Ja, en haar met haar kleren buiten de badkamer gezet.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:42 schreef Candera het volgende:
Dus je heb haar naakt uit die douche gesleept![]()
Dan heb ik vet haarquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:45 schreef Xebber het volgende:
Douche dan gewoon 's avonds, heb je nergens last van.![]()
Dan moet je je kussensloop maar wat vaker wassen, huilie!quote:
nee dat werkt ...quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:48 schreef appelsap het volgende:
Ik denk dat ik voortaan maar een briefje op hang dat de douche gereserveerd is.
En dan om 5 uur opstaan zeker?quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:51 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
nee dat werkt ...
waarom douche je niet voor je kranten gaat lopen??
je zou om half 6 kunnen douchen tot 6 (als je koud afdoucht ben je gelijk klaarwakker en is de bloedsomloop oke) en daarna krantjes lopen (of krijg je dan te veel boze klantjes)quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:52 schreef appelsap het volgende:
[..]
En dan om 5 uur opstaan zeker?
Echt niet.
Om 6 uur moeten de kranten opgehaald zijn.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:55 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
je zou om half 6 kunnen douchen tot 6 (als je koud afdoucht ben je gelijk klaarwakker en is de bloedsomloop oke) en daarna krantjes lopen (of krijg je dan te veel boze klantjes)
Mijn wijk wist gewoon dat ik tussen een bepaalde tijd kwam en gingen dan niet bellen ofzo.
Dat deden ze alleen op de dag dat de invaller de kranten liep.
Die doen er niks aan en ik mag er niks over zeggen want dan gaat het helemaal verkeerd.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:58 schreef Devlinsect het volgende:
En wat vinden paps en mams hiervan? Dit is toch niet normaal?![]()
tsja dan weet ik het ook niet meerquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:58 schreef appelsap het volgende:
[..]
Om 6 uur moeten de kranten opgehaald zijn.
Dus zo werkt dat hier niet helaas.
En daarnaast douche ik liever na dat ik kranten heb rondgebracht (in de winter)
Ik ben altijd helemaal koud (ja ik trek genoeg kleren aan) en anders heb ik het de rest van de dag koud.
Ja, of gewoon voordat ze kranten gaat lopen, moet ze ff n hele fles shampoo over de douchevloer gooien, dan gaat ze met haar slaapkop zo keihard op haar bek en dan knalt ze met haar kop tegen de deur aan en dan en dan moet ze naar het ziekenhuis LOLZORZZ!!!1!1!1!1! one!1!quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:02 schreef iDex het volgende:
iets in de schampoo mikken, leuk kleurtje in der haar
Behalve dat je naar slaap stinkt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:45 schreef Xebber het volgende:
Douche dan gewoon 's avonds, heb je nergens last van.![]()
Geloof me, she is notquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:07 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ken een paar enigskinderen en die zijn verwent als de ziekte, alhoewel ze dat zelf ontkennen.
En bovendien is er 1 contactgestoord.
Nee, speciale boiler voor beneden.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:08 schreef Logical het volgende:
Hebben jullie niet zo'n systeem dat wanneer je de warme kraan beneden opendraait, de douche koud water krijgtBinnen 10 minuten is je zusje klaar, gegarandeerd
ik dacht al er bestaan geen enigskinderen die niet verwend zijnquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:19 schreef Salsagirl het volgende:
Ben enigskind wat ik al vermelde,maar we hebben gelukkig ook een aparte douche /bad
dus zou nooit een moeilijkheid zijn om schoon op stage/school te komen en op tijd
Daar houd ik je aanquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:46 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik geef je zusje morgen wel eens billenkoek!
Da's wel een goed idee.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:51 schreef Tarabass het volgende:
De deur op slot draaien van buitenaf voordat je weg gaat kranten lopen..
Jij bent dus die leerling! Die altijd mijn nederlandse les mist!quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:47 schreef DamzkoO het volgende:
Jij bent dus dat krantenjong, dat telkens zo laat mijn krant bezorgt![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:10 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe zo gaar, maar wtf :/
Alsof je zusje zich iedere dag moet douchen
Of je leest de OP evenquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
Gewoon koud water op je gezicht, douchen doe je maar als je thuiskomt...
quote:ga altijd om 7 uur de douche in, als ik klaar ben met kranten rondbrengen
Haar?quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:09 schreef l3laster het volgende:
vrouwen met natte lange haren is geil
Dan loopt dat mokkel de hele dag met een stinkende doos. Niet zo fris dus, als je toevallig langs d'r loopt en zo'n wazige kutlucht je reukorgaan binnentrekt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
Gewoon koud water op je gezicht, douchen doe je maar als je thuiskomt...
Je moest eens weten hoe vroeg ze tegenwoordig al niet....quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:50 schreef Camplo het volgende:
11 jarigen zijn toch niet wakker rond 07:30?
11?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
TS heeft een fotoboek of doelde je op foto's van het 11-jarige zusje onder de douche?![]()
kinderlijke opmerkingen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:51 schreef SmoothPussy het volgende:
Ts, gewoon lekker samendouchen. Doe ik ook met mn broer en zus.
*kom maar op met kinderlijke opmerkingen*
Niet alleen pubers wat dat betreft op Fok!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:54 schreef SmoothPussy het volgende:
[..]
Je weet toch hoe pubers reageren op naakt?
Dat was vast interresanter geweestquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:22 schreef UnrealMarc het volgende:
Bij het lezen van de TT dacht ik dat het weer een ik-heb-mijn-zusje-betrapt-toen-ze-aan-het-vingeren-was-topic was![]()
Weet je wat leuker zou zijn. Een Ik-werd-betrapt-toen-ik-mijn-zusje-zat-te-vingeren topic.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:22 schreef UnrealMarc het volgende:
Bij het lezen van de TT dacht ik dat het weer een ik-heb-mijn-zusje-betrapt-toen-ze-aan-het-vingeren-was-topic was![]()
Gezien het aantal views denk ik dat veel mensen hetzelfde dachtenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:22 schreef UnrealMarc het volgende:
nog steeds eigenlijkquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:26 schreef Repeat het volgende:
Toen ik zo oud was probeerde ik elke ochtend het record van zo laat mogelijk je nest uitkomen en toch nog op tijd op school komen te verbeteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |