abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36093795
Ja, mouseover, volgens mij heb jij geen dochters....tsss wen er maar vast aan ????
Honda...the power of dreams
pi_36093854
Tja, MouseOver, volgens mij heb jij geen dochters en volgens mij vindt jij die houding in de maatschappij heel normaal...
pi_36093889
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 19:02 schreef Motormuisje het volgende:
Ja, mouseover, volgens mij heb jij geen dochters....tsss wen er maar vast aan ????
lekkere wijven?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_36093904
Mijn dochtertjes zijn nog klein...
  donderdag 16 maart 2006 @ 19:11:46 #105
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_36094045
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 19:04 schreef Motormuisje het volgende:
Tja, MouseOver, volgens mij heb jij geen dochters en volgens mij vindt jij die houding in de maatschappij heel normaal...
Nee, geen dochters, wel een vriendin met maatje 44 en ik vind dat je hopeloos zeurt.

Je overdrijft en je meent de smaak van anderen te moeten bepalen. Oja, en je meent dat dat je goed recht is en dat is een erg vervelende instelling. Relativeer toch eens een keertje, het is helemaal niet zo dramatisch als je beweert. Goed, met maatje 36 wordt je over het algemeen aantrekkelijker gevonden maar met meer dan dat ben je echt niet ineens afstotelijk. Dat wordt je pas als je ook nog onverzorgd en slecht gekleed rondloopt.
Vampire Romance O+
pi_36094218
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 18:49 schreef Motormuisje het volgende:
Omdat je merkt dat veel vrouwen er onder lijden, ik zal je vertellen, ik heb zelf dochters, die zullen opgroeien in een maatschappij waarin het vreselijk belangrijk is hoe je er als vrouw uitziet, dat is het eerste waar naar wordt gekeken, ookal ben je nog z,on leuke meid, als meer hebt dan maatje 38 dan lig je er al uit..dat begrijp ik gewoon niet..
De wereld is niet eerlijk, dat is nooit anders geweest.

Mocht je toch willen dat je dikke dochters in de smaak vallen, dan kun je het beste op de Antillen gaan wonen. Negers houden wel van een maatje meer.
pi_36094426
wie heeft het hier in vredesnaam over dikke dochters? die meidjes van mij mij zijn nog zo klein...
Ik wil echt niet de smaak van anderen bepalen hoor, zo als ik al eerder zei, smaken verschillen en dat is maar goed ook, waar het mij om gaat is dat er mannen zijn die iemand met maat 38 al dik vinden, dat vindt ik gewoon raar, dan heb je toch geen normaal beeld van hoe de wereld eruit ziet.
pi_36094513
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 19:23 schreef Motormuisje het volgende:
wie heeft het hier in vredesnaam over dikke dochters? die meidjes van mij mij zijn nog zo klein...
Ik wil echt niet de smaak van anderen bepalen hoor, zo als ik al eerder zei, smaken verschillen en dat is maar goed ook, waar het mij om gaat is dat er mannen zijn die iemand met maat 38 al dik vinden, dat vindt ik gewoon raar, dan heb je toch geen normaal beeld van hoe de wereld eruit ziet.
Er zijn ook mannen die opgewonden raken van plasseks, dat vind ik niet normaal. Maar ik laat ze wel in hun waarde, hun feestje. Als er nou mannen zijn die de voorkeur geven aan maatje 36, wie ben jij dan om te oordelen?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_36094630
Ik oordeel nergens over, het is gewoon een feit dat maat 38 gewoon slank is en niet dik
pi_36094657
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 19:29 schreef Motormuisje het volgende:
Ik oordeel nergens over, het is gewoon een feit dat maat 38 gewoon slank is en niet dik
Nee, dat is een mening.
pi_36094724
tuurlijk mag ieder zijn voorkeur hebben, maar om te stellen dat maat 38 en meer dik is ...dat heeft niets met een voorkeur te maken, een voorkeur is iets anders als iets te beoordelen wat het het niet is, net zo min als je van een mini kunt zeggen dat het een grote dikke pooier bak is
pi_36094727
Mollig of slank... als het maar mooie strakke ronde vormen heeft.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  Moderator donderdag 16 maart 2006 @ 19:33:04 #113
5428 crew  miss_sly
pi_36094765
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 16:47 schreef Whoopsydaisy het volgende:
22.5 voor de dames (volgens mij gelijk aan maat 42)
26.5 voor de heren
Ik denk dat 22,5 ongeeer maat 38 is. Ik heb ook ongeveer BMI 22 en ik heb broekmaat 36/38.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_36095921
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 19:23 schreef Motormuisje het volgende:
Wat is een normaal beeld van de wereld? Als iedereen dik is is dat dan normaal? Ik vind van niet. Doe mij maar een gezond, getraind lichaam in een goede conditie. Strak zoals het hoort en ik het normaal vind. Ik zorg zelf dat mijn lichaam dat ook is.

Hier trap ik vast weer mensen mee op de tenen... Maar overtollig vet, cellulitus, hart- en vaatziekten en weet ik veel wat niet, zijn toch echt het resultaat van de consumptiemaatschappij waarin beweging en gezond eten achterbljift. Graatmager zoals ze op de catwalk lopen is ook niks, dat is een net zo goed resultaat van diezelfde maatschappij. Wat mij trouwens opvalt is dat de meeste mensen die hierover zeuren alles gelijk in uiterste benoemen. Dikke mensen beginnen altijd dat ze niet willen zijn zoals die modelletjes van 14 die wegwaaien...

Om op de eerste vraag terug te komen wat een maatje meer is, daar heeft iedereen een eigen mening over. Wat mij betreft is een maatje meer al snel bereikt.
  donderdag 16 maart 2006 @ 20:16:28 #115
117283 Kreupelhout
C'est Jaques Plafond!
pi_36096080
ligt ook helemaal aan de lengte. 1.78 vind ik niet lang, ook niet voor een vrouw. Maar als een meisje van 1.83 ofzo maatje 40 of 42 heeft, is dat veel meer in proporties dan wanneer je 1.73 lang bent.

Zelf hou ik ook wel van wat houvast. Ligt ook lekker.
pi_36096479
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 17:09 schreef mirannie het volgende:

[..]

Sterker nog, als er een paar kilo af zou gaan zou het ongezond zijn. Voor haar lengte is een gewicht van 68-72 kilo het meest gezond, dus al die mannen die dat nog te veel vinden, houden dus duidelijk wel van graten pakhuizen.
Gewicht zegt niets, zet 2 mensen van dezelfde lengte naast elkaar, de een is ontzettend afgetraind, de ander netaan iets mollig, grote kans dat degene die ontzettend afgetraind is zwaarder is als degene die ietwat mollig is, spier is zwaarder dan vet.

Weegschalen zorgen alleen maar voor een ellende, kijk naar jezelf, dan weet je of je te zwaar bent of niet.

Maar ook gewoon een gewicht roepen werkt niet, als iemand zo klein is als ik ben is 60 kilo veel, is iemand een stuk langer dan is het weinig....

Persoonlijk hou ik van een gezond lichaam, dat er ook zo uitziet, dus vies vadsig zit daar niet bij, maar een vetrolletje is geen enkel probleem, ook is echt graatmager niets, dus van gewoon goed slank tot mollig/stevig kan ik leuk vinden, wat daarbuiten valt eigenlijk niet...

Maat 42, wie ken ik met maat 42 zeg, mijn moeder volgens mij en nee die vind ik niet dik, ja haar heupen beginnen wat uit te dijen nu ze een oude miep wordt, maar absoluut niet dik nog, zit absoluut nog een figuur in.

Zie wel graag een beetje figuur in een vrouw, die ronde vormen, dat figuur moet niet bedolven onder vet zijn, vind ik vies...
Beetje zacht is goed, springkussen niet

Heb zelf maatje 34/36(en vaak jeugdmaten, vanaf 156), maar goed ben ook klein, las net onder de 60 kilo moet een vrouw niet zijn, nou als ik dat weeg kan je dat zandlopertje wel vergeten in mijn figuur, dat is echt te zwaar.
Zal ergens rond de 50 wegen, weet het niet eigenlijk, is zolang geleden dat ik op de weegschaal heb gestaan, werd toen helemaal gestressed van het feit dat ik te weinig woog en heb toen de batterijen maar niet meer vervangen en gewoon gekeken naar of ik te mager was of niet.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 16 maart 2006 @ 21:01:00 #117
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_36097462
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 19:32 schreef Motormuisje het volgende:
tuurlijk mag ieder zijn voorkeur hebben, maar om te stellen dat maat 38 en meer dik is ...dat heeft niets met een voorkeur te maken, een voorkeur is iets anders als iets te beoordelen wat het het niet is, net zo min als je van een mini kunt zeggen dat het een grote dikke pooier bak is
Maat 38 en meer dik?? Das echt ronduit belachelijk!! Ik heb maat 36/38, en ik ben echt NIET dik. Weiger ik aan te nemen!! Ben ook weer niet zo plankerig nee, maar mijn vet zit op de juiste plaatsen, en nog redelijk goed gevormd ook. Tsss. 38 en dik!!

Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_36097655
Mijn vriendin heeft maatje 44 en dat vind ik prima . Sommigen zullen dat mollig of dik vinden, maar dat interesseerd me geen ***, de sex is er niet minder om . Wellicht ben ik een van de weinige mensen op aarde die enkel op het innerlijk vallen, want als jullie wisten hoe knap ze is van binnen, zouden meer mensen jaloers dan dat mensen jaloers zijn op brad pitt.
pi_36097723
knap van binnen
pi_36098047
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 21:01 schreef Cutebutpsycho het volgende:

[..]

Maat 38 en meer dik?? Das echt ronduit belachelijk!! Ik heb maat 36/38, en ik ben echt NIET dik. Weiger ik aan te nemen!! Ben ook weer niet zo plankerig nee, maar mijn vet zit op de juiste plaatsen, en nog redelijk goed gevormd ook. Tsss. 38 en dik!!

Zoals al gezegd, fokkertjes zijn allemaal gefixeerd op graatmagere clip-bimbo's. Een echte vrouw eet nou eenmaal wat meer dan om de dag een kropje sla.
Zodra wij kerels TMF niet meer interessant vinden hebben we allemaal graag wat om te vast te houden. Niet-graatmagere vrouwen hebben nou eenmaal vaak het effect op ons dat we er goede moeders voor onze kinderen in zien.

Gerustgesteld?
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  donderdag 16 maart 2006 @ 21:31:51 #121
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_36098461
een maat zegt echt weinig bij een vrouw...belangrijk is de lengte die bij die maat zit.
Ik ben zelf 180 en momenteel ben ik zo'n 'koe' waar hier over gesproken word.Het gaat er wel weer af.Toen ik maat 44 had...leek het net alsof ik 38/40 had met mijn lengte.

Zelfs nu ik maat 50/52 heb (ja ook door die pil,maar dat word als excuus gezien,dus ik ben gewoon een vreetzak )oogt het als maat 44/46.Ik val wel weer af...maar kleiner als maar 42/44 hoef ik echt niet..word ik een gratenpakhuis.

terwijl bij een meid van 1,65 maat 42 al mollig oogt.

Ach als je maar goed in je vel zit...en vriendje zit er ook niet mee
  donderdag 16 maart 2006 @ 21:37:04 #122
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_36098633
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 21:17 schreef Gripper het volgende:

[..]

Gerustgesteld?
, maar nee, want ik was niet ongerust. Alleen maar verontwaardigd.
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_36099409
Foto's!!!!
pi_36099578
1.70 hier met een gewicht dat tussen de 70 en 75 schommelt. Net (niet) te zwaar dus Maat 40-42.. Stevig, maar niet dik. Vind ik zelf. Maar nu vraag ik het eens aan jullie: bij welke lengte-gewichtverhouding of maat beginnen jullie dikke koe te roepen?
pi_36099801
Ik houd zeker wel van een klein maatje groter.
Niet dat er iets mis is met maatje 38, maar kleiner wordt al snel xylofoon raspen tijdens de sex.
Ik zeg niet dat ik kick op maatje 50 maar, ja het mag best een maatje groter.
Vaak zijn dat ook de mooiste vrouwen vind ik, want hoewel je niet mag generaliseren, maar een beetje meer slaat vaak niet alleen op de kledingmaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')