wie weet kijkt er wel een meid naar dit topicquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:36 schreef Nosh het volgende:
'haar'?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:37 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
[..]
wie weet kijkt er wel een meid naar dit topic![]()
En hij krijgt nog gelijk ook.quote:spanky
quote:
vrouwen en boodschappenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:39 schreef donnahvh het volgende:
[..]
kut dat heb ik bij de supermarkt ook altijd , denk je mazzel te hebben en gelijk aan de beurt te zijn kan je weer gaan staan wachten
![]()
ik haat wachten ik ga naar mn bed truste allen![]()
zie maar , als je maar opschietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:42 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
[..]
mag het ook ergens anders op dan je billetje?![]()
![]()
Mensen gaan vragen stellen als ze opeens met 2 blauwe ogen rondloopt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:42 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
[..]
mag het ook ergens anders op dan je billetje?![]()
![]()
was je al begonnen dan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:43 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
[..]
nou, dan ben ik nog lang niet klaar hoor
m'n vuist steekt er al bijna helemaal in hoorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:45 schreef donnahvh het volgende:
[..]
was je al begonnen dan?![]()
doe is harder![]()
Geile shit ouwequote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:46 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
[..]
m'n vuist steekt er al bijna helemaal in hoor![]()
whehe zie andere topic , ik hoop dat ie niet daar zit voor jequote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:46 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
[..]
m'n vuist steekt er al bijna helemaal in hoor![]()
nu ben ik bangquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:47 schreef Crack_david het volgende:
een pets op mn billen?
een klap op je waffel kan je krijgen!
ik zit momenteel dus in je voorgevelquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:47 schreef donnahvh het volgende:
[..]
whehe zie andere topic , ik hoop dat ie niet daar zit voor je![]()
mannenbillenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:49 schreef Crack_david het volgende:
op je kop hengsten vind ik een mooiere uitdrukking maar die paste hier niet goed bij vond ik...
maar een mooie pets op mijn goddelijke billetjes zeg ik natuurlijk geen nee tegen
aaaaghh erin???quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:50 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
[..]
ik zit momenteel dus in je voorgevel
nu al met 2 vuistenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:51 schreef donnahvh het volgende:
[..]
aaaaghh erin???![]()
call 911 ownee die andere
![]()
pippi is niet engquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:52 schreef mcintosh het volgende:
Ik zou voor de knock-out gaan bij donna, ze kijkt me te gevaarlijk..
ik was nog van plan om de achterkant te pakkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:52 schreef donnahvh het volgende:
[..]
nou dan ga ik maar naar bed
doe mn voorgevel ff af kan jij nog ff doorgaan![]()
truste![]()
Nee maar da andere vrouwke in het fotoboekje wel ..quote:
das dezelfdequote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:53 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Nee maar da andere vrouwke in het fotoboekje wel ..
Oké dan , pets op je billetjes dan maarquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:56 schreef donnahvh het volgende:
[..]
das dezelfdemaar dan met de goeie kleur haar
![]()
HEYquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:57 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Oké dan , pets op je billetjes dan maar
Ja zeg, jou ga ik er geen geven hoorquote:
je pikt me mojo inquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:59 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja zeg, jou ga ik er geen geven hoor![]()
Ja moet je em ook niet zo laten rondslingerenquote:
Tjekquote:
Maar zijn avatar maakt een hoop goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |