Verschoven naar November.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:29 schreef Laniboekje het volgende:
Klopt het trouwens he.. dat de PS3 eigenlijk vertraagd is ook al komt die in November uit? Mijn pa loopt me daar constant op te wijzen in de trend van:
''Die PS3 is steeds maar weer vertraagd vanwege specs etc."
Maar ik dacht juist dat de PS3 eerst in 2007 zou komen en dacht dus ook: "Hey, in november. Dat is vroeg."
Ah, dus mijn pa had in opzichte gelijk. Maar ik ook dus.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Verschoven naar November.
En dan wereldwijd meteen. Dus voor Europa vroeger dan verwacht.
De Yanks en Jappen moeten nu wachten. Eindelijk erkenning voor Europa.
Beide gelijk dus idd.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:30 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ah, dus mijn pa had in opzichte gelijk. Maar ik ook dus.
Bedankt!![]()
Ja baas.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Doe maar niet meer Daggla, je suckt![]()
Sorryquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dude.
Ik had dus bewust die TT gemaakt, en wat doe jij....
Heeft ie weer wat om op te rukken.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:37 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Sorry
Ik hoop dat hij er een screen van heeft gemaakt
Hey, zo is bernie nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heeft ie weer wat om op te rukken..
Ik ben de papafiguur in de SCquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja baas.
En jij was wat ook alweer hier?.
Te makkelijkquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben het papfiguur in de SC
Ik heb nog geen zakgeld gehad van jequote:Op donderdag 16 maart 2006 13:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben de papafiguur in de SC
Het is normaal je tegen je ouders af te kerenquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben de papafiguur in de SC
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij is a-sexueel of nog niet genoeg gepuberd om aan zulke dingen te doen?.
Ga ergens anders huilen, Xbox ftw!quote:
Pauper.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:54 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ga ergens anders huilen, Xbox ftw!
er mist nog 1 dingquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het is een SC.
Zo'n scroll OP is retekut..
En niets mis met de TT.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:02 schreef Laniboekje het volgende:
We blijven wel allemaal lief voor elkaar he. Geen Roy/Bernie/Chanty of wie dan ook bashen.
![]()
Kijk naar zijn posts en die illusie is snel genoeg voorbij.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:21 schreef speknek het volgende:
Ik denk de hele tijd dat Bernie chibibo is.
Daggla is niet lief neequote:Op donderdag 16 maart 2006 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Doe maar niet meer Daggla, je suckt![]()
Hey, in deze slowchat bashen we alleen Nintendo fanboys!quote:
Ja, maar meer omdat ik het zelf ook minstens drie keer per dag zo zeg!quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Je hoort het hem ook zo zeggen.
Nelson.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |