ze hebben mij gevraagd als De Slet van het eiland, op zich wel amusantquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:00 schreef Zhenar het volgende:
Ze hebben mij gevraagd als eilandkannibaal.![]()
Maar ik heb last van mijn maag.![]()
Kattenvrouwtjesgedrag?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:21 schreef Zhenar het volgende:
MissBliss, jouw kattenvrouwtjesgedrag is niet echt tof ofzo![]()
Omdat ik bang ben dat als ik mij er op verheug, het niet waar blijkt te zijnquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze hebben mij gevraagd als De Slet van het eiland, op zich wel amusant
maar ik wil eerst weten wie de andere deelnemers zijn...
btw waarom heb jij nog niet blij gedaan over mijn deelname aan het Eftelingreisje
VVD'ers zijn nooit intrigerendquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:20 schreef BVO het volgende:
Je zou een suffe Bupatih in ER leuker vinden dan een intrigerende persoonlijkheid als ik?.
Soms is het nodigquote:
quote:
Een maandquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een week?
Het is al een maand lang dramaNaja, een week kan dan nog wel
En dank je
daar is ze lekker klaar mee danquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
De hond van mijn tante werd gecastreerd, omdat die alles aanviel wat niet onze hond was (beste vriendjes, doe je niks aan).
Volgens mij is er toen gezegd dat er na een maand verandering kan komen, alleen is er niks gebeurd, het is nu ongeveer een half jaar geleden.
quote:
Hoe vaak moet 'ie nou nog zeggen dat 'ie niet van het anale isquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:42 schreef Dada het volgende:
[..]Zhenar
Nog mensen in hun kont geneukt?
Toch???quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoe vaak moet 'ie nou nog zeggen dat 'ie niet van het anale is.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoe vaak moet 'ie nou nog zeggen dat 'ie niet van het anale is.
Moet ie het nou ALWEER uitleggen?quote:
ik hou me altijd aan mijn woordquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:34 schreef Zhenar het volgende:
Omdat ik bang ben dat als ik mij er op verheug, het niet waar blijkt te zijn![]()
![]()
Maar ik vind het VET TOF!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMGquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
De hond van mijn tante werd gecastreerd, omdat die alles aanviel wat niet onze hond was (beste vriendjes, doe je niks aan).
Volgens mij is er toen gezegd dat er na een maand verandering kan komen, alleen is er niks gebeurd, het is nu ongeveer een half jaar geleden.
Ja, wat is daar mis mee?quote:
Wat zijn katten toch vieze en enge wezensquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:59 schreef MissBliss het volgende:
Ja, wat is daar mis mee?
2 katten (broertjes) die ineens van de ene op de andere dag vijanden zijn en elkaar het leven zuur maken. Uit angst durft de ene niet meer op de kattenbak en gebruikt het bed als alternatief.. De ander reageert daarop door de gordijnen als sproei-onderwerp te gebruiken.. Elke dag ruzie en vechten, zelfs normaal eten zit er niet meer in uit angst.
Zitten ze op de krabpaal komen ze vechtend op je rug terecht zodat jij ook open ligt. En als hoogtepunt een bijna afgebeten oor. En dan? Dan doe je alles wat de dierenarts aanraadt en NIKS van dat alles helpt. Na 4 weken proberen worden ze gecastreerd. Niks mis mee lijkt me
Nou idd! Kijk die enge wezensquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:01 schreef Dada het volgende:
[..]
Wat zijn katten toch vieze en enge wezens
Die mand hadden wij ookquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou idd! Kijk die enge wezens*ril*
[afbeelding]
* snikje *quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:08 schreef MissBliss het volgende:
Nou idd! Kijk die enge wezens*ril*
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:11 schreef Tania18 het volgende:
Oh nee, hij lijkt er alleen maar op
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:13 schreef babette21 het volgende:
onze kat nam genoegen met 'n doos
of een warme schoot
of het bed van Babette
Van de Ikea?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Onze kat heeft ook geen mand... Die heeft een kattenkussen in de vorm van een muis
wij hebben 1x een speeltje voor d'r gekocht, maar ze vond er geen drol aanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:15 schreef MissBliss het volgende:
Onze kat heeft ook geen mand... Die heeft een kattenkussen in de vorm van een muis
Nee, onze kat is ook al blij met een touwtjequote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
wij hebben 1x een speeltje voor d'r gekocht, maar ze vond er geen drol aan
voldoende knikkers en touwtjes [en dozen dus] en 't beest was volmaakt gelukkig
en nu wil mijn paps dus geen nieuwe meer en is mijn ouderlijk huis lang zo leuk niet meer
Ja, diequote:
Vind je het niet gezellig danquote:
Heyquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vind je het niet gezellig dan
wij hadden echt zo'n diva, met name de laatste jaren was ze óf aan het slapen óf zat ze "in bad"quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:19 schreef MissBliss het volgende:
Nee, onze kat is ook al blij met een touwtjeOf gewoon een plek om te liggen, want hij slaapt tegenwoordig ongeveer 22 uur per dag
![]()
ik heb 'n heel tof konijn, die loopt vrij over 't balkonquote:Heb je in je eigen huis ook geen huisdieren?![]()
haiquote:
Wat moet ik me daar dan bij voorstellenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
wij hadden echt zo'n diva, met name de laatste jaren was ze óf aan het slapen óf zat ze "in bad"
[..]
quote:ik heb 'n heel tof konijn, die loopt vrij over 't balkon
en ik was laatste naar het asiel gegaan voor 'n kat, maar d'r zat niks tussen,
dus ik denk dat ik toch maar eenkleintje
neem
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
wij hadden echt zo'n diva, met name de laatste jaren was ze óf aan het slapen óf zat ze "in bad"
Ooooh, konijntjes zijn ook tof!quote:ik heb 'n heel tof konijn, die loopt vrij over 't balkon
en ik was laatste naar het asiel gegaan voor 'n kat, maar d'r zat niks tussen,
dus ik denk dat ik toch maar eenkleintje
neem
nee, d'r zit gaas voorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat moet ik me daar dan bij voorstellen? [/q
dat ze zichzelf de halve dag zat te wassen....
en dan om zich heen ging zitten kijken van "look at me"
we noemden haar altijd Hertoginnetjeik mis haar...
[q]Valt 't knijntje dan niet van het balkon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |