Goedzo, je hebt zojuist de eerste stap gezetquote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:34 schreef Helmjosti het volgende:
Ikk hep nog nooid zex ghad enn kheb er wel sin in.
Hoew moed k da eignlik aanpaken?
Wie will mu da lern?
Het zou misschien helpen als je niet zou pratenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:34 schreef Helmjosti het volgende:
Ikk hep nog nooid zex ghad enn kheb er wel sin in.
Hoew moed k da eignlik aanpaken?
Wie will mu da lern?
Sulln wei dna neuken gaan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:40 schreef Xennia het volgende:
Het zou misschien helpen als je niet zou praten
pardon?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het zou misschien helpen als je niet zou praten
Ik droog er spontaan van opquote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:42 schreef Helmjosti het volgende:
[..]
Sulln wei dna neuken gaan?
Dann praad k nie nemalik
drooghneukn dna?quote:
mooi opdrogen zit er alleen bij jou niet bijquote:
Dit zal ik maar niet serieus nemen van een man die Prupke als referentiekader voor een mooie ''vrouw'' heeft. En verder heb ik geen zin wederom de discussie aan te gaan met een zwakzinnige. Geen eer aan te behalenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:45 schreef blackbully het volgende:
[..]
mooi opdrogen zit er alleen bij jou niet bij
Ikk heb ne sprakgebrk. mar omm mei nu mteen "zwakzinnig" te noemnquote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:50 schreef Xennia het volgende:
Dit zal ik maar niet serieus nemen van een man die Prupke als referentiekader voor een mooie ''vrouw'' heeft. En verder heb ik geen zin wederom de discussie aan te gaan met een zwakzinnige
Ik had het tegen blackbully maar als je dat niet begrijpt, ben je misschien toch ook zwakzinnigquote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:51 schreef Helmjosti het volgende:
[..]
Ikk heb ne sprakgebrk. mar omm mei nu mteen "zwakzinnig" te noemn
Nuu doeje tweerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik had het tegen blackbully maar als je dat niet begrijpt, ben je misschien toch ook zwakzinnig
jij denkt dat ik één kennig ben?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:50 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dit zal ik maar niet serieus nemen van een man die Prupke als referentiekader voor een mooie ''vrouw'' heeft. En verder heb ik geen zin wederom de discussie aan te gaan met een zwakzinnige. Geen eer aan te behalen![]()
Waarom voelt iedereen zich toch aangesproken als ik blackbully quotequote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:54 schreef kutvent het volgende:
[..]
jij denkt dat ik één kennig ben?
ben een man hoor.
ik ken meer vrouwen als alleen prupke. dus heb een redelijk referentie kader.
jij staat net onder de mac-donalds crew in mijn lijst
Geen idee ?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:57 schreef Xennia het volgende:
[..]
Waarom voelt iedereen zich toch aangesproken als ik blackbully quote![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:57 schreef Xennia het volgende:
[..]
Waarom voelt iedereen zich toch aangesproken als ik blackbully quote![]()
ik ook.quote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 03:18 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik ook.
maar met wie kan ik rellen?
kasta en xenia zijn slapen
![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 03:27 schreef Douwe het volgende:
kasta en xenia zijn kneuzen. Dennis en Douwe zijn er
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |