quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:55 schreef LostFormat het volgende:
Dikke kans dat ze aangenomen wordt.
En wat als ze nou werkelijk geinteresseerd is?quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:54 schreef PLAE@ het volgende:
Zulke zielige types zie je altijd bij zulk soort baantjes. Die denken er op die manier dan wel te komen door zichzelf erg interessant voor te doen.
Zijn meestal snel weer vertrokken en bepaald geen toppers.
hmmm 2 opties:quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:56 schreef -beyond- het volgende:
[..]
En wat als ze nou werkelijk geinteresseerd is?
Wat als zij nou door dit gedrag inderdaad ver komt?
Dan zijn jullie hier de dommerikken....niet zij hoor!
Zeg, zo hoor je naar een sollicitatiegesprek te gaan boer.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:43 schreef kippiej het volgende:
Ik was dus vandaag op sollicitatie gesprek bij een callcenter hier in de buurt.
Ik kreeg een hele middag een presentatie met een zooi andere mensen van een supervisor.
Zat er, naast een paar andere mensen ook weer zo'n dikke trut die denkt carriere te maken daar
In een net pakje, en een pantalon, zit ze daar de hele tijd veeeels te geinteresseerd te zijn.
Gaat ze zichzelf voorstellen, dus ik dacht jow nu gaan we het krijgenen ja hoor
"ik ben 24, ben na de mavo callcenter gaan doen , in een garage gewerkt, secretaresse zus en zo, en nu wil ik hier werken k ben via het uitzendbureau"
Dus ik keek al van:![]()
En dan gaat ze de hele tijd lachen, en overdreven aardig doen naar die supervisor. En dan heeft ze ook nog eens een mapje bij zich voor aantekeningen
Een cáll-center.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:01 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Zeg, zo hoor je naar een sollicitatiegesprek te gaan boer.
Je bloed begint langzaam weer op normale temperatuur te komen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:01 schreef Marruk het volgende:
Callcenter.....
6 weken gedaan, en nog steeds heb ik ontwenningsverschijnselen
A: Ik ben wel een carriere vrouw...maar niet met zo'n figuur!!quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:57 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
hmmm 2 opties:
A: Je bent zelf zo'n figuur
B: Je begrijpt niet om wat voor baantjes het gaat, voor welke leeftijdscategorie etc etc en je kent dit soort types blijkbaar niet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |