Ik vind Annete Norberg anders iets minderquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:10 schreef renz0r het volgende:
Die Noorse en Zweedse vrouwen![]()
Enige rede dat mensen in deze reeks gaan posten
![]()
komt vanzelfquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:56 schreef renz0r het volgende:
#002 Morgen??? Is namelijk best stormloop!
dat stuk zette mij ook aan het denken of er al een topic voor wasquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:46 schreef Ambrosius het volgende:
Ik las vanmorgen een stuk hierover in het AD, ga het natuurlijk weer volgen.
Zweden gewonnen mag ik hopenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:41 schreef Bruce117 het volgende:
Nu Noorwegen - Zweden Live op ES
quote:
Ja halloquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:32 schreef rubbereend het volgende:
we hebben zelfs nog nooit een wedstrijd op een wk curling gewonnen...... ooit....
Zwedenquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:23 schreef rubbereend het volgende:
Nederland al meteen 2-0 achter tegen de Zweedse dames, meteen een misser in het eerste end
nog niet........... snel Linn naar Nederland halen!quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja halloZooooooo goed zijn we nu ook weer niet.
ow jee, als we zelfs tegen Japan zo dik verliezenquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:18 schreef Falco het volgende:
Tegen de nummer één-na-laatst met 8-1 verloren. De laatste wedstrijd is tegen Amerika, maar Nederland kan waarschijnlijk naar huis met 11 verliespartijen
je zag in veel wedstrijden dat ze gewoon net te kort komen, die die paar beslissende stenen niet goed gooien, dat is het verschil met de wereldtop nog.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ow jee, als we zelfs tegen Japan zo dik verliezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |