Niet bij mandyquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:28 schreef maxamius het volgende:
meestal toch hun eigen schuld dat ze gepest worden.
het is toch altijd een bepaald soort mensen dat gepest word
maja kut voor je dat je weer gaat verhuizen
quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:37 schreef flugeltje het volgende:
De boel opgeschoond...
Een grapje af en toe is best leuk, maar in dit topic wil ik geen bagger meer zien![]()
Hoezo?quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:27 schreef erikkll het volgende:
Wat loopt iedereen toch te zeikenmen
hey, en je had mij en theun wel in je levensbeschrijving mogen zetten mandy![]()
We zullen zien. Ik sta nu steviger in m'n schoenen dan vroeger aangezien ik nu minder last heb van puistjes en een beugel heb gehadquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:28 schreef maxamius het volgende:
meestal toch hun eigen schuld dat ze gepest worden.
het is toch altijd een bepaald soort mensen dat gepest word
maja kut voor je dat je weer gaat verhuizen
Dank je wel, bespaart mij een hele grote post.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:37 schreef flugeltje het volgende:
De boel opgeschoond...
Een grapje af en toe is best leuk, maar in dit topic wil ik geen bagger meer zien![]()
Waar staat dat ik een man ben? Je bedoelt het woordje vriendin?quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:40 schreef Devlinsect het volgende:
In je profiel staat dat je een vrouw bent. In je OP staat dat je een man bent.
Ikke niet meer snap. Jou wel suc6 wens in andere stad / dorp.
Ik heb geen idee. Toen ze hier gingen wonen was het omdat het andere huis te duur werd en er te weinig ruimte was, maar hier snap ik niks van.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:40 schreef SvenM het volgende:
Waarom willen je ouders steeds verhuizen dan?
Ga hier eens heen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:47 schreef tonks het volgende:
Mandy ik hou van je!
hehequote:Op donderdag 16 maart 2006 18:54 schreef tonks het volgende:
Labiele meisjes wijzen mij altijd af
Frieslandquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:56 schreef MeneerMuis het volgende:
En waar ga je nu heen verhuizen dan?
Klein dorpjequote:Op donderdag 16 maart 2006 18:59 schreef tonks het volgende:
[..]
Daar wonen meestal wel aardige mensen toch? Grote stad of klein dorp?
Wees blij, daar is waarschijnlijk iedereen lelijk.quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:04 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Wees blij, daar is waarschijnlijk iedereen lelijk.
w00t, TS is gewoon een n@@b zonder sk1lls.quote:
In de spiegel gekeken?quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:04 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Omgheadshot!quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:05 schreef kippiej het volgende:
[..]
w00t, TS is gewoon een n@@b zonder sk1lls.![]()
Mandy, als je graag wilt dan mensen je aardig vinden moet je zelf ook aardig doenquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:07 schreef Xinouth het volgende:
MEDEDELING: IK SPEEL NAUWELIJKS GEEN CS MEER, DUS STFU!![]()
waar ga je in friesland wonen?..quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:07 schreef Xinouth het volgende:
Waar slaat dat dan op? Vindt je een mooie meidquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:09 schreef MiestOr het volgende:
ik zou even je foto verwijderen, de mensen op Fok! zijn niet het alleraardigst..
Dat dacht ik dus even niet ..quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:15 schreef Razor21 het volgende:
Ik hoop dat je door de douane komt als je naar Friesland verhuist![]()
Hier.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:13 schreef dynamiet het volgende:
[..]
waar ga je in friesland wonen?..
Ik zou me maar niet te veel zorgen maken, ik heb in Nieuwegein gewoont en nu in Friesland, maar in Friesland gaan ze heel anders met elkaar om, het is in het begin misschien ff wennen.
Ik kom wel een keer bij je op de koffie hoorquote:
Nee dit is het tonks-kan-opzouten-naar-onz-topicquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:25 schreef dolle_hond het volgende:
is dit t tonks-valt-op-mandy-topic?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:27 schreef Xinouth het volgende:
[..]
Nee dit is het tonks-kan-opzouten-naar-onz-topic
dan moet je ze eens opsturen ipv voor je zelf houden.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:28 schreef tonks het volgende:
[..]
Ga jij nou maar gezellig boeken over incest lezen
Nee, geen tijd voor.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:28 schreef tonks het volgende:
[..]
Ga jij nou maar gezellig boeken over incest lezen
Niet te ver gaan opaquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:30 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dan moet je ze eens opsturen ipv voor je zelf houden.
JIJ bent ervaringsdeskundige
dat is ook nog maar net friesland... valt best mee toch.. wel een gehucht dat dan weer wel..quote:
ff snel, wie was die ontzettend lelijke friesche koe ookalweer met haar walgelijke websites vol foto's van d'r zelf en moeder?quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:04 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Friesemeid?quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
ff snel, wie was die ontzettend lelijke friesche koe ookalweer met haar walgelijke websites vol foto's van d'r zelf en moeder?
Ik weet het !!!!!!!!111quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:07 schreef Xinouth het volgende:
Ik ben daar lange tijd gepest geweest (ook door leraren), waarom weet ik nu nog steeds niet.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:49 schreef MisterICE het volgende:
[..]
Ik weet het !!!!!!!!111
http://fotoboek.fok.nl/Xinouth
![]()
Donder op.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:49 schreef MisterICE het volgende:
[..]
Ik weet het !!!!!!!!111
http://fotoboek.fok.nl/Xinouth
![]()
"I don't give a fuck if you hate me!"quote:
Geintjes kunnen, zolang mensen weten wanneer het leuk geweest isquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:53 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
"I don't give a fuck if you hate me!"
Dat is de goede instelling. Niks van aantrekken, geintje moet kunnen toch.![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:07 schreef Xinouth het volgende:
Ik zal voordat je naar friesland gaan verhuizen maar is je gedrag wat aan passenquote:
Goh sinds wanneer mag ik niet zo reageren op mensen die behoorlijk flauw doen tegen me?quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:56 schreef dynamiet het volgende:
[..]
[..]
Ik zal voordat je naar friesland gaan verhuizen maar is je gedrag wat aan passen..
anders zal het heel saai voor je worden in dat gat daar, op deze manier maak je echt geen vrienden...
quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:09 schreef MiestOr het volgende:
ik zou even je foto verwijderen, de mensen op Fok! zijn niet het alleraardigst..
Of mooi zijn of geld hebben.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:08 schreef tonks het volgende:
[..]
Mandy, als je graag wilt dan mensen je aardig vinden moet je zelf ook aardig doen.
Wie ben JIJ nou weerquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:37 schreef flugeltje het volgende:
De boel opgeschoond...
Alles is een keuzequote:Op donderdag 16 maart 2006 19:58 schreef Chriz2k het volgende:
Gepest worden is een keuze.
Het begon zeker eerst met normale meisjes die je afwezenquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:54 schreef tonks het volgende:
Labiele meisjes wijzen mij altijd af
idd, dat flügeltje is wel een beetje overijverig. ik zie overal opgeschoonde topics, en raad eens wie ik daar telkens zie opduikelen!quote:
Ik zei het alleen om je te helpen, er zijn genoeg van zulke topics geweest.. als jij ze negeert stoppen ze wel, als jij terug blijft schelden/reageren blijven ze met nieuwe argumenten komen..quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:58 schreef Xinouth het volgende:
[..]
Goh sinds wanneer mag ik niet zo reageren op mensen die behoorlijk flauw doen tegen me?
Had gewoon de vorige erop gelaten joh, die was veel leuker.quote:
ze is niet lelijkquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:39 schreef 199724 het volgende:
Blijf eens on topic mensen. We hadden het over dat lelijke mooi van binnen-meisje dat steeds gepest wordt.
Oh? Niet elke pester heeft zwakke punten die ze proberen te verbergen hoorquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:33 schreef descendent1 het volgende:
Gepest worden.... hebben ze bij mij ooit ook geprobeerd; alleen jammer voor ze dat ik wat groter en sterker was dan de meeste van mijn klasgenoten...![]()
Beste remedie is (als pesters meppen niet helpt) je als je geen goed weerwoord hebt je er niks van aantrekken...
Ben nu zelf docent en pak, wanneer ik merk dat sommige leerlingen anderen pesten; eerstgenoemden altijd eventjes lekker op hun eigen zwakheden...want die heeft iedere pester; en door te pesten proberen ze die juist te verbergen...
denk je nu dat je stoer bent dat je op vmbo wat boeren durfde te pestenquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:03 schreef Nawien het volgende:
[..]
Oh? Niet elke pester heeft zwakke punten die ze proberen te verbergen hoor. Ik weet nog dat ik op de middelbare school zeer berucht was
. Mensen wisten dat ze niet met mij in discussie moesten gaan want ze werden geheid gedist. En er was ook altijd zo een jochie (joost heette die) waar ik zo een gruuwlijke grafhekel aan had. Hij zat zelfs bij mij in de klas
. Nou hij heeft het geweten
. Ik heb em geslagen, uitgescholden, belachelijk gemaakt. Die goeie ouwe tijd. Hij durfde mij zelfs een keer te schoppen
, toen heb ik em samen met 3 man aangepakt
. Eigelijk was ik op MBO ook vrij berucht als ik er over nadenk. Ik had heb een hekel aan die boeren en die waren ook altijd de lul bij mij. Toevallig bestond de helft uit boeren (westlanders
) en de andere helft uit allochtonen. Altijd problemen en gevechten en ik was meestal de aanleiding
. Heerlijk was dat. Die klunsjes vernederen en opfocken. Uiteraard heb ik ook gevoel en laat ik mensen tegenwoordig wel met rust, maar je moet me niet boos maken
![]()
![]()
edit: Er was op de middelbare school ook een ander dik pauperjoch. Dennis van Aart heette die. Een vriendin van mij had de toepasselijke namen aardgedrocht, aardman () bedacht. Samen met een vriend heb ik em op vrijdagmiddag in de wc opgesloten en de deur gebarricadeert met een grote bank die we dwars hadden neergelegd. Hij kwam tegen de deur en tegen de muur, speling van een paar cm
. Geen kans dat hij er alleen uit zou komen
. Vervolgens zijn nummer achterhaalt en naar ze huis gebelt.
* Mam ik ben wat later vandaag![]()
- oh is goed dennis![]()
nooit wat van gehoord, vraag me af hoe lang die eikel vastzat![]()
Slechte openingszinquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:13 schreef tonks het volgende:
Ik ken een liedje met Mandy in de titel, samen luisteren?
De Westlife versie zeker...quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:13 schreef tonks het volgende:
Ik ken een liedje met Mandy in de titel, samen luisteren?
alsof 't mij wat kan schelen of ik op fok voor lul sta?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:17 schreef dynamiet het volgende:
[..]
zeg je ook alleen maar omdat je anders voor lul staat als haar ex vriendje![]()
daar heb je dan geen ongelijk inquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:21 schreef 199724 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij bevooroordeeld... Ik zeg dat ze mooi van binnen is.
Wat ben jij een intens triest figuur. Hoe kansloos ben je als je op internet stoer gaat vertellen hoe goed je wel niet bent in het vernederen en omlaag halen van andere mensen. Wees er vooral trots op.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:03 schreef Nawien het volgende:
[..]
Oh? Niet elke pester heeft zwakke punten die ze proberen te verbergen hoor. Ik weet nog dat ik op de middelbare school zeer berucht was
. Mensen wisten dat ze niet met mij in discussie moesten gaan want ze werden geheid gedist. En er was ook altijd zo een jochie (joost heette die) waar ik zo een gruuwlijke grafhekel aan had. Hij zat zelfs bij mij in de klas
. Ik heb em geslagen, uitgescholden, belachelijk gemaakt. Die goeie ouwe tijd. Hij durfde mij zelfs een keer te schoppen
. Eigelijk was ik op MBO ook vrij berucht als ik er over nadenk. Ik had heb een hekel aan die boeren en die waren ook altijd de lul bij mij. Toevallig bestond de helft uit boeren (westlanders
) en de andere helft uit allochtonen. Altijd problemen en gevechten en ik was meestal de aanleiding
. Heerlijk was dat. Die klunsjes vernederen en opfocken. Uiteraard heb ik ook gevoel en laat ik mensen tegenwoordig wel met rust, maar je moet me niet boos maken
![]()
![]()
edit: Er was op de middelbare school ook een ander dik pauperjoch. Dennis van Aart heette die. Een vriendin van mij had de toepasselijke namen aardgedrocht, aardman () bedacht. Samen met een vriend heb ik em op vrijdagmiddag in de wc opgesloten en de deur gebarricadeert met een grote bank die we dwars hadden neergelegd. Hij kwam tegen de deur en tegen de muur, speling van een paar cm
- oh is goed dennis![]()
Hoe diep triest kun je zijn? Lol beleven aan het pesten van anderen? een makkelijkere en dommere manier om te laten zien hoe zielig je zelf bent dan door het uithalen van zulke dingen is er niet, vermoed ikquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:03 schreef Nawien het volgende:
[..]
![]()
![]()
- oh is goed dennis![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |