abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36197187
quote:
Op maandag 20 maart 2006 12:50 schreef Stansfield het volgende:
Ik ben vandaag ook goed begonnen.

Ontbijt Vifit
Toen op het station bij de boterhamexpress een broodje kipfilet gehaald en een italiaanse bol kipfilet.
Luch dus een italiaanse bol kipfilet.

en ben nu al bezig aan mijn 2e flesje van 1.75 liter water. Ik pis me alleen de tering met al dat water maar ja.

Dat zou ik niet eens meer op kunnen! Die broodjes bij de boterhamexpres zijn zoooo groot!
Maar ik zie dat je een man bent, dat verklaart het al.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_36197248
quote:
Op maandag 20 maart 2006 12:54 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Dat zou ik niet eens meer op kunnen! Die broodjes bij de boterhamexpres zijn zoooo groot!
Maar ik zie dat je een man bent, dat verklaart het al.
Die kleine broodjes vallen wel mee. Die italiaanse bol was idd wel een aardige hap.
pi_36197301
Ow, je had die kleine broodjes. Dat scheelt inderdaad. Zo'n italiaanse bol met van die kip-bacon salade ofzo dat is me echt te veel tegenwoordig, zo vol als ze die dingen gooien.
pi_36197377
quote:
Op maandag 20 maart 2006 12:58 schreef Quinazoline het volgende:
Ow, je had die kleine broodjes. Dat scheelt inderdaad. Zo'n italiaanse bol met van die kip-bacon salade ofzo dat is me echt te veel tegenwoordig, zo vol als ze die dingen gooien.
Sochtends op het station had ik dat kleine broodje even gegeten en rond luchtijd op school de italiaanse bol (omdat ze hier echt weinig lekkere gezonden dingen hebben). Dus dan valt het toch nog wel mee.
pi_36197494
Ik heb vanochtend een stukje spekkoek gehad. Een kleintje, dat wel. Damn, als je het maanden niet op hebt is het opeens veel lekkerder!

Verder gaat het goed vandaag, alleen nog een klein broodje op (ik hoef tegenwoordig gewoon niet meer ) en dadelijk een kom yoghurt met cruesli voor de vezels.
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 20 maart 2006 @ 13:09:37 #131
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_36197575
De zon schijnt!!! Eindelijk komt de zomer eraan
Goede motivatie om door te gaan voor ons allemaal, straks zitten we allemaal weer strak in onze topjes en rokjes!!

Veredelde hoe-motiveer-ik-mezelf-post...het gaat nog steeds wel goed hier, maar ik heb zo'n enorme trek in lekkers...

Ik ga maar eens wandelen met de hond ofzo...word een luie donder sinds ik klaar ben met stage en in mn eigen tijd moet afstuderen..
pi_36197652
quote:
Op maandag 20 maart 2006 13:09 schreef Klein het volgende:
Ik ga maar eens wandelen met de hond ofzo...word een luie donder sinds ik klaar ben met stage en in mn eigen tijd moet afstuderen..
Dat ken ik ja. Tijdens mijn stage had ik veel meer regelmaat en ging ik niet nog eens eten net voordat ik naar mijn bed ging.
pi_36200109
quote:
Op maandag 20 maart 2006 13:09 schreef Klein het volgende:
De zon schijnt!!! Eindelijk komt de zomer eraan
Goede motivatie om door te gaan voor ons allemaal, straks zitten we allemaal weer strak in onze topjes en rokjes!!

Veredelde hoe-motiveer-ik-mezelf-post...het gaat nog steeds wel goed hier, maar ik heb zo'n enorme trek in lekkers...

Jaaah, de zon schijnt! . Jullie straks in de rokjes, en ik in de strakke shirtjes . Er zijn hier toch wel meer jongens?

Maar voor het zover is, moet er nog wel een paar kg's van af... Ik zit weer op mijn kamertje, (ik ga elk weekend naar ouders) en kan dus helemaal zelf bepalen wat ik eet, want wat ik niet koop, heb ik niet in huis . Bij mijn moeder is dat altijd anders, daar is altijd wel wat te vinden.

Ik heb alleen mijn sportschoenen vergeten mee te nemen, nu kan ik niet hardlopen
Tri State. Tri State. !
  maandag 20 maart 2006 @ 16:57:22 #134
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_36204257
Hay hay,
Ben nieuw hier.
Licht overgewicht BMI 26
ik dacht mwa ik doe deze maar.
Ik vroeg me af of iemand een goed dieet weet van 1/2 weken.
Ben mijn eetpatroon al aan het wijzigen maar er moet eerst wat vanaf wil het ook echt resultaat boeken.
Wie weet een goed dieet wat niet te ongezond is?
Voices tell me I'm the shit.
pi_36204644
Hoi, welkom .
Gezond eten, genoeg eten, enz. Juist door op die manier te gaan eten zijn al veel mensen hier juist in die eerste weken direct veel kilo's kwijt geraakt.
Kijk ook eens op www.overgewicht.nl of een van de andere sites uit de OP, daar heb ik erg veel aan gehad om te leren hoeveel en wat je kunt eten.

[ Bericht 38% gewijzigd door Quinazoline op 20-03-2006 17:16:36 ]
  maandag 20 maart 2006 @ 17:27:41 #136
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_36205178
quote:
Op maandag 20 maart 2006 17:08 schreef Quinazoline het volgende:
Hoi, welkom .
Gezond eten, genoeg eten, enz. Juist door op die manier te gaan eten zijn al veel mensen hier juist in die eerste weken direct veel kilo's kwijt geraakt.
Kijk ook eens op www.overgewicht.nl of een van de andere sites uit de OP, daar heb ik erg veel aan gehad om te leren hoeveel en wat je kunt eten.
Daar ben ik ook mee bezig.
Het resultaat duurt alleen zolang.
Ik wil dus een dieet van een week volgen om zo wat gewict kwijt te raken en die kwijt te blijven door dan gezond te blijven eten etc.
Ik zie geen resultaat en dat is wat ontmoedigend.
pi_36205276
quote:
Op maandag 20 maart 2006 14:32 schreef _Supreme het volgende:

[..]

Jaaah, de zon schijnt! . Jullie straks in de rokjes, en ik in de strakke shirtjes . Er zijn hier toch wel meer jongens?
Ja ik ook nog
Bij mij gaat het wel aardig maar in het weekend kan ik me nooit in houden vooral tijdens het uitgaan eet ik nog wel is wat ongezond.
Maar dat gaat vanaf nu ook niet meer gebeuren
Want zoals Klein zei de zomer komt er nu echt gauw aan
pi_36205323
quote:
Op maandag 20 maart 2006 17:27 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Ik wil dus een dieet van een week volgen om zo wat gewict kwijt te raken en die kwijt te blijven door dan gezond te blijven eten etc.
Schrijf eens op wat je eet hier, misschien dat mensen wat dat betreft nog tips hebben. Als er niets af gaat door gezond te leven, dan gaat er waarschijnlijk toch iets niet helemaal goed. Wat heb je gisteren bijv. op?
Sanity is (not) statistical
  maandag 20 maart 2006 @ 17:55:26 #139
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_36206015
quote:
Op maandag 20 maart 2006 17:32 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Schrijf eens op wat je eet hier, misschien dat mensen wat dat betreft nog tips hebben. Als er niets af gaat door gezond te leven, dan gaat er waarschijnlijk toch iets niet helemaal goed. Wat heb je gisteren bijv. op?
ontijbijt:
1 glas light sap
1 yakult
2 bruine boterhammen met dieet kaas en dieet boter

middag eten:
2 witte boterhammen met dieetkaas en dieet boter
2 bruine boterhammen met dieetkaas en dieet boter
thee zonder suiker

avond eten:
Broccoli
Aardappels
rollade

Tussendoor:
1 appel
1 banaan
1 rijstwafel (snack n'jack)

Allemaal afgewogen volgens voedingcentrum.
Buiten het avond eten is elke dag hetzelfde patroon
Natuurlijk neem ik ook niet elke dag zo een rijstwafel.

Volgens mijn dieetiste is dit prima, het schiet naar mijn mening alleen voor geen meter op.
Ik eet al mijn hele leven gezond het enige wat ik heb vermindert is het snoepen
(beweeg nu ook meer maar ben nog niet afgevallen)
pi_36206315
Eerlijkgezegd lijkt mij dit aan de weinige kant. Op zich eet je wel genoeg brood en fruit, en ik neem aan dat je ook genoeg groente en aardappels/pasta/rijst eet. Je eet overdag niet erg afwisselend, als je iedere dag alleen maar die dieetkaas eet. Daardoor krijg je misschien niet al je bouwstoffen binnen, en waarschijnlijk ook erg weinig vet. Vetten heb je ook nodig om vet te kunnen verbranden. Ik weet niet of het hier stond of in het andere topic, maar zelfs pindakaas schijnt erbij te helpen. Ook mis ik bij jou wel je zuivel, want 1 zo'n dingetje Yakult is niet zo veel. Zuivel schijnt ook het afvallen te ondersteunen.

Hoeveel kcal en vet krijg je hiermee binnen trouwens?
pi_36206408
Ik zie eigenlijk niet zoveel dingen die mis kunnen zijn met je eetpatroon. Tja, je kunt proberen om het in meer kleine porties over de dag te verdelen en je ontbijt aan te vullen met een flinke dosis vezels (muesli ofzo) om je verbranding op gang te helpen (eventueel ook donkerder brood ipv witbrood), maar op zich doe je geen heel erg foute dingen.
pi_36206481
Oja, melanie_the_miss, als je even een regeltje aanmaakt zoals die die in de openingspost staan, met je huidige gewicht en je streefgewicht enzo, dan kan ik je vanavond meteen in het lijstje erbij zetten.
  maandag 20 maart 2006 @ 18:22:08 #143
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_36206785
melanie_the_miss (1m76) (25.83) weegt nu 80 kg en wil graag 65 kg wegen -0
Maar we beginnen eerst met 70 wegen

[ Bericht 4% gewijzigd door melanie_the_miss op 20-03-2006 18:27:26 ]
pi_36206828
quote:
Op maandag 20 maart 2006 18:22 schreef melanie_the_miss het volgende:
melanie_the_miss (1m76) (25.83) weegt nu 80 kg en wil graag 65 kg wegen -15

Maar we beginnen eerst met 70 wegen
Dat getal aan het einde is hoeveel je al kwijt bent, niet wat je nog moet.
Maar goed, ik zet je erbij. Welkom in het topic!
  maandag 20 maart 2006 @ 18:27:07 #145
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_36206911
quote:
Op maandag 20 maart 2006 18:23 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat getal aan het einde is hoeveel je al kwijt bent, niet wat je nog moet.
Maar goed, ik zet je erbij. Welkom in het topic!
owh sorry verkeerd begrepen
  maandag 20 maart 2006 @ 20:12:29 #146
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_36210607
quote:
Op maandag 20 maart 2006 17:27 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Ook al lijkt het heeel langzaam te gaan, rustig afvallen heeft toch het meeste effect.
Je kunt wel twee weken een crashdieet doen, maar als je daarna weer gewoon gaat eten vliegen de kilo's er weer aan. Geloof me, ik val ook héél langzaam af, maar de kilo's blijven er ook af! En ook ik moest zelfs méér gaan eten om af te vallen...klinkt raar, maar het werkt wel!

Probeerook donker brood te eten en als je pasta eet, volkoren pasta etc etc.
Ik zou ook de witte boterhammen laten staan en ipv kaas eens appelstroop of sandwichspread gaan eten.

Probeer ook ongeveer om de twee uur iets te eten. Verdeel je maaltijden over de dag. Dat houdt je verbranding op gang. Drink ongeveer 2 liter water, je blijft naar de wc rennen, maarja dan heb je ook je beweging weer En probeer meer te gaan bewegen. Het wordt weer mooi weer!
Lekker naar buiten dus..

Naja, aan dit soort dingetjes houd ik mij en ook al gaat het traag, het werkt wel!
  maandag 20 maart 2006 @ 20:47:09 #147
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_36211919
Nou ik vind bruin brood echt niet te pruimen en eet zegmaar dan die witte boterham om naar uit te kijken.
Al geprobeerd alleen bruin maar ik krijg het dan niet weg verwent he.
Ik drink idd te weinig maar ik krijg het gewoon niet weg! ik probeer het echt maar het llukt gewoon niet. als ik 2 liter drink (geloof me vaak geprobeerd verdeeld over de dag) lig ik kotsmisselijk in bed. Voel ik me heel de dag zwaar en vol en dat lijkt me niet de bedoeling
pi_36213529
quote:
Op maandag 20 maart 2006 20:47 schreef melanie_the_miss het volgende:
Nou ik vind bruin brood echt niet te pruimen en eet zegmaar dan die witte boterham om naar uit te kijken.
Al geprobeerd alleen bruin maar ik krijg het dan niet weg verwent he.
Probeer dan eens knackers, of geroosterd bruin brood. Dan krijg je tenminste vezels binnen.
Trouwens, als je je vol voelt van water eet je wel minder.
pi_36213557
Iemand nog een nieuw lijstje door te geven? Anders plaats ik ze zo.
pi_36213941
Dan zul je toch langzaam op moeten gaan voeren wat je drinkt, denk ik, want dat helpt echt wel bij het afvallen. Je hebt minder honger en je moet ook meer drinken om je afvalstoffen weg te spoelen. Bij afvallen komen er namelijk stoffen vrij die opgeslagen zijn in je vet. Ik kan me ook echt niet voorstellen dat je lichaam in opstand komt als je het goed verdeelt, dan moet je wel gewend zijn heel erg weinig drinken. Ik drink zo achter elkaar drie of vier grote mokken thee en daar voel ik me echt niet opgeblazen van. Toch een kwestie van gewenning misschien.

Heb je al verschillende soorten bruin brood geprobeerd? Veel brood heeft totaal geen smaak. Misschien kun je eens wat luxer brood proberen, brood halen bij een reformzaak of brood proberen van andere graansorten (sportersbrood van AH, Duits zuurdesembrood als Oberlander of Paderborner, of roggebrood). Ik vond het vroeger ook niet lekker. Gewoon tarwebrood vind ik ook niets aan, maar echt lekker zwaar donker tarwebrood of een snee Paderborner vind ik heerlijk.

En anders kun je eens proberen om een deel van je brood te vervangen door bijvoorbeeld ontbijtgranen (AllBran met magere melk) of magere yoghurt met fruit en muesli, zoiets. Dan heb je ook gelijk een portie zuivel die dus helpt met afvallen.

Misschien scheelt het ook als je je bruine brood gewoon eet met beleg wat je erg lekker vindt. Ik kan me niet voorstellen dat dieetkaas erg lekker is, ik krijg die lappen plastic echt niet weg in ieder geval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')