Niet bij mandyquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:28 schreef maxamius het volgende:
meestal toch hun eigen schuld dat ze gepest worden.
het is toch altijd een bepaald soort mensen dat gepest word
maja kut voor je dat je weer gaat verhuizen
quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:37 schreef flugeltje het volgende:
De boel opgeschoond...
Een grapje af en toe is best leuk, maar in dit topic wil ik geen bagger meer zien![]()
Hoezo?quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:27 schreef erikkll het volgende:
Wat loopt iedereen toch te zeikenmen
hey, en je had mij en theun wel in je levensbeschrijving mogen zetten mandy![]()
We zullen zien. Ik sta nu steviger in m'n schoenen dan vroeger aangezien ik nu minder last heb van puistjes en een beugel heb gehadquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:28 schreef maxamius het volgende:
meestal toch hun eigen schuld dat ze gepest worden.
het is toch altijd een bepaald soort mensen dat gepest word
maja kut voor je dat je weer gaat verhuizen
Dank je wel, bespaart mij een hele grote post.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:37 schreef flugeltje het volgende:
De boel opgeschoond...
Een grapje af en toe is best leuk, maar in dit topic wil ik geen bagger meer zien![]()
Waar staat dat ik een man ben? Je bedoelt het woordje vriendin?quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:40 schreef Devlinsect het volgende:
In je profiel staat dat je een vrouw bent. In je OP staat dat je een man bent.
Ikke niet meer snap. Jou wel suc6 wens in andere stad / dorp.
Ik heb geen idee. Toen ze hier gingen wonen was het omdat het andere huis te duur werd en er te weinig ruimte was, maar hier snap ik niks van.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:40 schreef SvenM het volgende:
Waarom willen je ouders steeds verhuizen dan?
Ga hier eens heen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:47 schreef tonks het volgende:
Mandy ik hou van je!
hehequote:Op donderdag 16 maart 2006 18:54 schreef tonks het volgende:
Labiele meisjes wijzen mij altijd af
Frieslandquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:56 schreef MeneerMuis het volgende:
En waar ga je nu heen verhuizen dan?
Klein dorpjequote:Op donderdag 16 maart 2006 18:59 schreef tonks het volgende:
[..]
Daar wonen meestal wel aardige mensen toch? Grote stad of klein dorp?
Wees blij, daar is waarschijnlijk iedereen lelijk.quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:04 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Wees blij, daar is waarschijnlijk iedereen lelijk.
w00t, TS is gewoon een n@@b zonder sk1lls.quote:
In de spiegel gekeken?quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:04 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Wees blij, daar is waarschijnlijk iedereen lelijk.
Omgheadshot!quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:05 schreef kippiej het volgende:
[..]
w00t, TS is gewoon een n@@b zonder sk1lls.![]()
Mandy, als je graag wilt dan mensen je aardig vinden moet je zelf ook aardig doenquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:07 schreef Xinouth het volgende:
MEDEDELING: IK SPEEL NAUWELIJKS GEEN CS MEER, DUS STFU!![]()
waar ga je in friesland wonen?..quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:07 schreef Xinouth het volgende:
MEDEDELING: IK SPEEL NAUWELIJKS GEEN CS MEER, DUS STFU!![]()
Waar slaat dat dan op? Vindt je een mooie meidquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:09 schreef MiestOr het volgende:
ik zou even je foto verwijderen, de mensen op Fok! zijn niet het alleraardigst..
Dat dacht ik dus even niet ..quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:15 schreef Razor21 het volgende:
Ik hoop dat je door de douane komt als je naar Friesland verhuist![]()
Hier.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:13 schreef dynamiet het volgende:
[..]
waar ga je in friesland wonen?..
Ik zou me maar niet te veel zorgen maken, ik heb in Nieuwegein gewoont en nu in Friesland, maar in Friesland gaan ze heel anders met elkaar om, het is in het begin misschien ff wennen.
Ik kom wel een keer bij je op de koffie hoorquote:
Nee dit is het tonks-kan-opzouten-naar-onz-topicquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:25 schreef dolle_hond het volgende:
is dit t tonks-valt-op-mandy-topic?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:27 schreef Xinouth het volgende:
[..]
Nee dit is het tonks-kan-opzouten-naar-onz-topic
dan moet je ze eens opsturen ipv voor je zelf houden.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:28 schreef tonks het volgende:
[..]
Ga jij nou maar gezellig boeken over incest lezen
Nee, geen tijd voor.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:28 schreef tonks het volgende:
[..]
Ga jij nou maar gezellig boeken over incest lezen
Niet te ver gaan opaquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:30 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dan moet je ze eens opsturen ipv voor je zelf houden.
JIJ bent ervaringsdeskundige
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |