Kanker gast, vertel me alsjeblieft dat die typo expres gedaan isquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ze willen me brommer niet, maar mijn gelt wel
ze willen geen gelt, dus je hoeft je geen zorgen te maken, rij gewoon (zo snel als dat ding kan, als die al wat kan) door hun opstelling heen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ze willen me brommer niet, maar mijn gelt wel
Duh zeker istie voor expresquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:11 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Kanker gast, vertel me alsjeblieft dat die typo expres gedaan is![]()
jah, wat denken jullie wel niet van ons aller maikuuuul, het is natuurlijk geen josti ofzo!quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Duh zeker istie voor expres
Ben toch geen n00b
Zeg niet tegen je vrienden dat je hebt staan huilen toen ze je aanhielden.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:33 schreef SpeedJeffrey het volgende:
[afbeelding]
![]()
Wie is de uitvinder van dit ding?![]()
ey scheld maikuuul eensch niet uit.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:11 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Kanker gast, vertel me alsjeblieft dat die typo expres gedaan is![]()
Maar jij bent zo'n paupergothic, je fietst zeker altijd in je zwarte broek met kettingen eraan die 28 kilometer naar school toequote:Op donderdag 16 maart 2006 19:30 schreef Death_Angel_89 het volgende:
me => 16 => geen scooter/brommert heeft => blij mee is...Ik fiets elke dag braaf 28 km =) en ik ehb ook echt geen behoefte aan zo'n k*tding...![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:05 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Maar jij bent zo'n paupergothic, je fietst zeker altijd in je zwarte broek met kettingen eraan die 28 kilometer naar school toe![]()
Ik had een eurobegrenzer, die was ooit gebroken toen ik er een helm tegen aan liet kletteren.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:26 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Ja het is veranderd. Nu is het zo hoe harder je gaat hoe hoger de boete, en als je niet zo heel hard gaat is de boete lager.
Btw, wat voor scoot heb je en wat heb je eronder liggen?
-edit-
Waarom zet je er trouwens geen begrenzer op? Controleren ze meestal niet veel op bij rollerbanken.
Whahahaha, nou dan wens ik je veel geluk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |