sollicitaties zijn op niets uitgelopen dus hij is voor zichzelf begonnen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:46 schreef BazzoS het volgende:
@Alex: Het begin is erhttp://www.miedematransport.nl/
quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:46 schreef BazzoS het volgende:
@Alex: Het begin is erhttp://www.miedematransport.nl/
quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:48 schreef vlad het volgende:
[..]
sollicitaties zijn op niets uitgelopen dus hij is voor zichzelf begonnen?![]()
wat hij zegtquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:20 schreef BoJo het volgende:
tvp
Hangt ervan af of jij het doet of Vladquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Allemaal in hun reet neuken.
Kijken of ze dan nog zo lachen
![]()
Als ik het doe hebben ze meer last achterafquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hangt ervan af of jij het doet of Vlad
Die weet veel meer van injecties dan jij
Is het trouwens niet tijd voor je maandelijkse beurt?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Als ik het doe hebben ze meer last achteraf![]()
The Return Of The Kingquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Paprika?
dan zou'k maar niet ook pr0n gaan kijken
en zo is hetquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hangt ervan af of jij het doet of Vlad
Die weet veel meer van injecties dan jij
De uitvoering gewoon luxe noemenquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Honda Jazz 1.2 Luxe
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 16-03-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: bouwjaar 1987
Daarom ook. Als ie met leer beklede stoelen incl. stoelverwarming heeft, regensensor, xenon-koplampen, led-achterlichten, cruise-control, climate-control met gescheiden klimaat zones, automatisch dimmende binnenspiegel, verwarmbare vooruit, en dvd-kleuren-navagatie met touch-screen zou hebben, dan mag je het met recht luxe noemen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:48 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dat ding in 1987 luxe was
Nee. Stond te dicht op een andere auto, en mensen worden wat argwanend als je deuken op de foto gaat zetten (ivm verzekeringsfraude)quote:
ah. vandaar.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Stond te dicht op een andere auto, en mensen worden wat argwanend als je deuken op de foto gaat zetten (ivm verzekeringsfraude)
zakelijk, iet wat saai, maar wel mooiquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:58 schreef M5 het volgende:
[[url=http://img128.imagevenue.com/loc11/th_28239_mz58ohev4nl164.jpg]afbeelding][/URL]
S6 5.2 V10 quattro, vanaf ¤116.900,- . Koopje dacht ik
Wolf in schaaps kleren als je het mij vraagt, je moet 3x kijken voor je ziet dat het een S6 is. (echte kenners niet natuurlijkquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
zakelijk, iet wat saai, maar wel mooi
Hij is wel heel mooiquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:58 schreef M5 het volgende:
[[url=http://img128.imagevenue.com/loc11/th_28239_mz58ohev4nl164.jpg]afbeelding][/URL]
S6 5.2 V10 quattro, vanaf ¤116.900,- . Koopje dacht ik
Dat zal 'ie toch wel hebben?!quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:51 schreef M5 het volgende:
[..]
Daarom ook. Als ie met leer beklede stoelen incl. stoelverwarming heeft, regensensor, xenon-koplampen, led-achterlichten, cruise-control, climate-control met gescheiden klimaat zones, automatisch dimmende binnenspiegel, verwarmbare vooruit, en dvd-kleuren-navagatie met touch-screen zou hebben, dan mag je het met recht luxe noemen.
maar ik heb zo'n vermoeden dat het er niet op zit
Wat jammerquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:27 schreef Hugster het volgende:
Komt ie zo thuis, leest ie bij --> gelijk weer over de zeik
elektrisch verwarmbaar net als de achterruit? dat denk ik nietquote:
Wie leveren dat nog meer behalve Ford in de vorige Mondeo?quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:30 schreef M5 het volgende:
[..]
elektrisch verwarmbaar net als de achterruit? dat denk ik niet![]()
Maar je kunt wel die blower vol op de ruit laten blazen. Dat zit er wel op denk ik.
daarom is ie ook oke, zit tenminste wat pit in die jongenquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij is iig net zo snel over de zeik als jij tijdens je BoJo'tjes
quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
daarom is ie ook oke, zit tenminste wat pit in die jongen![]()
![]()
Ook in de huidige mondeo, focus, c-max, fiesta, fusion, ka, en transit. Alleen op de mondeo is het standaard, bij andere afhankelijk van uitvoering.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wie leveren dat nog meer behalve Ford in de vorige Mondeo?
Hmmm... nah dat is dus het probleem... de meeste duurdere merken leveren het niet eensquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:35 schreef M5 het volgende:
[..]
Ook in de huidige mondeo, focus, c-max, fiesta, fusion, ka, en transit. Alleen op de mondeo is het standaard, bij andere afhankelijk van uitvoering.
verder zou ik het niet weten, de duurdere merken denk ik. 't is in de winter iig reuze handig. hoef je de alleen de zijruitjes nog maar te krabben.
ik ga eerst eens rustig kijken wat er mis mee isquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen ja
Nu je Pug in de verkoop?
heb ff verwarmbare voorruit bij google d'r in geramt:quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hmmm... nah dat is dus het probleem... de meeste duurdere merken leveren het niet eens
Alleen Ford voor zover ik weet, en Chrysler geloof ik ook nog...
Kom m lekker hier in Fryslân kapotraggenquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ga eerst eens rustig kijken wat er mis mee is
er ligt nu allemaal koelvloeistof op het blok![]()
Wat een grappenmakerij zo'n wagentje ehquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ga eerst eens rustig kijken wat er mis mee is
er ligt nu allemaal koelvloeistof op het blok![]()
Ja maar niet om je bierquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja en?
Ik heb bier, ben ik nu ook tof?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:39 schreef M5 het volgende:
[..]
heb ff verwarmbare voorruit bij google d'r in geramt:
Seat, Land-Rover, Jaguar, Audi, Renault, Ssang-Yong zijn de eerste merken die te voorschijn komen.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:40 schreef Alfisti het volgende:
To Baf! meal of not to Baf! meal............
Dat valt wel mee inderdaad, daar telt het toch maar dubbel...quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:41 schreef Fugie het volgende:
vandaag weer als een aap over de a48 geraced![]()
om vervolgens te horen dat ze stonden te flitsen
dacht dat het bij de wegwerkzaamheden, daar ging ik maar 20 km te hard
nou ontzettendquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat een grappenmakerij zo'n wagentje eh
Je wilt niet weten hoe groot het gat in mijn carbon (quote:
daaromquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat valt wel mee inderdaad, daar telt het toch maar dubbel...
Als het maar carbon isquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe groot het gat in mijn carbon ( [afbeelding]) einddemper is, daar schuif je em zo in
Het lijkt me inderdaad de uitgelezen baan voor jou!quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:44 schreef Fugie het volgende:
[..]
daarom
en ik heb me id opgehaald, staat er op dat ik 1.78 ben![]()
Ze vragen ook niet ff of het oude nog klopt ofzo
Echt te kansloos die mensen die daar werken
daarboven is het veel spannender... je weet gewoon dat je het hoogstwaarschijnlijk niet gaat redden als je een noodstop moet makenquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vooral het gevoel van veiligheid wat je omarmt wanneer je sneller dan 30 gaat rijden
Ja idd, kan me net zo goed gaan staan rukken naast m'n demperquote:
Volgens mij rijd je in zo'n auto ofquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
daarboven is het veel spannender... je weet gewoon dat je het hoogstwaarschijnlijk niet gaat redden als je een noodstop moet maken![]()
gave deutz-fahrquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:48 schreef Virus.NL het volgende:
Mannetje was geslipt met de auto van zn pa... achterwaarts de stoep op en door het gras half in de sloot tot stilstand gekomen..
[afbeelding]
mijn kampersoutfit bedoel je?quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je zit in je campingsmoking?
Dat is inderdaad behelpenquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja idd, kan me net zo goed gaan staan rukken naast m'n demperWat een materiaal
Bara moet het met zo'n gaatje doen:
[afbeelding]
Wordt moeilijk dus
quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Da's lieeeeeeeeeeeeeeeeeeev![]()
Jij bent ook tov![]()
B.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Volgens mij rijd je in zo'n auto of
a) Extreem defensief
b) Agressief, zo van, wat kan mij het schelen, dood ga ik toch wel bij het minste of geringste
Die uitlaat is trouwens wel ubergeil zegquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja idd, kan me net zo goed gaan staan rukken naast m'n demperWat een materiaal
Bara moet het met zo'n gaatje doen:
[afbeelding]
Wordt moeilijk dus
Rijstijl niets aangepast dus, goede zaak Cobyquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
B.
bij A ga je zeker dood door al die B rijders![]()
En nu met je Alfa ben je er zo zuinig op dat je rustig aan doet zeker of niet?quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:52 schreef BoJo het volgende:
het ergste was van die Jeep naar de Peugeot. Ik was gewend om met die Jeep overal voorrang te nemen en lekker veel ruimte om me heen op de snelweg. Toen met die pug probeerde ik het ook maar werd ik telkens over het hoofd gezien![]()
![]()
ja laten vernikkelenquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die uitlaat is trouwens wel ubergeil zeg![]()
Uit welk jaar komt dat blok trouwens? ziet er namelijk ook erg strak uit![]()
nu plak ik op de linkerbaanquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En nu met je Alfa ben je er zo zuinig op dat je rustig aan doet zeker of niet?
Op mijn zwarte uitlaat ligt een mooie dikke lasnaadquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja laten vernikkelen
En dat blok had 2 draaiuren op het moment van de picca, nu niet meer dan 10 daar bovenop
M'n schakeltje is veel tovver
quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Op mijn zwarte uitlaat ligt een mooie dikke lasnaadEn nu lekt ie nog
Dan blijven die fietsen in top-conditie.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:58 schreef Hugster het volgende:
De fietsen vandaag weer een half jaarlijkse preventieve servicebeurt gehad, en ze fietsen er amper opWat is het nut daarvan
M'n pa heeft een maand of 4 geleden gezegd dat "de eerstvolgende keer dat we gaan fietsen fietsen we naar de fietsenmaker en kopen we 2 nieuwe fietsen voor je moeder en mij"quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:58 schreef Hugster het volgende:
De fietsen vandaag weer een half jaarlijkse preventieve servicebeurt gehad, en ze fietsen er amper opWat is het nut daarvan
Nee, lekt beetje olie uit..quote:
Ik rij al mijn fietsen ook altijd naar de tyfusquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:00 schreef Fugie het volgende:
een preventie servicebeurt![]()
mijn fietsen gaan altijd naar de klote dus nu rij ik maar zo min mogelijk op de fiets
Wat een sportievelingenquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
M'n pa heeft een maand of 4 geleden gezegd dat "de eerstvolgende keer dat we gaan fietsen fietsen we naar de fietsenmaker en kopen we 2 nieuwe fietsen voor je moeder en mij"
En ik weet zeker dat hij zich daaraan houdt, maar ze hebben dus al 4 maanden niet gefietst
En ik gok dat dat nog wel even gaat duren ook weer, heeft lekker veel nut dan
Gaarquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee, lekt beetje olie uit..
Hij was gescheurd op een lasnaad... alleen die lasnaad loopt onder die 2 delen door die aan elkaar gelast zijn
Dus toch maar keer vervangen
De auto doet z'n werk ook primaquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat een sportievelingen![]()
Ze kopen hier elke 2-3 jaar 2 nieuwe, deze hebben zelfs koelribben op de trommelremmen![]()
HIJ OOKquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
gaan we voortrekken?
Nog in het Duits () ook
dat was afgeleid van de TT jaquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
gaan we voortrekken?
Nog in het Duits () ook
Alfistjequote:Op donderdag 16 maart 2006 19:07 schreef Alfisti het volgende:
Mukje! <3
Puur omdat je het wilt.quote:
Lopenquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De auto doet z'n werk ook prima![]()
En ze gaan tegenwoordig ook lopen![]()
![]()
Gelukkig niet met die stokken
En ik weet ook zeker dat ze ook met van die belachelijke units komen aankakken ja
hai M5quote:
kutaccent, pokkenaamvallen en ik hoor het al te vaak.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:08 schreef hermandeperman het volgende:
Und wiezo ist die Deutsche Sprache ""
Ja naar IJsselstein lopen enzoquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
Lopen![]()
![]()
wacht maar jongen, die stokken komen nog wel
[afbeelding]
Jij hoort het inderdaad te vaak ja, je hele provincie spreekt het vloeiendquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:10 schreef Mukie het volgende:
[..]
kutaccent, pokkenaamvallen en ik hoor het al te vaak.
Nog meer nodig?
you go girlquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja naar IJsselstein lopen enzo![]()
En die stokken liggen nog nieuw in de verpakking in de garage en als ik merk dat de verpakking geopend is flikker ik ze hoogstpersoonlijk door de schredder
En dat plaatje mail ik even naar moeders![]()
Just in case
Waarom zijn alle letters bold?quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
In mijn browser is het helemaal lastig te zien
[afbeelding]
Hoi dan![]()
euj... zo blauw ben ik hier nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:12 schreef jozef444 het volgende:
damn moet er nou echt zoveel blauw in de sc rondlopenvroegâh toen was t hier nog mooi rustig
ghihihiquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
In mijn browser is het helemaal lastig te zien
[afbeelding]
Hoi dan![]()
Dit is goed blauwquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:12 schreef jozef444 het volgende:
damn moet er nou echt zoveel blauw in de sc rondlopenvroegâh toen was t hier nog mooi rustig
durf nou is te zeggen wat niet goed blauw is hequote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja naar IJsselstein lopen enzo![]()
En die stokken liggen nog nieuw in de verpakking in de garage en als ik merk dat de verpakking geopend is flikker ik ze hoogstpersoonlijk door de schredder
En dat plaatje mail ik even naar moeders![]()
Just in case
mwah als ik scheld, kunnen ze het in alle talen wel verstaanquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij hoort het inderdaad te vaak ja, je hele provincie spreekt het vloeiend![]()
Maar ik vind het zo'n heerlijke taal om in te schelden en te tieren![]()
neuh, te oud voor om een groentje te zijnquote:
Apple stylequote:Op donderdag 16 maart 2006 19:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarom zijn alle letters bold?
dat klopt, kijk maar naar boeken.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
Apple styleIs standaard zo
Alles moet smooth, zacht en lekker voor de ogen zijn. En na uitgebreid onderzoek is gebleken dat bijna iedereen dit lekker vind lezen
quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
mwah als ik scheld, kunnen ze het in alle talen wel verstaan
Weinig ervaring met andere mods. Marty vind ik wel een eikel.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:15 schreef jozef444 het volgende:
[..]
durf nou is te zeggen wat niet goed blauw is he![]()
Ik vind het niet fijn zo op het eerste gezicht...quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
Apple styleIs standaard zo
Alles moet smooth, zacht en lekker voor de ogen zijn. En na uitgebreid onderzoek is gebleken dat bijna iedereen dit lekker vind lezen
Vandaar al dat stof hier in m'n huisquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat klopt, kijk maar naar boeken.
Die dingen die de meesten alleen als stofvanger gebruiken.
mwah god gebruik ik niet, ik weet veel leukere dingen te verzinnen hoorquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[afbeelding]
En ja, dit ding hangt bij m'n buren aan de deur
was je in dig aant klieren?quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Weinig ervaring met andere mods. Marty vind ik wel een eikel.
pheew wilde al zeggen ik heb speciaal voor jullie men blauwe kleurtje afgestaan,quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Weinig ervaring met andere mods. Marty vind ik wel een eikel.
Hij kan soms zoooo schattig zijn hequote:
godverdomme waar kan ik die als vlag of poster krijgen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[afbeelding]
They are DORKSIDED!!!!quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[afbeelding]
have funquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:20 schreef hermandeperman het volgende:
Nah, ik ben maar weer even superen, kokkerellen, happen en uitbuiken![]()
amenquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:21 schreef BoJo het volgende:
die blauwen stellen niks voor hier in de SC
dit is een soort chill plek voor ze volgens mij
Ja man, vies kleurtje van SAquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:20 schreef jozef444 het volgende:
[..]
pheew wilde al zeggen ik heb speciaal voor jullie men blauwe kleurtje afgestaan,
anders mocht ik hier niet meer komen van Elaxxxxx![]()
Geen ideequote:Op donderdag 16 maart 2006 19:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
godverdomme waar kan ik die als vlag of poster krijgen?
quote:
doenquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik twijfel nog steeds of ik mn Langharig tuig zal vervangen door Dork-sided
niks mis mee ja vuile modquote:
langharig dorksided tuig ?quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik twijfel nog steeds of ik mn Langharig tuig zal vervangen door Dork-sided
Alleen leuke postsquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tsssk, gaat ie voor zn eigen forum lopen spammen, dat doe je toch niet
Pfff, je bent gewoon uit je functie gezet omdat je incapabel bentquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:24 schreef jozef444 het volgende:
[..]
niks mis mee ja vuile mod
[..]
langharig dorksided tuig ?maar dat is vast weer te lang
ssssstquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Pfff, je bent gewoon uit je functie gezet omdat je incapabel bent
maak me lidquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't Admingedeelte is nog veel leuker
patsen met je adminschap op een phpBBB forumquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't Admingedeelte is nog veel leuker
Hij lijkt wel sprekendquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wist neit dat Fugie Pieter heette
er zit een mug op zn onderlipquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij lijkt wel sprekend![]()
[afbeelding]
ja maar toch deed ie hetquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:23 schreef Mukie het volgende:
[..]ook dat nog
maar jouw naam rijmt helemaal niet op ban.![]()
herman wel
Het was ook niet echt patsen ehquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
patsen met je adminschap op een phpBBB forum
ik ken meer mensen die admin zijn op een phpBB forum dan mensen die het niet zijn
Nee dat is de laatste foto met piercing, daarna is hij kwijtgeraakt en heeft hij 2 weken met een gat in z'n lip gelopenquote:
zo bedoeld hij het nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
patsen met je adminschap op een phpBBB forum
ik ken meer mensen die admin zijn op een phpBB forum dan mensen die het niet zijn
pas je op dat je geen piercings oploopt onderwegquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee dat is de laatste foto met piercing, daarna is hij kwijtgeraakt en heeft hij 2 weken met een gat in z'n lip gelopen
Maar nu ben ik echt weg![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat gaan m'n vriendjes niet leuk vinden
doe een solo battle danquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:32 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb wel een hele lading nieuw fotobattle materiaal
nee 2 servers plat, Frankrijk en Spanjequote:
Je bent goedquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee 2 servers plat, Frankrijk en Spanje
tussen 18:00 en 20:00 zit er een backup gastje voor onze desk... hij neemt dan telefoons op voor 4 verschillende klanten. Dus die was effe in paniek omdat ie het process niet kent![]()
and thats where I had to step in![]()
de stouterdsquote:
Jaquote:
Herhaling na herhaling na herhaling?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij ons is er 24/7 Formule 1 op TV
quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:20 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Herhaling na herhaling na herhaling?
Of training na training na training?
M5quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:13 schreef M5 het volgende:
Sjoem
d'r is bijna nooit wat op tv. alleen in't weekend eens, als d'r weer f1 is
wanneer kom je de Ally Mcbeal 30DVD-box met op elke DVD 4 afleveringen van 45 minuten, kijken?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:21 schreef Sjoem het volgende:
[..]
M5
Nou ja, ik vind die achterlijke series ook wel vermakelijk
Wat ik de laatste tijd wel eens keek was 24. maar dat was ook al in het weekend.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:21 schreef Sjoem het volgende:
[..]
M5
Nou ja, ik vind die achterlijke series ook wel vermakelijk
Die hebben we hier op dvdquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:22 schreef M5 het volgende:
[..]
Wat ik de laatste tijd wel eens keek was 24. maar dat was ook al in het weekend.
Die vind ik niet zo leukquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wanneer kom je de Ally Mcbeal 30DVD-box met op elke DVD 4 afleveringen van 45 minuten, kijken?
En Romequote:Op donderdag 16 maart 2006 20:26 schreef Googolplexian het volgende:
*zucht
Lost,
24,
Star Trek TNG,
Star Trek VOY,
The 4400
Downloaden?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:26 schreef M5 het volgende:
[..]mag ik die lenen?
ik heb alleen de laatste serie gezien.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan gaan wij met zn tweetjes boven zitten terwijl Sandra beneden Ally Mcbeal kijkt
Ik heb ze ook maar gedownloadquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:28 schreef M5 het volgende:
Downloaden.. dat duurt lang. en kopen.. ik zag ze vandaag liggen. 60 euro voor 'n 1 serie.nah, dan wacht ik wel tot het te betalen is, of de herhalingen op tv zijn
![]()
dan gaan wij met zn tweetjes boven zitten terwijl Sandra beneden Ally Mcbeal kijktquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:29 schreef Klonk het volgende:
wat een kutserie is dat zeg, ik ga nog liever in ham gewikkeld in een bad met piranaha's zwemmen....
na de airshow op Leeuwarden AFB danquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan gaan wij met zn tweetjes boven zitten terwijl Sandra beneden Ally Mcbeal kijkt
Nee mn hondenspeeltje F1 dinges. Ik heb geen TVquote:
onze tv is 1/7 van onze huiskamerquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee mn hondenspeeltje F1 dinges. Ik heb geen TVEn zeker niet boven. In bed TV kijken is voor paupers. En voor mensen waar de TV niet in de huiskamer past (zoals wij in ons vorige huis
)
quote:
mn imposante collectie bbizarre voertuigen documentatiequote:Op donderdag 16 maart 2006 20:30 schreef Klonk het volgende:
en wat gaan wij dan kijken ?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mn imposante collectie bbizarre voertuigen documentatie
http://www.hankstruckpictures.com/max_chern2.htmquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:35 schreef Alexxxxx het volgende:
en nu moet er iemand goddome een fatsoenlijk OP maken anders maakt klonk of ik een bus OP ja!?
vliegtuig OP dan maar?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:35 schreef Alexxxxx het volgende:
en nu moet er iemand goddome een fatsoenlijk OP maken anders maakt klonk of ik een bus OP ja!?
hanks truck picturesquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:37 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
http://www.hankstruckpictures.com/max_chern2.htm
d'r word hier niet gesjoemeldquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:40 schreef M5 het volgende:
met sjoemelen kan ik wel een 884 OP maken met een auto d'r in.
als we eenmaal beginnen met fouten is het hek van de damquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:41 schreef M5 het volgende:
[..]
ik heb eens een OP gezien die er 22 pk naast zat. dus dan kan 3 kilo ook wel toch?
bewust fouten makenquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:41 schreef M5 het volgende:
[..]
ik heb eens een OP gezien die er 22 pk naast zat. dus dan kan 3 kilo ook wel toch?
ik was te goedquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bewust fouten maken
dat is echt iets voor mensen zonder handicap die bij de jostiband willen.
je had beloofd geen OPs meer te makenquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:43 schreef M5 het volgende:
ik ben niet begonnen met fouten maken. Maar 't was wel een mooie geworden. De auto met de meeste pk's per kilo ooit.
je hebt gelijk.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je had beloofd geen OPs meer te maken
Snoezigquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:48 schreef M5 het volgende:
tip: http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_RX-3 884 kg
ik welquote:
jij had beloofd een OP te maken als je niet op je werl wasquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:51 schreef vlad het volgende:
[..]
ik wel![]()
en toch neemt mijn tv meer dan 1/7 van mijn kamer in![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |