abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 maart 2006 @ 21:03:46 #1
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_36097544
Een vouwfiets is een soort fiets die kan opgevouwen worden tot een kleiner formaat.

Het grootste voordeel van vouwfietsen is dat ze gratis kunnen meegenomen worden met het openbaar vervoer. Ook in gebouwen zoals appartementen, waar een gewone fiets moeilijk binnen kan, kan je ze meenemen. Ze zijn dus vooral interessant in steden

Tieft toch eens op in de trein met die dingen...ze staan altijd in de weg...en altijd voor de deur.
Is de laatste tijd trouwens ook een rage om die fiets opgevouwen en wel mee het treinstel in te nemen en naast de bank te zetten..

Lekker handig zeg als het druk is tieft toch op...

Ik zeg je 1 ding : Fietsen is net zover als met de trein dus wat let je...
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_36097595
het is toegestaan dus
pi_36097605
Qua omvang maakt het niet uit of het een vouwfiets is of een koffer, dus als het in de coupe staat, ach... verder hoef je er over het algemeen maar 1 keer langs, als je in de trein stapt, misschien ook nog een keer als je er weer uitstapt, dus dat er last van hebben valt ook allemaal wel mee.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_36097659
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 21:03 schreef Razor21 het volgende:
Een vouwfiets is een soort fiets die kan opgevouwen worden tot een kleiner formaat.

Het grootste voordeel van vouwfietsen is dat ze gratis kunnen meegenomen worden met het openbaar vervoer. Ook in gebouwen zoals appartementen, waar een gewone fiets moeilijk binnen kan, kan je ze meenemen. Ze zijn dus vooral interessant in steden

[afbeelding]

Tieft toch eens op in de trein met die dingen...ze staan altijd in de weg...en altijd voor de deur.
Is de laatste tijd trouwens ook een rage om die fiets opgevouwen en wel mee het treinstel in te nemen en naast de bank te zetten..

Ik zeg je 1 ding: Als je last van die vouwfietsen hebt ga dan lopend naar je bestemming, lopen is net zo ver als met de trein dus wat let je...
pi_36097680
wat ik het meest storend vind aan vouwfietsen in de trein is de eigenaren ervan. deze mensen menen altijd zo snel mogelijk de trein uit te moeten. het liefst voor alle normale mensen die niet zo'n kankerding mee naar binnen hebben gesleept. rot toch ff gauw op zeg.
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
pi_36097706
Je hebt groot gelijk! Ze moeten die vouwfietsen gewoon op hun schoten deponeren!

o_O
  donderdag 16 maart 2006 @ 21:09:26 #7
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_36097743
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 21:07 schreef electricity het volgende:
wat ik het meest storend vind aan vouwfietsen in de trein is de eigenaren ervan. deze mensen menen altijd zo snel mogelijk de trein uit te moeten. het liefst voor alle normale mensen die niet zo'n kankerding mee naar binnen hebben gesleept. rot toch ff gauw op zeg.
Ja dat valt mij ook op ze staan altijd als eerste bij de deur...
Volgende keer pak ik gewoon een vouwfiets op en tieft hem de deur uit als we een tussenstop maken..
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_36097785
eerst over de krantjes zeuren, nu ook al over de vouwfietsen, what's next? de vertragingen?
pi_36097817
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 21:09 schreef Razor21 het volgende:

[..]

dan zijn ze bij mij aan het verkeerde adres. ik ben heel sociaal, maar wel met mate.
quote:
Volgende keer pak ik gewoon een vouwfiets op en tieft hem de deur uit als we een tussenstop maken..
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
  Donald Duck held donderdag 16 maart 2006 @ 21:13:18 #10
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_36097885
Goede vouwfietsen zijn niet veel groter dan een flinke koffer. Het valt dus wel mee.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_36097958
Lekker oftopic...

Het zijn ook altijd die geitenwollenharensokkentypes met die vouwfietsen....
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
  donderdag 16 maart 2006 @ 21:22:20 #12
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_36098185
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 21:09 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Om die reden keten ik hem dan ook altijd vast aan het traphekje (ik ga altijd met een dubbeldekker). Mag wel niet van de conducteur, maar dat kan me niet zoveel boeien.
pi_36098229
Jongen, wat is dat nou met al die KLB topics van jou?
pi_36098276
quote:

[afbeelding]

Je hebt helemaal gelijk. Meestal staat zo'n kkfiets op een plek waar je normaal stoeltjes zou kunnen uitklappen. De eigenaar zit dan lekker in een coupe verderop, "ik zit, laat de rest maar zien". Die kutfietsen moeten verboden worden in de trein, iig op de drukste tijden. Als je zonodig een fiets moet hebben als je uitstapt moet je die maar in zo'n fietskluis stallen, dan hebben anderen daar iig geen last van.
Vraag het aan mij, ik weet het ook niet.
pi_36098292
Oh, ik wilde binnenkort ook es m'n fiets meenemen in de trein, maar dan een gewone fiets
Oh, and that's a bad miss!
pi_36098298
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 21:06 schreef Thieske het volgende:

[..]

Ik zeg je 1 ding: Als je last van die vouwfietsen hebt ga dan lopend naar je bestemming, lopen is net zo ver als met de trein dus wat let je...
Jij bent zeker zo'n knurft met zo'n idioot fietsje?
  donderdag 16 maart 2006 @ 21:26:15 #17
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_36098303
Heeft je collega soms altijd zo'n fiets bij zich ?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_36098333
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 21:25 schreef __droogkloot__ het volgende:

[..]

Jij bent zeker zo'n knurft met zo'n idioot fietsje?
Je denkt toch niet dat ik gebruik maak van het openbaar vervooer he?
pi_36098342
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 21:25 schreef Brentmeister het volgende:
Oh, ik wilde binnenkort ook es m'n fiets meenemen in de trein, maar dan een gewone fiets
Dan moet je bij betalen, en het mag in ieder geval niet tijdens de drukste tijden.
pi_36098421
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 21:27 schreef Thieske het volgende:

[..]

Je denkt toch niet dat ik gebruik maak van het openbaar vervooer he?
Nee, want dan zou je die ingewikkelde schema's moeten kunnen begrijpen.
pi_36098469
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 21:30 schreef __droogkloot__ het volgende:

[..]

Nee, want dan zou je die ingewikkelde schema's moeten kunnen begrijpen.
Droogkloot.
pi_36098613
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 21:27 schreef __droogkloot__ het volgende:

[..]

Dan moet je bij betalen, en het mag in ieder geval niet tijdens de drukste tijden.
I know
Oh, and that's a bad miss!
pi_36099382
quote:

[afbeelding]

Een vet mens is een soort mens alleen in ruimte wat opgezwollen tot een groter formaat.

Echte voordelen zijn er niet en met een OV kunnen ze nog gratis ook in het open vervoer.
Helaas betreden ze ook gebouwen zoals appartementen, waar een gewoon mens soms al naar moeilijk inpast, wringen ze zich naar binnen. Ze zijn dus vooral neten irritant in steden.

Dus TS dondert toch eens op uit de trein met je lichaam....altijd sta je in de weg...en altijd voor de deur.
Het is de laatste tijd trouwens ook een rage om ons noodgedwongen opgevouwen in een treinstel te laten zitten wanneer jij je dikke reet naast ons op de bank waagt te zetten..

Lekker handig zeg als het druk is, flikker toch op..

Ik zeg je nog èèn ding, je zelf langs het spoor laten rollen gaat net zo snel als de trein dus wat let je

* Heer_van_Bartolhoven heeft niks tegen dikke mensen trouwens
Een heer met stijl
pi_36099515
Het is irritant als vouwfietsers hun spul gaan uitklappen vlak voor de deuren open gaan...en dan willen ze toch als eerste naar buiten.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 00:57:23 #25
91683 Blackhouse
Only in Kenya...
pi_36104922
quote:

Word. En dan natuurlijk de fiets pas IN de trein opvouwen, en het liefst IN de trein ook weer uitvouwen, lekker iedereen met hun mislukte mecano setje voor z'n schenen slaan. Fuck op met die vouwfietsen...
Oscar Mike Golf Whiskey Tango Foxtrot Bravo Bravo Quebec
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')