Verschoven naar November.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:29 schreef Laniboekje het volgende:
Klopt het trouwens he.. dat de PS3 eigenlijk vertraagd is ook al komt die in November uit? Mijn pa loopt me daar constant op te wijzen in de trend van:
''Die PS3 is steeds maar weer vertraagd vanwege specs etc."
Maar ik dacht juist dat de PS3 eerst in 2007 zou komen en dacht dus ook: "Hey, in november. Dat is vroeg."
Ah, dus mijn pa had in opzichte gelijk. Maar ik ook dus.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Verschoven naar November.
En dan wereldwijd meteen. Dus voor Europa vroeger dan verwacht.
De Yanks en Jappen moeten nu wachten. Eindelijk erkenning voor Europa.
Beide gelijk dus idd.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:30 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ah, dus mijn pa had in opzichte gelijk. Maar ik ook dus.
Bedankt!![]()
Ja baas.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Doe maar niet meer Daggla, je suckt![]()
Sorryquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dude.
Ik had dus bewust die TT gemaakt, en wat doe jij....
Heeft ie weer wat om op te rukken.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:37 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Sorry
Ik hoop dat hij er een screen van heeft gemaakt
Hey, zo is bernie nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heeft ie weer wat om op te rukken..
Ik ben de papafiguur in de SCquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja baas.
En jij was wat ook alweer hier?.
Te makkelijkquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben het papfiguur in de SC
Ik heb nog geen zakgeld gehad van jequote:Op donderdag 16 maart 2006 13:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben de papafiguur in de SC
Het is normaal je tegen je ouders af te kerenquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben de papafiguur in de SC
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij is a-sexueel of nog niet genoeg gepuberd om aan zulke dingen te doen?.
Ga ergens anders huilen, Xbox ftw!quote:
Pauper.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:54 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ga ergens anders huilen, Xbox ftw!
er mist nog 1 dingquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het is een SC.
Zo'n scroll OP is retekut..
En niets mis met de TT.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:02 schreef Laniboekje het volgende:
We blijven wel allemaal lief voor elkaar he. Geen Roy/Bernie/Chanty of wie dan ook bashen.
![]()
Kijk naar zijn posts en die illusie is snel genoeg voorbij.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:21 schreef speknek het volgende:
Ik denk de hele tijd dat Bernie chibibo is.
Daggla is niet lief neequote:Op donderdag 16 maart 2006 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Doe maar niet meer Daggla, je suckt![]()
Hey, in deze slowchat bashen we alleen Nintendo fanboys!quote:
Ja, maar meer omdat ik het zelf ook minstens drie keer per dag zo zeg!quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Je hoort het hem ook zo zeggen.
Nelson.
Wat zei ik nou.. we bashen helemaal niemand.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hey, in deze slowchat bashen we alleen Nintendo fanboys!
quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
Moe je hier komen, ik klap je op je smoel, kale!quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:36 schreef peristilius het volgende:
Jij ook, je durft geeneens slotjes te zettenquote:
Kleuterleidster dusquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:52 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee hoor. Meer een bewaardster van de openbare orde.
Goed zo, pak ze maar aan.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:52 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee hoor. Meer een bewaardster van de openbare orde.
Ik word dan belachelijk hard gebasht door P&P op IRC.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Jij ook, je durft geeneens slotjes te zetten
P&P&P moeten niet zeikenquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:55 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik word dan belachelijk hard gebasht door P&P op IRC.
Hee dat rijmt
Enniewees waarom komen de meeste mensen uit de SC niet naar irc?
Jij bent dan ook een gamer met een normaal gezond sexleven.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:55 schreef speknek het volgende:
Ik lust 'r rauw!
Heel verstandig!quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik zou niet durven om de enige 2 gamebabes in GAM te bashen.
Ik ben soms onbeschoft, maar dat zou ik zelfs niet doen.
Nou, misschien vanwege het feit dat er óf helemaal niks gezegd wordt óf het gaat nergens over. Naar mijn ervaring danquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:55 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Oh for fucks sake, waarom ook nie.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:55 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja, je hebt niet gewonnenquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:10 schreef capibar het volgende:
Is dat avatar gebeuren nou voorbij?
En hier gaat het wel ergens over?quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:08 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nou, misschien vanwege het feit dat er óf helemaal niks gezegd wordt óf het gaat nergens over. Naar mijn ervaring dan![]()
Die mensen met een niet normaal sexleven, koken die haar eerst?quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jij bent dan ook een gamer met een normaal gezond sexleven.
One of the few.
Die moeten de 'haar' eerst nog vinden denk ikquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Die mensen met een niet normaal sexleven, koken die haar eerst?.
Soms wel, soms niet. Duh.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:10 schreef peristilius het volgende:
[..]
En hier gaat het wel ergens over?
Zelfs dat durven wsl niet.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Die mensen met een niet normaal sexleven, koken die haar eerst?.
Dat zijn van die dingen die je op je monitor kan toverenquote:
Ik ben er wel, maar ik ben bezig met mn aerodynamica practicumquote:
Reggie praat sowieso alleen maar onzin, hij basht alles wat los en vast zit en is zelden echt inhoudelijk bezig.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:21 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Laat ik dan een nieuw onderwerp aansnijden:
Twilight Princess toch speciale Revolution-functies
See for yourself...
Ik kan Reggie gewoon niet meer vertrouwen.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:24 schreef Tomasso het volgende:
Wie heeft die penis uit z'n graf gehaald
Maar hij heeft wel een vet kapsel.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:23 schreef peristilius het volgende:
[..]
Reggie praat sowieso alleen maar onzin, hij basht alles wat los en vast zit en is zelden echt inhoudelijk bezig.
Ik heb altijd al een hekel gehad aan teletubbies.quote:
Ga je vandaag nog iets normaals posten? Of liever gezegd iets aardigs?quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:24 schreef Tomasso het volgende:
Wie heeft die penis uit z'n graf gehaald? [afbeelding]
Je moeder.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:24 schreef Tomasso het volgende:
Wie heeft die penis uit z'n graf gehaald? [afbeelding]
Niet janken maar slowchatten, of niet natuurlijk.quote:
Jij zou natuurlijk ook een nuttige bijdrage kunnen leveren aan je slowchat...quote:
Hoi, ik ben nieuw hier.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:31 schreef peristilius het volgende:
[..]
Niet janken maar slowchatten, of niet natuurlijk.
[PS3 centraal] #25: Wereldwijd maakt blijheid!quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:32 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Jij zou natuurlijk ook een nuttige bijdrage kunnen leveren aan je slowchat...
Wordt de PS3 nou echt $499,-- of is dat slechts een gerucht?
Bier.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:31 schreef peristilius het volgende:
[..]
Niet janken maar slowchatten, of niet natuurlijk.
Ben ik eigenlijk vrijwel zeker van.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:32 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Nog niks dat bevestigd is door Sony zelf, maar dat zal waarschijnlijk wel zo zijn. Minstens. Als het niet meer is.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:32 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ach, geef gewoon even antwoord, kleine moeite man.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:33 schreef Tain het volgende:
[..]
[PS3 centraal] #25: Wereldwijd maakt blijheid!
Tis een perfect onderwerp voor het PS3 topicquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:34 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ach, geef gewoon even antwoord, kleine moeite man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |