Je post doet vermoeden dat je hier bevestiging komt zoeken voor je overgewicht.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:02 schreef Motormuisje het volgende:
Dit is dus wat ik bedoel, de een noemt een maatje meer een vrouw met maatje 38, de andere houdt van de wat vollere types, daar was is nou gewoon benieuwd naar.
Tja en een foto plaatsen ? met zulke reacties? k,dacht het niet !! ik weet voor mezelf dat er met mijn figuur niks mis is en dat is voor mij genoeg. Ik vindt het een beetje rare vraag eigenlijk...waarom zou ik iets moeten "bewijzen" ? Het ging er toch niet om wat jullie van mij vonden ? als ik op dat oordeel uitwas had ik er direkt wel een foto bijgezet.
Zoals gezegd, niks mis met mij, zit lekker in mijn velletje en helemaal al niet te zwaar !!
Niet veel, wel dik.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:06 schreef Motormuisje het volgende:
ok, nog een reactie dan, 64 kilo bij een lengte van 178 is dat veel ? ik dacht het toch niet he?!
Dikke tieten?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:06 schreef Motormuisje het volgende:
ok, nog een reactie dan, 64 kilo bij een lengte van 178 is dat veel ? ik dacht het toch niet he?!
Is dat veel???quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:06 schreef Motormuisje het volgende:
En wie zegt ons dat je niet loopt te jokken en deze posts met een Big-King in je rechterhand schrijft ?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:06 schreef Motormuisje het volgende:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:06 schreef Motormuisje het volgende:
Mooi gewichtjequote:Op donderdag 16 maart 2006 16:06 schreef Motormuisje het volgende:
Post eens een foto van jezelf.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:06 schreef Motormuisje het volgende:
Picz.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:06 schreef Motormuisje het volgende:
Of silhouet, zit niet zo in de maten. Vergelijkings materiaal heb ik wel. En ook voorkeuren zitten meer in mijn hoofd dan ik met maten kan inbeelden.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Post eens een foto van jezelf.
Weet je het zeker?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Post eens een foto van jezelf.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:55 schreef Mobster273 het volgende:
in een diep en duister verleden was er ene aernout die al klaarkwam bij het woord babyvet![]()
Babyvet is in mijn mening anders dan 'vol'... En t zogenaamde babyvet verdwijnt grotendeelsquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:18 schreef Metro2005 het volgende:
Een meisje met wat babyvet is best lekker hoor
Ik ben op het moment alleen gezegend met iemand die nog minder weegt dan ik(en ik weeg al niet veel met mijn 60kg
)
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:18 schreef Metro2005 het volgende:
Een meisje met wat babyvet is best lekker hoor
Inderdaadquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:21 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Babyvet is in mijn mening anders dan 'vol'... En t zogenaamde babyvet verdwijnt grotendeels
tussen 15 en 20 jaar...
ik weet ik weetquote:
Het is gewoon waar.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:19 schreef B-FliP het volgende:
Overigens is het onderwerp best taboe om over te praten, maar ik denk dat bij de meeste
gezette en of dikke mensen dankjzij hun eet en beweeg gedrag, ze hier zelf schuldig aan
zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |