abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37979462
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 19:56 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Seconde 24 op video twee. Ziet er niet uit als een vliegtuig van 47 meter lang en 15 meter hoog eerlijk gezegd. Niet op een muur van maximaal 280 meter lang en 24 meter hoog.
Volgens mij is de framerate zo laag dat je er helemaal niets over kan zeggen. Het moment dat het vliegtuig volledig in beeld zou moeten zijn ontbreekt gewoon, ook al doordat er teveel niet gefilmde tijd tussen twee frames zit.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 10:23:26 #102
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_37980790
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 09:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Volgens mij is de framerate zo laag dat je er helemaal niets over kan zeggen. Het moment dat het vliegtuig volledig in beeld zou moeten zijn ontbreekt gewoon, ook al doordat er teveel niet gefilmde tijd tussen twee frames zit.
Wat zie jij dan in dat frame?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_37980932
Ik zie een frame met uiterst rechts iets dat net het beeld in komt. Het volgende frame zie ik een explosie in de muur. Wat daar tussenin zit is geen beeld van, dat zit precies tussen twee opeenvolgende frames in. Op grond van deze beelden kun je dus niet bevestigen maar ook niet uitsluiten dat er een Boeing het Pentagon is ingevlogen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2006 10:27:16 ]
  vrijdag 19 mei 2006 @ 10:43:33 #104
19194 Oversight
◢◤
pi_37981555
Er is een goede pagina met een vrij duidelijke uitvergroting van videobeelden waaruit duidelijk blijkt dat er "iets" wordt afgevuurd vanaf/ vanuit/ van voor het pentagon in de richting van het aanvliegende toestel....

Een duidelijke rookpluim/ streep vlak voor de inslag, maar dan dus in de richting van het aanstormde geweld....

Leek verdacht veel op een stinger of ander draagbare raketwerper...

Iemand enig idee waar die te vinden is, ik ben 'm kwijt....?
◢◤
  vrijdag 19 mei 2006 @ 10:52:34 #105
19194 Oversight
◢◤
pi_37981835
En hoewel ik me erg stoor aan de hitlerstem en andere geluiden op de achtergrond ( advies zet je geluid uit...) is dit toch wel weer een goede opsomming van feiten.....

de moeite waard.... http://www.freedomunderground.org/memoryhole/pentagon.php#Main
◢◤
  vrijdag 19 mei 2006 @ 13:56:27 #106
119552 squealmaster
Take the time !
pi_37987933
Ik heb altijd gezegt, als ze me de video laten zien waar de 757 in het Pentagon vliegt, dan zal ik de conspiracy theorieen voor altijd de rug toekeren!.........maar ja, met dit belachelijk videootje (frame shots) kunnen ze me helaas niet overtuigen!
Ik zie in eerste instantie nog steeds geen 757
......en volgens mij hebben ze wel degelijk meer frame shots, want bij deze serie shots mis ik weer die shot waar je de rookpluim van de uitlaatgassen ziet
Laat mij nou maar gewoon die andere 84 videootjes zien die de FBI, CIA or whatever, in bezit hebben, dan zijn we toch van alle conspiracy verhalen af!
Nee, dit is een slechte film , dat kunnen ze in Hollywood beter!!!!
Tot die tijd, kan Bush & Co. lekker doorgaan met zijn "NEW WORLD ORDER", maar het is gewoon een kwestie van tijd, totdat de WAARHEID boven water komt!
pi_38030561
Dit is ook wel de moeite waard: http://www.ccdominoes.com/lc/lcg2.html

Analyse van het Petagon verhaal uit Loose Change.

En nog een site met veel pentagon foto's http://debris.0catch.com/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')