lekkere wijven?quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:02 schreef Motormuisje het volgende:
Ja, mouseover, volgens mij heb jij geen dochters....tsss wen er maar vast aan ????
Nee, geen dochters, wel een vriendin met maatje 44 en ik vind dat je hopeloos zeurt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:04 schreef Motormuisje het volgende:
Tja, MouseOver, volgens mij heb jij geen dochters en volgens mij vindt jij die houding in de maatschappij heel normaal...
De wereld is niet eerlijk, dat is nooit anders geweest.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:49 schreef Motormuisje het volgende:
Omdat je merkt dat veel vrouwen er onder lijden, ik zal je vertellen, ik heb zelf dochters, die zullen opgroeien in een maatschappij waarin het vreselijk belangrijk is hoe je er als vrouw uitziet, dat is het eerste waar naar wordt gekeken, ookal ben je nog z,on leuke meid, als meer hebt dan maatje 38 dan lig je er al uit..dat begrijp ik gewoon niet..
Er zijn ook mannen die opgewonden raken van plasseks, dat vind ik niet normaal. Maar ik laat ze wel in hun waarde, hun feestje. Als er nou mannen zijn die de voorkeur geven aan maatje 36, wie ben jij dan om te oordelen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:23 schreef Motormuisje het volgende:
wie heeft het hier in vredesnaam over dikke dochters? die meidjes van mij mij zijn nog zo klein...
Ik wil echt niet de smaak van anderen bepalen hoor, zo als ik al eerder zei, smaken verschillen en dat is maar goed ook, waar het mij om gaat is dat er mannen zijn die iemand met maat 38 al dik vinden, dat vindt ik gewoon raar, dan heb je toch geen normaal beeld van hoe de wereld eruit ziet.
Nee, dat is een mening.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:29 schreef Motormuisje het volgende:
Ik oordeel nergens over, het is gewoon een feit dat maat 38 gewoon slank is en niet dik
Ik denk dat 22,5 ongeeer maat 38 is. Ik heb ook ongeveer BMI 22 en ik heb broekmaat 36/38.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:47 schreef Whoopsydaisy het volgende:
22.5 voor de dames (volgens mij gelijk aan maat 42)
26.5 voor de heren
Wat is een normaal beeld van de wereld? Als iedereen dik is is dat dan normaal? Ik vind van niet. Doe mij maar een gezond, getraind lichaam in een goede conditie. Strak zoals het hoort en ik het normaal vind. Ik zorg zelf dat mijn lichaam dat ook is.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:23 schreef Motormuisje het volgende:
wie heeft het hier in vredesnaam over dikke dochters? die meidjes van mij mij zijn nog zo klein...
Ik wil echt niet de smaak van anderen bepalen hoor, zo als ik al eerder zei, smaken verschillen en dat is maar goed ook, waar het mij om gaat is dat er mannen zijn die iemand met maat 38 al dik vinden, dat vindt ik gewoon raar, dan heb je toch geen normaal beeld van hoe de wereld eruit ziet.
Gewicht zegt niets, zet 2 mensen van dezelfde lengte naast elkaar, de een is ontzettend afgetraind, de ander netaan iets mollig, grote kans dat degene die ontzettend afgetraind is zwaarder is als degene die ietwat mollig is, spier is zwaarder dan vet.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:09 schreef mirannie het volgende:
[..]
Sterker nog, als er een paar kilo af zou gaan zou het ongezond zijn. Voor haar lengte is een gewicht van 68-72 kilo het meest gezond, dus al die mannen die dat nog te veel vinden, houden dus duidelijk wel van graten pakhuizen.
Maat 38 en meer dik?? Das echt ronduit belachelijk!! Ik heb maat 36/38, en ik ben echt NIET dik. Weiger ik aan te nemen!!quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:32 schreef Motormuisje het volgende:
tuurlijk mag ieder zijn voorkeur hebben, maar om te stellen dat maat 38 en meer dik is ...dat heeft niets met een voorkeur te maken, een voorkeur is iets anders als iets te beoordelen wat het het niet is, net zo min als je van een mini kunt zeggen dat het een grote dikke pooier bak is
Zoals al gezegd, fokkertjes zijn allemaal gefixeerd op graatmagere clip-bimbo's. Een echte vrouw eet nou eenmaal wat meer dan om de dag een kropje sla.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:01 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Maat 38 en meer dik?? Das echt ronduit belachelijk!! Ik heb maat 36/38, en ik ben echt NIET dik. Weiger ik aan te nemen!!Ben ook weer niet zo plankerig nee, maar mijn vet zit op de juiste plaatsen, en nog redelijk goed gevormd ook. Tsss. 38 en dik!!
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |