quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:55 schreef LostFormat het volgende:
Dikke kans dat ze aangenomen wordt.
En wat als ze nou werkelijk geinteresseerd is?quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:54 schreef PLAE@ het volgende:
Zulke zielige types zie je altijd bij zulk soort baantjes. Die denken er op die manier dan wel te komen door zichzelf erg interessant voor te doen.
Zijn meestal snel weer vertrokken en bepaald geen toppers.
hmmm 2 opties:quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:56 schreef -beyond- het volgende:
[..]
En wat als ze nou werkelijk geinteresseerd is?
Wat als zij nou door dit gedrag inderdaad ver komt?
Dan zijn jullie hier de dommerikken....niet zij hoor!
Zeg, zo hoor je naar een sollicitatiegesprek te gaan boer.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:43 schreef kippiej het volgende:
Ik was dus vandaag op sollicitatie gesprek bij een callcenter hier in de buurt.
Ik kreeg een hele middag een presentatie met een zooi andere mensen van een supervisor.
Zat er, naast een paar andere mensen ook weer zo'n dikke trut die denkt carriere te maken daar
In een net pakje, en een pantalon, zit ze daar de hele tijd veeeels te geinteresseerd te zijn.
Gaat ze zichzelf voorstellen, dus ik dacht jow nu gaan we het krijgenen ja hoor
"ik ben 24, ben na de mavo callcenter gaan doen , in een garage gewerkt, secretaresse zus en zo, en nu wil ik hier werken k ben via het uitzendbureau"
Dus ik keek al van:![]()
En dan gaat ze de hele tijd lachen, en overdreven aardig doen naar die supervisor. En dan heeft ze ook nog eens een mapje bij zich voor aantekeningen
Een cáll-center.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:01 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Zeg, zo hoor je naar een sollicitatiegesprek te gaan boer.
Je bloed begint langzaam weer op normale temperatuur te komen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:01 schreef Marruk het volgende:
Callcenter.....
6 weken gedaan, en nog steeds heb ik ontwenningsverschijnselen
A: Ik ben wel een carriere vrouw...maar niet met zo'n figuur!!quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:57 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
hmmm 2 opties:
A: Je bent zelf zo'n figuur
B: Je begrijpt niet om wat voor baantjes het gaat, voor welke leeftijdscategorie etc etc en je kent dit soort types blijkbaar niet![]()
Je bent blij dat mensen callcenterwerk doen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:59 schreef Aventura het volgende:
iemand moet het doen, ik ben blij dat er zulke mensen zijn.
Ik vind in de supermarkt werken hoger op de sociale ladder staan dan callcenter-werk hoor.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:57 schreef editor2 het volgende:
lekker ventje ben jij met je afgeven op anderen. Zij laat tenminste zien - overdreven of niet - dat ze iets wil maken van haar werk. Jij ziet het als opstapje naar de vakkenvul positie over 6 maanden bij Appie Hein te samen met Mourad Bivaka![]()
![]()
Ze zijn tenminste van de straat, ze zouden ook een uitkering kunnen gaan trekken. Ik heb er geen problemen mee verder hoor, zolang ze mij maar niet bellen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:06 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Je bent blij dat mensen callcenterwerk doen?!,
!,
!. Word jij blij van enquetebellers?
Qua loon wordt callcenter veel beter gewaardeerd maar volgens mij krijg je zelfs als vakkenvuller meer waardering van je klanten dan een callcenter medewerkerquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:07 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik vind in de supermarkt werken hoger op de sociale ladder staan dan callcenter-werk hoor.
Ik kan me trouwens weinig lagers bedenken. Zelfs asperge steken is nog nobeler werk.
Inderdaad. Dat Telefonische Terrorisme verdiende echt dikke knaken, maar boh wat een kutwerk.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:01 schreef Marruk het volgende:
Callcenter.....
6 weken gedaan, en nog steeds heb ik ontwenningsverschijnselen
Ja, dat bedoel ik.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:08 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
zolang ze mij maar niet bellen.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:43 schreef kippiej het volgende:
Ik was dus vandaag op sollicitatie gesprek bij een callcenter hier in de buurt.
Helaas heeft ze het zelf niet eens door.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:36 schreef maartena het volgende:
Ik zou iemand die na de Mavo call-center werk gaat doen.... nou niet echt willen betitelen als een "carriere wijf".
Ach, ik heb een bijbaan bij een callcenter en het is vrij makkelijk om "carriere" te maken.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:31 schreef Steijn het volgende:
Helemaal eens met TS, prima als je hard wil werken (vind ik zelfs erg goed) maar je moet wel realistisch blijven. Callcenterwerk is bepaald geen carriere maken.Overigens zou het wat mij betreft gelijk afgelopen zijn als ze haar 'charmes' in de strijd gooit bij het sollicititatiegesprek.
Senior supervisor, wow, dat lijkt me heel erg leuk!quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:38 schreef Overlast het volgende:
[..]
Ach, ik heb een bijbaan bij een callcenter en het is vrij makkelijk om "carriere" te maken.
Van beller naar supervisor binnen een half jaar, en senior supervisor binnen een jaar of 3-4 is te doen.
Het is allemaal relatief natuurlijk maar vooruit gaan is niet heel erg moeilijk.
Tja, dat heb je inderdaad.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:50 schreef Maerycke het volgende:
Sommige mensen willen wél hun best doen om een baan te krijgen...
Floormanager heet datquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:39 schreef Chriz2k het volgende:
Senior supervisor, wow, dat lijkt me heel erg leuk!
Als jij dit zou zijn had je begrepen waarom ze zo haar best deed.quote:
Ja echt een kippenhok wordt het dan.quote:
Dit heeft niets te maken met je best doen. Dit heeft te maken met jezelf omhoog willen likken.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:50 schreef Maerycke het volgende:
Sommige mensen willen wél hun best doen om een baan te krijgen...
Ik zie niet precies wat bovenstaand verhaal te maken heeft met het verhaal van TS waarin iemand netjes gekleed op komt dagen tijdens een sollicitatiegesprek en gedurende datzelfde gesprek aantekeningen maakt. TS is waarschijnlijk als een suffe slons op dat gesprek verschenen en zit nu te zeuren over de aanwezigheid van motivatie bij andere mensen dan hemzelf..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dit heeft niets te maken met je best doen. Dit heeft te maken met jezelf omhoog willen likken.
Ik heb ook een sollicitante gehad die bijdehand over wilde komen.
Zij, interessant kijkend: "Ik wil hier wel werken hoor, maar dan wil ik wel dat jullie me studietijd geven zodat ik mijn A+ examen kan doen"
Ik,: "Goh, A+! Echt waar?"
Zij, trots,: "Ja, en daar heb ik nog ongeveer 50 uur studietijd voor nodig"
Ik,: "En als ik je nu eens vertel dat ik geen mensen zoek die willen studeren, maar mensen die willen werken?"
Zij:![]()
Gesprek duurde niet lang![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |