Verschoven naar November.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:29 schreef Laniboekje het volgende:
Klopt het trouwens he.. dat de PS3 eigenlijk vertraagd is ook al komt die in November uit? Mijn pa loopt me daar constant op te wijzen in de trend van:
''Die PS3 is steeds maar weer vertraagd vanwege specs etc."
Maar ik dacht juist dat de PS3 eerst in 2007 zou komen en dacht dus ook: "Hey, in november. Dat is vroeg."
Ah, dus mijn pa had in opzichte gelijk. Maar ik ook dus.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Verschoven naar November.
En dan wereldwijd meteen. Dus voor Europa vroeger dan verwacht.
De Yanks en Jappen moeten nu wachten. Eindelijk erkenning voor Europa.
Beide gelijk dus idd.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:30 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ah, dus mijn pa had in opzichte gelijk. Maar ik ook dus.
Bedankt!![]()
Ja baas.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Doe maar niet meer Daggla, je suckt![]()
Sorryquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dude.
Ik had dus bewust die TT gemaakt, en wat doe jij....
Heeft ie weer wat om op te rukken.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:37 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Sorry
Ik hoop dat hij er een screen van heeft gemaakt
Hey, zo is bernie nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heeft ie weer wat om op te rukken..
Ik ben de papafiguur in de SCquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja baas.
En jij was wat ook alweer hier?.
Te makkelijkquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben het papfiguur in de SC
Ik heb nog geen zakgeld gehad van jequote:Op donderdag 16 maart 2006 13:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben de papafiguur in de SC
Het is normaal je tegen je ouders af te kerenquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben de papafiguur in de SC
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij is a-sexueel of nog niet genoeg gepuberd om aan zulke dingen te doen?.
Ga ergens anders huilen, Xbox ftw!quote:
Pauper.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:54 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ga ergens anders huilen, Xbox ftw!
er mist nog 1 dingquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het is een SC.
Zo'n scroll OP is retekut..
En niets mis met de TT.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:02 schreef Laniboekje het volgende:
We blijven wel allemaal lief voor elkaar he. Geen Roy/Bernie/Chanty of wie dan ook bashen.
![]()
Kijk naar zijn posts en die illusie is snel genoeg voorbij.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:21 schreef speknek het volgende:
Ik denk de hele tijd dat Bernie chibibo is.
Daggla is niet lief neequote:Op donderdag 16 maart 2006 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Doe maar niet meer Daggla, je suckt![]()
Hey, in deze slowchat bashen we alleen Nintendo fanboys!quote:
Ja, maar meer omdat ik het zelf ook minstens drie keer per dag zo zeg!quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Je hoort het hem ook zo zeggen.
Nelson.
Wat zei ik nou.. we bashen helemaal niemand.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hey, in deze slowchat bashen we alleen Nintendo fanboys!
quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
Moe je hier komen, ik klap je op je smoel, kale!quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:36 schreef peristilius het volgende:
Jij ook, je durft geeneens slotjes te zettenquote:
Kleuterleidster dusquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:52 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee hoor. Meer een bewaardster van de openbare orde.
Goed zo, pak ze maar aan.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:52 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee hoor. Meer een bewaardster van de openbare orde.
Ik word dan belachelijk hard gebasht door P&P op IRC.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Jij ook, je durft geeneens slotjes te zetten
P&P&P moeten niet zeikenquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:55 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik word dan belachelijk hard gebasht door P&P op IRC.
Hee dat rijmt
Enniewees waarom komen de meeste mensen uit de SC niet naar irc?
Jij bent dan ook een gamer met een normaal gezond sexleven.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:55 schreef speknek het volgende:
Ik lust 'r rauw!
Heel verstandig!quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik zou niet durven om de enige 2 gamebabes in GAM te bashen.
Ik ben soms onbeschoft, maar dat zou ik zelfs niet doen.
Nou, misschien vanwege het feit dat er óf helemaal niks gezegd wordt óf het gaat nergens over. Naar mijn ervaring danquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:55 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Oh for fucks sake, waarom ook nie.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:55 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja, je hebt niet gewonnenquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:10 schreef capibar het volgende:
Is dat avatar gebeuren nou voorbij?
En hier gaat het wel ergens over?quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:08 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nou, misschien vanwege het feit dat er óf helemaal niks gezegd wordt óf het gaat nergens over. Naar mijn ervaring dan![]()
Die mensen met een niet normaal sexleven, koken die haar eerst?quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jij bent dan ook een gamer met een normaal gezond sexleven.
One of the few.
Die moeten de 'haar' eerst nog vinden denk ikquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Die mensen met een niet normaal sexleven, koken die haar eerst?.
Soms wel, soms niet. Duh.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:10 schreef peristilius het volgende:
[..]
En hier gaat het wel ergens over?
Zelfs dat durven wsl niet.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Die mensen met een niet normaal sexleven, koken die haar eerst?.
Dat zijn van die dingen die je op je monitor kan toverenquote:
Ik ben er wel, maar ik ben bezig met mn aerodynamica practicumquote:
Reggie praat sowieso alleen maar onzin, hij basht alles wat los en vast zit en is zelden echt inhoudelijk bezig.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:21 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Laat ik dan een nieuw onderwerp aansnijden:
Twilight Princess toch speciale Revolution-functies
See for yourself...
Ik kan Reggie gewoon niet meer vertrouwen.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:24 schreef Tomasso het volgende:
Wie heeft die penis uit z'n graf gehaald
Maar hij heeft wel een vet kapsel.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:23 schreef peristilius het volgende:
[..]
Reggie praat sowieso alleen maar onzin, hij basht alles wat los en vast zit en is zelden echt inhoudelijk bezig.
Ik heb altijd al een hekel gehad aan teletubbies.quote:
Ga je vandaag nog iets normaals posten? Of liever gezegd iets aardigs?quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:24 schreef Tomasso het volgende:
Wie heeft die penis uit z'n graf gehaald? [afbeelding]
Je moeder.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:24 schreef Tomasso het volgende:
Wie heeft die penis uit z'n graf gehaald? [afbeelding]
Niet janken maar slowchatten, of niet natuurlijk.quote:
Jij zou natuurlijk ook een nuttige bijdrage kunnen leveren aan je slowchat...quote:
Hoi, ik ben nieuw hier.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:31 schreef peristilius het volgende:
[..]
Niet janken maar slowchatten, of niet natuurlijk.
[PS3 centraal] #25: Wereldwijd maakt blijheid!quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:32 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Jij zou natuurlijk ook een nuttige bijdrage kunnen leveren aan je slowchat...
Wordt de PS3 nou echt $499,-- of is dat slechts een gerucht?
Bier.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:31 schreef peristilius het volgende:
[..]
Niet janken maar slowchatten, of niet natuurlijk.
Ben ik eigenlijk vrijwel zeker van.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:32 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Nog niks dat bevestigd is door Sony zelf, maar dat zal waarschijnlijk wel zo zijn. Minstens. Als het niet meer is.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:32 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ach, geef gewoon even antwoord, kleine moeite man.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:33 schreef Tain het volgende:
[..]
[PS3 centraal] #25: Wereldwijd maakt blijheid!
Tis een perfect onderwerp voor het PS3 topicquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:34 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ach, geef gewoon even antwoord, kleine moeite man.
Okee, okee... ik dacht: "kom, laat ik er eens een interessante slowchat van maken". Maar ik zie dat daar geen animo voor is. Ook goed, lullen we toch lekker in de ruimte.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:33 schreef Tain het volgende:
[..]
[PS3 centraal] #25: Wereldwijd maakt blijheid!
Ja maar dan is het hier weer dood.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Tis een perfect onderwerp voor het PS3 topic
We kunnen er ook een:quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:35 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Okee, okee... ik dacht: "kom, laat ik er eens een interessante slowchat van maken". Maar ik zie dat daar geen animo voor is. Ook goed, lullen we toch lekker in de ruimte.![]()
Nee, niveau is er vrij weinig.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:35 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Okee, okee... ik dacht: "kom, laat ik er eens een interessante slowchat van maken". Maar ik zie dat daar geen animo voor is. Ook goed, lullen we toch lekker in de ruimte.![]()
Je bent nog steeds aan het puberen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, niveau is er vrij weinig.
Een stel puberende gamers en 2 lekkere wijven.
Oh en Roy.
Damn, op zo'n scherm zou ik weleens willen gamen.quote:
quote:
Nee, maar ik ben ook niet vrijgezel meer.quote:
Roy die aerodynamica studeert, oe deze is te makkelijk.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben er wel, maar ik ben bezig met mn aerodynamica practicum![]()
You think I'm specialquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, niveau is er vrij weinig.
Een stel puberende gamers en 2 lekkere wijven.
Oh en Roy.
Zo'n mooi inkoppertje.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Roy die aerodynamica studeert, oe deze is te makkelijk.
Aerodynamica my ass, je zit gewoon hier te lurken.quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:46 schreef peristilius het volgende:
[..]
Aerodynamica my ass, je zit gewoon hier te lurken.![]()
quote:Explain why the model is positioned “belly-up” (inverted) in the windtunnel.
Panasonic 102" HDTV schermquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:49 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hoeveel broodjes hamburger kun je daar van kopen? De tering, mooi schermpje.![]()
Heb jij al wiskunde gemaakt jonge man?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:10 schreef pkwarts het volgende:
Heerlijk cup-a-soup chinees tomaatje gemaakt en straks weer mijnXbox 360
opstarten voor Ghost Recon
En weet je wat het antwoord is? Omdat het weegsysteem (dat de krachten op het ding meet) aan de bovenkant van de windtunnel zit en niet eronderquote:
Hoi! Ik ben Keileweg-ethicus. Ik heb een game-pc die ik al een half jaar, sinds ik San Andreas niet meer leuk vind, niet meer gebruik. Verder bezit ik een Nintendo 64, waarop ik uren en uren en uren genoten heb van onder andere de volgende games:quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
We kunnen er ook een:
'Leer Keileweg-ethicus kennen'-topic van maken. Vertel mij eens.. wat voor consoles heb je en wat voor games speel je vooral?
Goeie vraagquote:
Je m**d*rquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die Pkwarts, lijkt net een echte mod in het FB topic
P*svl*kquote:
br**l**br**l**quote:
De eerlijkheid gebiedt mij hierop ontkennend te antwoorden.quote:
Slowchat topicsquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:28 schreef peristilius het volgende:
Hey houden we het SC topic ook een beetje schoon.
Nee, dat ben ik.quote:
Wat zonde.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:30 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
De eerlijkheid gebiedt mij hierop ontkennend te antwoorden.
Niet. Gezellig, juist.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:30 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Slowchat topics
Crap topics zijn het. Altijd.
En nu hier ook alquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die Pkwarts, lijkt net een echte mod in het FB topic
Ja, eigenlijk wel hè. Maar ja, ik heb inderdaad nooit een Playstation console gehad. En emulators zijn illegaal hèquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:32 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wat zonde.
Bij gebrek aan Playstation consoles zou je die game PC dan weer eens aan het werk moeten zetten om FF VII en VIII te draaien. Een echte RPG liefhebber moet Final Fantasy geprobeerd hebben.
Practicum al af?quote:
VII en VIII zijn PC versies van. Je moet wel goed zoeken though...quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:34 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel hè. Maar ja, ik heb inderdaad nooit een Playstation console gehad. En emulators zijn illegaal hè![]()
Nee, maar ik heb er geen zin meer in en kan niet echt iets doen op dit moment...quote:
Sommige FF's zijn gewoon voor de PC uitgebrachtquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:34 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel hè. Maar ja, ik heb inderdaad nooit een Playstation console gehad. En emulators zijn illegaal hè![]()
Ik zal 'ns kijken.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:35 schreef pkwarts het volgende:
[..]
VII en VIII zijn PC versies van. Je moet wel goed zoeken though...
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:34 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Hehehehehehehehehehehehehheeh maar dit is de game-slowchat.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:37 schreef capibar het volgende:
Zo he, ik zat voor de grap even saw 2 te downloaden op school, komt er zo' n ICT gast naar me toe "zeg, ben je een film aan het downloaden?" ik zovan "ja" .
Hehehehehehehehehehehehehheeh![]()
Zegt Mr. Chagrijn himselfquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ga je vandaag nog iets normaals posten? Of liever gezegd iets aardigs?
[cliché]Ik ben niemand, en niemand is perfect[/cliché]quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:40 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
[cliché]Ik ben niemand, en niemand is perfect[/cliché]
Capibar moet je gewoon negerenquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:39 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Hehehehehehehehehehehehehheeh maar dit is de game-slowchat.
Maar je weet toch dat ik je eigenlijk heel lief vind.quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:41 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Chanty![]()
LAAAT MAAAR.. het is laat op de dagWord tijd dat ik naar huis ga.
Ah! Je hebt een muurtje om je heen, zeg maarquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:42 schreef peristilius het volgende:
[..]
Maar je weet toch dat ik je eigenlijk heel lief vind.
Ik kan me alleen moeilijk uitdrukken.
Oh wat schattig, een newbiequote:Op donderdag 16 maart 2006 16:39 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Hehehehehehehehehehehehehheeh maar dit is de game-slowchat.
Een soort van Firewall...quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:45 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ah! Je hebt een muurtje om je heen, zeg maar![]()
![]()
een grote muur van liefdequote:Op donderdag 16 maart 2006 16:45 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ah! Je hebt een muurtje om je heen, zeg maar![]()
![]()
Hé zeg, we houden het netjes hè. Het lijkt wel alsof je zo bent vastgeroest in je oude "vroegah-was-alles-betah-systeempje", dat je geen nieuw bloed toe wil laten in de Game SC. Dat lijkt me toch een kwalijke zaak.quote:
Dat is om het topic in balans te houden na dat onnodige gescheld in het begin.quote:
Capibar is eeuwige n00b en we zijn m nog steeds liever kwijt dan rijkquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:48 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Hé zeg, we houden het netjes hè. Het lijkt wel alsof je zo bent vastgeroest in je oude "vroegah-was-alles-betah-systeempje", dat je geen nieuw bloed toe wil laten in de Game SC. Dat lijkt me toch een kwalijke zaak.![]()
atuurlijk wil ik wel nieuw bloed zien, maar als ze meteen gaan bitchen, en beter denken te weten dan de mensen die hier jaren zitten waar de slowchat over gaat, mag men optieven.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:48 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Hé zeg, we houden het netjes hè. Het lijkt wel alsof je zo bent vastgeroest in je oude "vroegah-was-alles-betah-systeempje", dat je geen nieuw bloed toe wil laten in de Game SC. Dat lijkt me toch een kwalijke zaak.![]()
OK, sorry capibar. Ik ben inderdaad nieuw, en heb geen flauw idee waar een topic met de titel "Game SlowChat" over gaat. Je hebt volkomen gelijk, ik had niet moeten bitchen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:50 schreef capibar het volgende:
[..]
atuurlijk wil ik wel nieuw bloed zien, maar als ze meteen gaan bitchen, en beter denken te weten dan de mensen die hier jaren zitten waar de slowchat over gaat, mag men optieven.
Hoi Tomassoquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:45 schreef Tomasso het volgende:
Eey Chanty, ook alweer thuis?
Heb jij btw vandaag in de trein gezeten?
Mooi dat je inziet dat dit een algemene slowchat is.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:53 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
OK, sorry capibar. Ik ben inderdaad nieuw, en heb geen flauw idee waar een topic met de titel "Game SlowChat" over gaat. Je hebt volkomen gelijk, ik had niet moeten bitchen.![]()
Hij lijkt het anders wel beter te weten, tief zelf eindelijk eens op!quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:50 schreef capibar het volgende:
[..]
atuurlijk wil ik wel nieuw bloed zien, maar als ze meteen gaan bitchen, en beter denken te weten dan de mensen die hier jaren zitten waar de slowchat over gaat, mag men optieven.
Aww, ik heb ook een hele vlaag van newbie-gescheld over me heen gekregen toen ik hier nieuw was hoorquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:53 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
OK, sorry capibar. Ik ben inderdaad nieuw, en heb geen flauw idee waar een topic met de titel "Game SlowChat" over gaat. Je hebt volkomen gelijk, ik had niet moeten bitchen.![]()
Jij bent de mod.....quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:54 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hij lijkt het anders wel beter te weten, tief zelf eindelijk eens op!
....die het goede voorbeeld behoort te geven.quote:
Is ook belangrijkquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:55 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Aww, ik heb ook een hele vlaag van newbie-gescheld over me heen gekregen toen ik hier nieuw was hoorTis de 'ontgroeningsfase' zeg maar
![]()
Owquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:53 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Hoi Tomasso
Nee, ik zit nooit in de trein
Niet te bijdehand worden hèquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:57 schreef capibar het volgende:
[..]
Jij bent de mod.....
[..]
....die het goede voorbeeld behoort te geven.
Bij jou was het toch meer van "Hey, nuecken?".quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:55 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Aww, ik heb ook een hele vlaag van newbie-gescheld over me heen gekregen toen ik hier nieuw was hoorTis de 'ontgroeningsfase' zeg maar
![]()
Chuck Norris is het goede voorbeeld.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:57 schreef capibar het volgende:
[..]
Jij bent de mod.....
[..]
....die het goede voorbeeld behoort te geven.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ow
Ik zag namelijk een mooi meisje in de trein die zo op het eerste gezicht wel een beetje op jou leek![]()
Nah, eerder 'rot op kutn00b.' En daarna kwam pas "Hey, nuecken?"quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:58 schreef peristilius het volgende:
[..]
Bij jou was het toch meer van "Hey, nuecken?".
Ja, dat bedoel ik, Minerva Leiden.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:58 schreef peristilius het volgende:
[..]
Bij jou was het toch meer van "Hey, nuecken?".
Na het zien van je fotoboek.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:00 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nah, eerder 'rot op kutn00b.' En daarna kwam pas "Hey, nuecken?"
Nou, ik moet zeggen dat ik het daar niet mee oneens kan zijn...quote:
Eén dag teveel helaasquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
En weer thuis. Gelukkig hoeven we nog maar één dag
een telegram is aardig retroquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:04 schreef mordradead het volgende:
Is er iemand die behoefte heeft aan een "retro" post?
Ik bedoel meer zoiets als dit:quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:05 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
een telegram is aardig retro
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:50 schreef peristilius het volgende:
Ja, of niet natuurlijk, hoe moeilijk kan je doen over een TT?
De meneer van de bank net ookquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:10 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik wel gemerkt ja...![]()
Ik werd eerst zo gebeld en toen nam ik zo op :quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:27 schreef capibar het volgende:
[..]
De meneer van de bank net ook.
Ik: "hallo met yoep"
Bankdude: "ja, hallo, ik bel over de aandelen van .... komt het u gelegen?"
Ik: "mij opzich wel, maar ik denk dat u mijn moeder moet hebben"![]()
Dat heb ik echt altijd, beginnen ze een heel verhaal af te steken van een half uur, zeg ik "eh... ik denk dat je iemand van mijn ouders moet hebben" .quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:13 schreef taart het volgende:
Grappigdie lui die denken dat je 'de heer des huizes' bent.
Had ik vanochtend ook.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:26 schreef capibar het volgende:
[..]
Dat heb ik echt altijd, beginnen ze een heel verhaal af te steken van een half uur, zeg ik "eh... ik denk dat je iemand van mijn ouders moet hebben" .
Dan zijn ze meestal best wel pissed.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Hoe vaak is er geen nintendo TT geweest
. Trouwens 360 ruled anyway
Zoquote:
Ja, die gast is nu helemaal stoned en de weg kwijt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:33 schreef peristilius het volgende:
[..]
Horen jullie het ook eens van een..... crack addict?
En het leuke is, allemaal vinden ze Mac kut, terwijl ze er nog geen minuut op hebben gewerkt, maar ze doen er vervolgens wel alles aan om hun xp de looks van Mac OS X te gevenquote:
Niets mis met de looks van Mac hoor, alleen met de software ondersteuning.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En het leuke is, allemaal vinden ze Mac kut, terwijl ze er nog geen minuut op hebben gewerkt, maar ze doen er vervolgens wel alles aan om hun xp de looks van Mac OS X te geven.
Al je ziet hoe saai en zakelijk mijn XP is ingericht denk je wel weer anders. Voor geen goud zou ik zoiets instellen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En het leuke is, allemaal vinden ze Mac kut, terwijl ze er nog geen minuut op hebben gewerkt, maar ze doen er wel alles aan om hun xp de looks van Mac OS X te geven.
Dat is bullshit, maar dat heb ik al zo vaak zitten vertellen hier. De search kan je dan vast wel helpen zoeken waarom het dan bullshit is.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:57 schreef peristilius het volgende:
[..]
Niets mis met de looks van Mac hoor, alleen met de software ondersteuning.
Ik heb serieus nog geen enkel programma gevonden wat geen osx versie of tegenhanger heeft.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:57 schreef peristilius het volgende:
[..]
Niets mis met de looks van Mac hoor, alleen met de software ondersteuning.
De 'windows 98' skin (ik ben even vergeten hoe dat geval heet) was wel strak, maar van die standaard XP skin krijg ik echt kotsneigingen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:58 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Al je ziet hoe saai en zakelijk mijn XP is ingericht denk je wel weer anders. Voor geen goud zou ik zoiets instellen.
Ik heb het al zo vaak geprobeerd capi, maar lezen doen ze niet.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:01 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog geen enkel programma gevonden wat geen osx versie of tegenhanger heeft.
F.E.A.R.?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:01 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog geen enkel programma gevonden wat geen osx versie of tegenhanger heeft.
Dan moet je dat erbij vermeldenquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:03 schreef peristilius het volgende:
[..]
F.E.A.R.?
Even voor de duidelijkheid, games zijn software.
Consoles dusquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:05 schreef peristilius het volgende:
Hetgene waar je op kunt gamen is het beste.
Oude PC games heersen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:06 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Consoles dus
Op PC's kan je nooit fatsoenlijk gamen, want je hardware loopt per definitie altijd al achter.
Het is vooral omdat ik geen enkele reden heb om over te stappen (wat in het geval van een nieuwe mac aardig wat mag kosten). Was XP nog steeds zo als millenium, dan had ik graag een mac gehad. Maar sinds XP heb ik echt zonder overdrijven 1 of 2 keer een harde reset moeten doen. En ik gebruik XP al een hele lange tijd.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:04 schreef Tomasso het volgende:
Het is gewoon die angst bij mensen voor iets nieuws. Waarom weet ik niet, maar blijkbaar hebben ze daar last van. Iets nieuws is bij voorbaat vaak al slecht en deugt niet om allerlei absurde redenen en hetgene wat ze heden gebruiken is altijd het beste.
Mee eens. Maar je moet ook niet iets gaan afkraken waar je niets vanaf weet of als je bullshit verkondigd. Dan moet dat ff rechtgezet worden.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Laat iedereen gebruiken wat ie zelf fijn vindt
Dat dan weer welquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:10 schreef peristilius het volgende:
West-Side is tha best!
Ook zo'n makkelijk argument. Komen ze weer met de kostenquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:08 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Het is vooral omdat ik geen enkele reden heb om over te stappen (wat in het geval van een nieuwe mac aardig wat mag kosten). Was XP nog steeds zo als millenium, dan had ik graag een mac gehad. Maar sinds XP heb ik echt zonder overdrijven 1 of 2 keer een harde reset moeten doen. En ik gebruik XP al een hele lange tijd.
Als ik mijn PC nu upgrade ben ik toch echt wel een stuk minder kwijt dan ¤1500 euro. Misschien is het zo'n makkelijk argument omdat het klopt?quote:
Als ik m'n iBook upgrade ben ik ook minder kwijt dan 1500 euro. Je punt is?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:16 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Als ik mijn PC nu upgrade ben ik toch echt wel een stuk minder kwijt dan ¤1500 euro. Misschien is het zo'n makkelijk argument omdat het klopt?
Lezen? Het is goedkoper voor mij om windows te blijven gebruiken wat prima voor mij werkt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Als ik m'n iBook upgrade ben ik ook minder kwijt dan 1500 euro. Je punt is?
Ik heb het ook al zo vaak geprobeerd, ik weet hoe het voelt.quote:
Zeg ik dan dat je moet switchen? Van mijn part werk je nog op Windows 3.11quote:Het is goedkoper voor mij om windows te blijven gebruiken wat prima voor mij werkt.
Die shirts verkopen echt mega goed, in Nederland heb ik ze ook al gesignaleerd.quote:
yepquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:11 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Die shirts verkopen echt mega goed, in Nederland heb ik ze ook al gesignaleerd.
zie ook http://www.gamer.nl/nieuws/29753 , nieuwe PurePwnage.En hij's weer grappig imo. Vooral dat begin hehe.
Ja, het is geen Nintendo verhaaltje.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:29 schreef King_of_cubes het volgende:
Goedenavond GAM SC-ers.Ik heb net American history x gezien en wat een kut einde heeft die film.
Die is nog ouder dan de maan.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:45 schreef Tomasso het volgende:
http://uploads.ungrounded.net/285000/285267_ultimateshowdown.swf![]()
Het is erger als je alle metalen banden kent die de mevrouw de racers noemtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:57 schreef Notorious_Roy het volgende:Gothic meisje ontwerpt metal racegame
![]()
![]()
![]()
![]()
Rot toch een x op met die kutdiscussie hier altijdquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:18 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Lezen? Het is goedkoper voor mij om windows te blijven gebruiken wat prima voor mij werkt.
Zegt hij nog ff 6 uur nadat de discussie was afgelopenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Rot toch een x op met die kutdiscussie hier altijd. Jij ook Tomasso
. Echt tis hier geen Apple forum ofzo
. Ga dan naar DIG met die onzin
neequote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft er iemand toevallig Prison Break gezien gister? Dat lijkt me nou een toffe serie
Hele vette serie, ik loop gelijk met de VS daar is men volgende week toe aan aflevering 14 als ik me niet vergis. Erg vetquote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft er iemand toevallig Prison Break gezien gister? Dat lijkt me nou een toffe serie
Ah, dan weet ik nu zeker dat ik m blijf kijkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:03 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Hele vette serie, ik loop gelijk met de VS daar is men volgende week toe aan aflevering 14 als ik me niet vergis. Erg vet
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iedereen op school? (Behalve Tain)
Ik zit op mijn werk en vind het ook maar nietsquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik zit wel op schoolEn ik vind het maar niets
Ik zit op mijn kamer en vind het ook maar nietsquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk en vind het ook maar niets
Interessante gesprekken?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:29 schreef Fliepke het volgende:
hehehe ik hoor de poetsvrouwen weer plat nimweegs praten op de gang, altijd een plezier om naar te luisteren
Die bij ons komen altijd op dagen dat ik vrij benquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:29 schreef Fliepke het volgende:
hehehe ik hoor de poetsvrouwen weer plat nimweegs praten op de gang, altijd een plezier om naar te luisteren
Oh dat valt hier dus wel mee. Ze kwamen eerst altijd op zaterdag, maar nu op vrijdag morgen zo rond half elfquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die bij ons komen altijd op dagen dat ik vrij benVroeg in de ochtend bonken ze met de bezems tegen mn deur
Vroeg in de ochtend dusquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:36 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Oh dat valt hier dus wel mee. Ze kwamen eerst altijd op zaterdag, maar nu op vrijdag morgen zo rond half elf
Ik heb het over tijden van voor 9uquote:
Ben meestal best op tijd wakkerquote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb het over tijden van voor 9u
Mijn vriendin werkt van 15:00 - 00:00quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:39 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ben meestal best op tijd wakker
Vooral nu mevrouw de vriendin vroeg op moet staan voor haar stage.
relaxed na het koken en afwassenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:41 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Relax, kom je 's avonds thuis is het huis schoon en kun je relax gaan gamen
Heb je nog geen vaatwasser?quote:
Yupquote:
Dan is het ook wel wat nuttiger dan met zijn 2'en, al zou ik er op zich wel 1 willen hebbenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
YupHeeeeerlijk, zeker met 10 mensen in een huis
Je kan zo'n kleintje nemenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan is het ook wel wat nuttiger dan met zijn 2'en, al zou ik er op zich wel 1 willen hebben
Ik kan geen foto's vinden, alleen routebeschrijvingen met mapquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:50 schreef Fliepke het volgende:
kijk hier woon ik:
[afbeelding]
http://maps.ask.com/ <- betere map dan google earth
-edit- om het wat leuker te houden, de blauwe pijlen zijn twee gameshops. Erg makkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |