Of heeft ie zich net lopen rukken en plakt de krant anders vast aan zijn handen!quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:53 schreef Chriz2k het volgende:
Misschien zijn zijn handen wel gemuteerd.
Hahahahaquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Of heeft ie zich net lopen rukken en plakt de krant anders vast aan zijn handen!
Hij stapt IN de bus en de man was al een krant aan het lezen..quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:56 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wat dacht je van smetvrees....
Hij was bang dat jij er met je gore ongewassen sperma+stront vingers aan had gezeten.
Ik denk dat ie als fundamentalistische christen een openbare krant las en de handschoenen aanhad zodat de Duivelse boodschappen hem niet zouden bereiken... ofzoquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:56 schreef c0nd0r het volgende:
Ik denk dat zijn handen van onschatbare waarde zijn en hij ze daarom koste wat het kost wil beschermen tegen kwaadaardige invloeden!
Zoals papier..
Ook een goeiequote:Op donderdag 16 maart 2006 10:57 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie als fundamentalistische christen een openbare krant las en de handschoenen aanhad zodat de Duivelse boodschappen hem niet zouden bereiken... ofzo![]()
?quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:57 schreef tonks het volgende:
[..]
Hij stapt IN de bus en de man was al een krant aan het lezen..
Jaja, dat kan tegenwoordig; met die kranten met dat nieuwe (kleinere) formaat... De mogelijkheden zijn eindeloos...quote:
Daar heb je gelijk in!quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
Van kranten kun je zwarte tengels krijgen.
Dat is echt erg want je smeert zo je gezicht ermee onder..
Ik zou ook mn handschoenen aan houden.![]()
Liever 5 minuten over een pagina omslaan dan zwarte inktvingers.
Wie weet, kan me wel voorstellen dat als je dat hebt, dat je je handen liever niet showt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:38 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Psoriasses bijv, of een andere schimmel aan zijn handen...
quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Of het was een Fok!ker die het deed als proef om te zien of er een andere Fok!ker een topic over zou openen
Ja.. ik denk dat dat 't was
quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:53 schreef Rekkie het volgende:
Waarom klaag je daar over? Was je aan het meelezen?
Waarom klaag je dan?quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:58 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Hij sloeg steeds de bladzij om terwijl ik nog aan 't lezen was
![]()
![]()
quote:
Ja dat was duidelijk, maar heb je nu schade ondervonden doordat je dit hebt gezien?quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:02 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Misselijkmakend hoe hij zn handschoenen aanhield terwijl hij (in een lekkere warme bus) zn krant aan het lezen was.
Had zelf niet doorgedacht aan al die verschijnselen waardoor dat kon komen .. ik keek alleen naar "moment supreme"
08.35 uur op het werk gearriveerd en flinke kotsacties eraan overgehoudenquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja dat was duidelijk, maar heb je nu schade ondervonden doordat je dit hebt gezien?
Ik zou graag willen weten wat de consequenties zijn geweest?
U doet aan zero tolerance policy?quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:47 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
08.35 uur op het werk gearriveerd en flinke kotsacties eraan overgehouden![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:10 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
U doet aan zero tolerance policy?
Oh je bent vrij dramatisch ingesteld?quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:47 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
08.35 uur op het werk gearriveerd en flinke kotsacties eraan overgehouden![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |