HIj heeft me verwijderd en toen ik hem.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:13 schreef natte-flamoes het volgende:
batterijen van je msn leeg?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:10 schreef Maikuuul het volgende:
Oh Snoezepoesje is dat dikke wijf wat JS eerst in een gesprek toevoegdezelden zulk niet intelligent wezen zien typen
Maarja gek in principe best een gaar filmpje
Wat zou eraan kunnen kloppen, behalve de zinsopbouw?quote:
nou dat je een dik wijf bent...quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:18 schreef Snoezepoesje het volgende:
maar... wat zou er moeten kloppen dan?
google gaat het druk krijgen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:20 schreef Molluck het volgende:
Heet je Iris van Zaalen?
Lijkt me ook vrij duidelijk...quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:20 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
nou dat je een dik wijf bent...
Mailkuuul moet eerst even met zijn brommertje hierheen komen...quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:21 schreef Stofje het volgende:
Wordt dit nog een fatsoenlijke rel?
We wachten op Maikuuul en of Junkie!quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:21 schreef Stofje het volgende:
hoop hetquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:21 schreef Stofje het volgende:
zoeen gaar topic gek :/quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:21 schreef tonks het volgende:
[..]
We wachten op Maikuuul en of Junkie!
quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Whahahaha Maikuuul die dat zegt over een ander, OMFG ROFLCOPTER ROFLMAO!!
Kloptquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:22 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
daar heb je pas een dik wijf
je moet boos worden en gaan rellen met maikuuuul en JS.quote:
begin er nou niet zelf overquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:25 schreef Stofje het volgende:
what de fuck gek, straks gaat dit topic dicht. die stofje is zoeen gare mod :/
Doe ik al, helpt nietquote:
Misschien val je wat af als je wat bloed verliest? Vooral goed doorsnijden in die polsen!quote:
Hey hey niet sarcastisch doenquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:26 schreef tonks het volgende:
ma_jojo is kei slank
DOODVERWENSING! MODS! DOODVERWENSING!quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:27 schreef Molluck het volgende:
[..]
Misschien val je wat af als je wat bloed verliest? Vooral goed doorsnijden in die polsen!
quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:27 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
DOODVERWENSING! MODS! DOODVERWENSING!
In dat geval, tonks, geile beerquote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:25 schreef Stofje het volgende:
what de fuck gek, straks gaat dit topic dicht. die stofje is zoeen gare mod :/
Voor deze ene keer sta ik 'm toe.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:27 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
DOODVERWENSING! MODS! DOODVERWENSING!
Maikuuuul?quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:28 schreef Stofje het volgende:
what de fckuhkuhk gaat het nou over maja_jo ofsow gek. tocpi gaat tog over mij gek :/
quote:
Tis echt een super lief leuk meisje, het mooiste ze typt niet in breezah taalquote:
Van acht tot...?quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:29 schreef Scheurtje het volgende:
[..]
Tis echt een super lief leuk meisje, het mooiste ze typt niet in breezah taal![]()
![]()
...en ze is getraumatiseerd dus ze komt vanacht bij mij slapen
So are you.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:29 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Maikuuul is een kloon van Stofje![]()
Jeh gek we slaan die deeltje 2 gewoon over :/quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:30 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Nee men gek, deze topic blijft kei vet lang open en er komt zelfs een deel 3 men gek!
Nee men gek! Die kom er ook! Maar in deeltju 3 laat ik men slaafie Stofje die slot eropzetten.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:31 schreef tonks het volgende:
[..]
Jeh gek we slaan die deeltje 2 gewoon over :/
Heb ik al gedaan, maar hij is afwezigquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:33 schreef tonks het volgende:
Kan iemand het linkje van dit topic niet aan Maikuuul geven op msn jullie (STOFJE) verbaggeren mijn topic!
Kom je weer mensen uitschelden?!quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:33 schreef Thomas__Acda het volgende:
Goed topic! Goed verhaal! Spannend!
Misschien is die vriendin van Junkiesietze op hem gaan zitten en issie nu doodquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:35 schreef Negator het volgende:
Hij zit vast te rukken op het toilet...![]()
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:35 schreef Negator het volgende:
Maikuuul, we wachten... toe nou, straks gaat ie dicht....quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:35 schreef Stofje het volgende:
Ik ga dit topic straks sluiten, tonks.
Wacht minimaal op Maikuuul!quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:35 schreef Stofje het volgende:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:35 schreef Stofje het volgende:
Dat zijn ook hendig sjieke geluidjesquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:35 schreef Negator het volgende:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:37 schreef thefunny het volgende:
[..]
Dat zijn ook hendig sjieke geluidjes![]()
Net brommergeluidjes gek!quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:37 schreef thefunny het volgende:
[..]
Dat zijn ook hendig sjieke geluidjes![]()
Was dat het?quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:40 schreef Maikuuul het volgende:
Het was best een dik wijf idden smerig
JS voegde mij toe in een gesprek en toen zag ik haar foto
JS wilde met zijn nieuwe chick pimpen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:40 schreef Maikuuul het volgende:
JS voegde mij toe in een gesprek en toen zag ik haar foto
Wtf denk jij, alsof ik het voor niks de hele tijd zeg.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:51 schreef Stofje het volgende:
Maikuuul heeft een nieuw woordje geleerd. "Fallus". Mooi woordje, hè, Maikuuul?
ik zat net te denken, hoe hij nou weer aan dat woord moet komen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:51 schreef Stofje het volgende:
Maikuuul heeft een nieuw woordje geleerd. "Fallus". Mooi woordje, hè, Maikuuul?
"Zal ik je pik zuigen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf denk jij, alsof ik het voor niks de hele tijd zeg.
Ik heb gezegd tegen mijn vriendin dat ze mijn fallus fallus moet noemen
"Ik heb een fallusontsteking" Je lacht je toch ziekquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:54 schreef Molluck het volgende:
[..]
"Zal ik je pik zuigen?
-"Noem mijn pik voortaan fallus!"
"Ok"
die gedachte zegt iets over je intelligentiequote:Op donderdag 16 maart 2006 13:58 schreef Maikuuul het volgende:
Owja en die vriendin heet Iris
Waarom laat Iris me denken aan een wimper ?
niet aan oogbal?quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:58 schreef Maikuuul het volgende:
en dan heb je serieus het lef om te zeggen dat ik dom ben??quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:58 schreef Maikuuul het volgende:
hahh, kijk nu komt er een beetje vaart in.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:03 schreef Snoezepoesje het volgende:
[..]
en dan heb je serieus het lef om te zeggen dat ik dom ben??
iris is het gekleurde gedeelte in je oog mongool...
Zoiets?quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:40 schreef Maikuuul het volgende:
Das toch zoeen gare dubbelfriss ketting...quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Is dat die nieuwe gangstah Loeki de Leeuw hanger?
Is dat zo?quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:03 schreef Snoezepoesje het volgende:
[..]
quote:
je bent echt dom he... een iris is een bloemquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:03 schreef Snoezepoesje het volgende:
[..]
JERRY, JERRYquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:03 schreef Snoezepoesje het volgende:
[..]
Beetje suf F5-enquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:06 schreef Blokhut het volgende:
Zeg, gaat hier nog gerelt worden? Ik heb wel wat beters te doen dan de hele dag te lurken![]()
bij Iris?quote:
Precies. Als Maikuuul nou gewoon even een fotootje post van JS' corpulente ex dan kan ik weer verder met m'n essay.quote:
Wat een kutsmoesquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:10 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Precies. Als Maikuuul nou gewoon even een fotootje post van JS' corpulente ex dan kan ik weer verder met m'n essay/
Kutfotoquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:11 schreef Trolliebus het volgende:
kleintje fotosoep wedstrijd maikuuul voor de verandering![]()
[afbeelding]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |