HIj heeft me verwijderd en toen ik hem.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:13 schreef natte-flamoes het volgende:
batterijen van je msn leeg?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:10 schreef Maikuuul het volgende:
Oh Snoezepoesje is dat dikke wijf wat JS eerst in een gesprek toevoegdezelden zulk niet intelligent wezen zien typen
Maarja gek in principe best een gaar filmpje
Wat zou eraan kunnen kloppen, behalve de zinsopbouw?quote:
nou dat je een dik wijf bent...quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:18 schreef Snoezepoesje het volgende:
maar... wat zou er moeten kloppen dan?
google gaat het druk krijgen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:20 schreef Molluck het volgende:
Heet je Iris van Zaalen?
Lijkt me ook vrij duidelijk...quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:20 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
nou dat je een dik wijf bent...
Mailkuuul moet eerst even met zijn brommertje hierheen komen...quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:21 schreef Stofje het volgende:
Wordt dit nog een fatsoenlijke rel?
We wachten op Maikuuul en of Junkie!quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:21 schreef Stofje het volgende:
hoop hetquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:21 schreef Stofje het volgende:
zoeen gaar topic gek :/quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:21 schreef tonks het volgende:
[..]
We wachten op Maikuuul en of Junkie!
quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Whahahaha Maikuuul die dat zegt over een ander, OMFG ROFLCOPTER ROFLMAO!!
Kloptquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:22 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
daar heb je pas een dik wijf
je moet boos worden en gaan rellen met maikuuuul en JS.quote:
begin er nou niet zelf overquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:25 schreef Stofje het volgende:
what de fuck gek, straks gaat dit topic dicht. die stofje is zoeen gare mod :/
Doe ik al, helpt nietquote:
Misschien val je wat af als je wat bloed verliest? Vooral goed doorsnijden in die polsen!quote:
Hey hey niet sarcastisch doenquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:26 schreef tonks het volgende:
ma_jojo is kei slank
DOODVERWENSING! MODS! DOODVERWENSING!quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:27 schreef Molluck het volgende:
[..]
Misschien val je wat af als je wat bloed verliest? Vooral goed doorsnijden in die polsen!
quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:27 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
DOODVERWENSING! MODS! DOODVERWENSING!
In dat geval, tonks, geile beerquote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:25 schreef Stofje het volgende:
what de fuck gek, straks gaat dit topic dicht. die stofje is zoeen gare mod :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |