquote:Op maandag 20 maart 2006 01:18 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
Misschien wordt het tijd voor een vergrootglas bij het forummen![]()
Ik moest eerst nog even het protocol opzoeken, ga maar even liggen, en goed doorademenquote:Op maandag 20 maart 2006 01:41 schreef golfer het volgende:
Zuster, zuster?
Wanneer rol je mij nou eindelijk naar bed en kom je mijn uri-tip even vernieuwen?
quote:protocol uritip verzorgen
Doel
De bewoner ondervindt geen hinder van de gevolgen van zijn incontinentie.
Voorbereiding/ voorwaarden.
Bewoner inlichten.
Benodigdheden klaarzetten: juiste maat uritip, katheterzakje, bevestigingsbandje.
Uitvoering.
Katheterzakje op uritip aansluiten.
Uritip zover mogelijk oprollen.
Met de ene hand pak je de penis vast.
Met de andere hand duw je de uritip tegen de penis aan waarbij tegelijkertijd je linkerhand de uritip afrolt.
Het bevestigingsbandje bevestigen aan de bovenkant van de uritip.
Controleren d.m.v. je vinger ertussen, of het bevestigingsbandje niet te strak zit.
Katheterzak op de daarvoor afgesproken plaats bevestigen.
Afwerking.
Nogmaals controleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |