Ik zeg je 1 ding: Als je last van die vouwfietsen hebt ga dan lopend naar je bestemming, lopen is net zo ver als met de trein dus wat let je...quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:03 schreef Razor21 het volgende:
Een vouwfiets is een soort fiets die kan opgevouwen worden tot een kleiner formaat.
Het grootste voordeel van vouwfietsen is dat ze gratis kunnen meegenomen worden met het openbaar vervoer. Ook in gebouwen zoals appartementen, waar een gewone fiets moeilijk binnen kan, kan je ze meenemen. Ze zijn dus vooral interessant in steden
[afbeelding]
Tieft toch eens op in de trein met die dingen...ze staan altijd in de weg...en altijd voor de deur.
Is de laatste tijd trouwens ook een rage om die fiets opgevouwen en wel mee het treinstel in te nemen en naast de bank te zetten..![]()
![]()
![]()
Lekker handig zeg als het druk is tieft toch op...![]()
![]()
Ik zeg je 1 ding : Fietsen is net zover als met de trein dus wat let je...![]()
Ja dat valt mij ook op ze staan altijd als eerste bij de deur...quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:07 schreef electricity het volgende:
wat ik het meest storend vind aan vouwfietsen in de trein is de eigenaren ervan. deze mensen menen altijd zo snel mogelijk de trein uit te moeten. het liefst voor alle normale mensen die niet zo'n kankerding mee naar binnen hebben gesleept. rot toch ff gauw op zeg.
dan zijn ze bij mij aan het verkeerde adres. ik ben heel sociaal, maar wel met mate.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:09 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja dat valt mij ook op ze staan altijd als eerste bij de deur...
quote:Volgende keer pak ik gewoon een vouwfiets op en tieft hem de deur uit als we een tussenstop maken..![]()
Om die reden keten ik hem dan ook altijd vast aan het traphekje (ik ga altijd met een dubbeldekker). Mag wel niet van de conducteur, maar dat kan me niet zoveel boeien.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:09 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja dat valt mij ook op ze staan altijd als eerste bij de deur...
Volgende keer pak ik gewoon een vouwfiets op en tieft hem de deur uit als we een tussenstop maken..![]()
Je hebt helemaal gelijk. Meestal staat zo'n kkfiets op een plek waar je normaal stoeltjes zou kunnen uitklappen. De eigenaar zit dan lekker in een coupe verderop, "ik zit, laat de rest maar zien". Die kutfietsen moeten verboden worden in de trein, iig op de drukste tijden. Als je zonodig een fiets moet hebben als je uitstapt moet je die maar in zo'n fietskluis stallen, dan hebben anderen daar iig geen last van.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:03 schreef Razor21 het volgende:
Een vouwfiets is een soort fiets die kan opgevouwen worden tot een kleiner formaat.
Het grootste voordeel van vouwfietsen is dat ze gratis kunnen meegenomen worden met het openbaar vervoer. Ook in gebouwen zoals appartementen, waar een gewone fiets moeilijk binnen kan, kan je ze meenemen. Ze zijn dus vooral interessant in steden
[afbeelding]
Tieft toch eens op in de trein met die dingen...ze staan altijd in de weg...en altijd voor de deur.
Is de laatste tijd trouwens ook een rage om die fiets opgevouwen en wel mee het treinstel in te nemen en naast de bank te zetten..![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent zeker zo'n knurft met zo'n idioot fietsje?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:06 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik zeg je 1 ding: Als je last van die vouwfietsen hebt ga dan lopend naar je bestemming, lopen is net zo ver als met de trein dus wat let je...
Je denkt toch niet dat ik gebruik maak van het openbaar vervooer he?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:25 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n knurft met zo'n idioot fietsje?
Dan moet je bij betalen, en het mag in ieder geval niet tijdens de drukste tijden.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:25 schreef Brentmeister het volgende:
Oh, ik wilde binnenkort ook es m'n fiets meenemen in de trein, maar dan een gewone fiets![]()
Nee, want dan zou je die ingewikkelde schema's moeten kunnen begrijpen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:27 schreef Thieske het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik gebruik maak van het openbaar vervooer he?![]()
Droogkloot.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:30 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Nee, want dan zou je die ingewikkelde schema's moeten kunnen begrijpen.
I knowquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:27 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Dan moet je bij betalen, en het mag in ieder geval niet tijdens de drukste tijden.
Een vet mens is een soort mens alleen in ruimte wat opgezwollen tot een groter formaat.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:03 schreef Razor21 het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Word. En dan natuurlijk de fiets pas IN de trein opvouwen, en het liefst IN de trein ook weer uitvouwen, lekker iedereen met hun mislukte mecano setje voor z'n schenen slaan. Fuck op met die vouwfietsen...quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:03 schreef Razor21 het volgende:
![]()
dus toch de collega van TSquote:Op woensdag 5 april 2006 20:28 schreef heiden6 het volgende:
Het zijn negen van de tien keer asociale geitenwollensokken die je met die dingen in de trein ziet.
...
lulverhaal
...
Meestal is dit het type warrig haar, onverzorgd uiterlijk (haar, huid, kleding), een veel te grote rugzak en bergschoenen. Kortom, eigenlijk geen mensen maar hippies, wat ook meteen reden genoeg is om ze aan te sporen met vouwfiets en al op de rails platas te nemen en de eerste de beste vertraagde intercity toe te zwaaien.
Wát een figuur zeg.quote:
of vouwt ze al uit als ze nog in de trein staan en daarbij vaak niet rekening houdend met de andere mensen.quote:Op donderdag 6 april 2006 04:20 schreef Jaguarized het volgende:
De helft van de mensen vouwt dat ding niet eens op in de trein.
Ze houden echt wel rekening met andere mensen hoor. Het valt nog helemaal niet mee om om zo'n fiets tegen iemands been te klappen op zo'n manier dat het per ongeluk lijkt.quote:Op donderdag 6 april 2006 06:15 schreef jagermaster het volgende:
of vouwt ze al uit als ze nog in de trein staan en daarbij vaak niet rekening houdend met de andere mensen.
oprotten met die koffersquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Goede vouwfietsen zijn niet veel groter dan een flinke koffer. Het valt dus wel mee.
try mequote:Op donderdag 6 april 2006 06:20 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
oprotten met die koffers![]()
Ik erger me wel aan mensen die in een drukke trein effe lekker de tijd nemen om zich te installeren terwijl ik probeer een zitplaatsje te bemachtigen.
Gelukkig ben ik in dat soort dingen vrij asociaal als het moet... dender d'r gewoon overheen. Opgetiefd.
Hoe lang denk je dat die blijft staan? Met een beetje geluk 3 dagen...quote:Op donderdag 6 april 2006 09:54 schreef Outside_lines het volgende:
Ze moeten gewoon geld vragen voor vouwfiesten, dan:
a) neemt de helft geen vouwfiets meer mee = meer ruimte in de spits
b) betaalt de andere helft ervoor = meer poen voor de NS = goedkopere kaartjes (ja hoor)
Dit is trouwens alleen voor in de spits. Als het rustig is staan ze verder niet in de weg.
renwan: Ooit er aan gedacht om een fiets op station Tilburg neer te zetten?
c) stapt de andere helft gewoon in de auto omdat die schijttrein dan helemaal geen alternatief meer is. = meer plek in de trein, en duurdere kaartjes.quote:Op donderdag 6 april 2006 09:54 schreef Outside_lines het volgende:
Ze moeten gewoon geld vragen voor vouwfiesten, dan:
a) neemt de helft geen vouwfiets meer mee = meer ruimte in de spits
b) betaalt de andere helft ervoor = meer poen voor de NS = goedkopere kaartjes (ja hoor)
Eigenlijk moet daar nog een zinnetje bij:quote:Op donderdag 6 april 2006 12:28 schreef Spookje81 het volgende:
Mocht de vouwfiets naar het oordeel van de hoofdconducteur overlast of gevaar veroorzaken, dan kan u worden verplicht met uw fiets de trein te verlaten.
(bron: www.ns.nl)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |