Of heeft ie zich net lopen rukken en plakt de krant anders vast aan zijn handen!quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:53 schreef Chriz2k het volgende:
Misschien zijn zijn handen wel gemuteerd.
Hahahahaquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Of heeft ie zich net lopen rukken en plakt de krant anders vast aan zijn handen!
Hij stapt IN de bus en de man was al een krant aan het lezen..quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:56 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wat dacht je van smetvrees....
Hij was bang dat jij er met je gore ongewassen sperma+stront vingers aan had gezeten.
Ik denk dat ie als fundamentalistische christen een openbare krant las en de handschoenen aanhad zodat de Duivelse boodschappen hem niet zouden bereiken... ofzoquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:56 schreef c0nd0r het volgende:
Ik denk dat zijn handen van onschatbare waarde zijn en hij ze daarom koste wat het kost wil beschermen tegen kwaadaardige invloeden!
Zoals papier..
Ook een goeiequote:Op donderdag 16 maart 2006 10:57 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie als fundamentalistische christen een openbare krant las en de handschoenen aanhad zodat de Duivelse boodschappen hem niet zouden bereiken... ofzo![]()
?quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:57 schreef tonks het volgende:
[..]
Hij stapt IN de bus en de man was al een krant aan het lezen..
Jaja, dat kan tegenwoordig; met die kranten met dat nieuwe (kleinere) formaat... De mogelijkheden zijn eindeloos...quote:
Daar heb je gelijk in!quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
Van kranten kun je zwarte tengels krijgen.
Dat is echt erg want je smeert zo je gezicht ermee onder..
Ik zou ook mn handschoenen aan houden.![]()
Liever 5 minuten over een pagina omslaan dan zwarte inktvingers.
Wie weet, kan me wel voorstellen dat als je dat hebt, dat je je handen liever niet showt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:38 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Psoriasses bijv, of een andere schimmel aan zijn handen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |