Damn yes.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:34 schreef Misstique het volgende:
Aangezien BS niet opent.
Ik wilde nog even langer afwachten magoedquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:34 schreef Misstique het volgende:
Aangezien BS niet opent.
Wat scheelt er aan, waarde heer?quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:34 schreef Technicolor het volgende:
Beklagenswaardig ook. Ellendig en te beklagen.
Vorige topique... de Tieten van Mt... heeeeeeeeeeeeeeerlijk rondquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:35 schreef nyny83 het volgende:
Sjow daar was ik maar weer eens! Wat een drukte afgelopen week... Nog iets gemist?
Het is alom bekend dat BS geen bagger opent, dus heb ik deze schone taak op me genomen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik wilde nog even langer afwachten magoed
Kijk uit het raam, alles is kommervol. Mij ontbeert elke zin.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat scheelt er aan, waarde heer?
I see I see .... BS is is TC ?!quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het is alom bekend dat BS geen bagger opent, dus heb ik deze schone taak op me genomen.
*kijkt*quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:37 schreef Technicolor het volgende:
Vernolle. Is het serieus al donderdag?
Die grijze deken werkt inderdaad niet bepaald stimulerend.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:36 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Kijk uit het raam, alles is kommervol. Mij ontbeert elke zin.
ik geloof er niks vanquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Vorige topique... de Tieten van Mt... heeeeeeeeeeeeeeerlijk rond
Ik eerst ook nietquote:
Zie hier! Toch nog een klein lichtpuntje deze morgen. Het weekend nadert met rasse schreden!quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:37 schreef Technicolor het volgende:
Vernolle. Is het serieus al donderdag?
Nouja... agenda... rechtonder mijn windows datum-ding-gevalquote:
Onder andere.quote:
Godsjammerlijk lamentabel, om het maar even concentrisch te postuleren.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die grijze deken werkt inderdaad niet bepaald stimulerend.
*morgen vrij isquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zie hier! Toch nog een klein lichtpuntje deze morgen. Het weekend nadert met rasse schreden!
De kloonviool ookquote:
Wat moet ik in godsnaam met het weeekend? Het weekend staat toch niet voor "plaisir par définition". Hmm?quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zie hier! Toch nog een klein lichtpuntje deze morgen. Het weekend nadert met rasse schreden!
En met recht. Ik post geen lichaamsdelen. Ik ben een dáme. Dames gedragen zich niet op zulcks een manier.quote:
Ohja. Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Nouja... agenda... rechtonder mijn windows datum-ding-geval
True... maar weekend = bier = goed = feest!quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:40 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Wat moet ik in godsnaam met het weeekend? Het weekend staat toch niet voor "plaisir par définition". Hmm?
Tof heh.. dat windowsquote:
Doordeweekse dagen zijn ook voor bier.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:41 schreef jackson het volgende:
[..]
True... maar weekend = bier = goed = feest!
Niet zó over BS!quote:
Ik vond em wel leuk gevondenquote:
Voor mij wel, aangezien dat het einde van mijn werkweek inluidt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:40 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Wat moet ik in godsnaam met het weeekend? Het weekend staat toch niet voor "plaisir par définition". Hmm?
Jah... sluit ik dat uit danquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:42 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Doordeweekse dagen zijn ook voor bier.
Er is zoiets als het BS geloofquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:43 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Ooit zal hij ook het hemelsche BS-licht zien, fraaie blom.
Dat je niet hoeft te werken/school/stage. Goed ook ik werk in et weekend maar toch... minder. En ik kan uitslapen. Weekend is onderschat door velequote:Op donderdag 16 maart 2006 10:44 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Wat is er dan zo bijzonder aan het weekend?
Ik zal me er eens in verdiepen tzt... als ik in de goot zitquote:
Het is sterker dan ik, vergeef me.quote:
Slappelingquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het is sterker dan ik, vergeef me.
daarom geloofde ik het ook niet. Ik schatte je al hoger in dan datquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
En met recht. Ik post geen lichaamsdelen. Ik ben een dáme. Dames gedragen zich niet op zulcks een manier.
Ik vergeef je, fraaioe poppedein, lieve zomerblom, gunstige griet.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het is sterker dan ik, vergeef me.
Goeie schattig....quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:48 schreef nyny83 het volgende:
[..]
daarom geloofde ik het ook niet. Ik schatte je al hoger in dan dat
quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:49 schreef Technicolor het volgende:
Nu voel ik me vies, ik ga die smerige taal van jullie even van mijn ranke nakende lichaam af wassen.
*zeep aangeeftquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:49 schreef Technicolor het volgende:
Nu voel ik me vies, ik ga die smerige taal van jullie even van mijn ranke nakende lichaam af wassen.
Dank u, ik zal in het vervolg op mijn woorden letten.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:49 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Ik vergeef je, fraaioe poppedein, lieve zomerblom, gunstige griet.
Graag.... ook ik ben nogal gevoeligquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dank u, ik zal in het vervolg op mijn woorden letten..
Kan ik u nog ergens anders mee van dienst zijn?quote:
natuurlijk. Maar ik denk niet dat de rest het waardeert als we het over voetbal gaan hebbenquote:
mietjequote:Op donderdag 16 maart 2006 10:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Graag.... ook ik ben nogal gevoelig
Dat is een juiste inschatting.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:53 schreef nyny83 het volgende:
[..]
natuurlijk. Maar ik denk niet dat de rest het waardeert als we het over voetbal gaan hebben
Nee... maar omdat je zo goed kon schatten wilde ik dat even van je wetenquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:53 schreef nyny83 het volgende:
[..]
natuurlijk. Maar ik denk niet dat de rest het waardeert als we het over voetbal gaan hebben
quote:
Boek lezen! Fok! lezen bedoel jequote:Op donderdag 16 maart 2006 10:56 schreef Misstique het volgende:
Nu kan ik niet stiekem mijn boek verder lezen.
Ook. Beide. Tegelijk.quote:
Jij bent knap!quote:
Daar ben ik me van bewust.quote:
quote:
Dat zeggen ze jah.....quote:
Ik 'multitask' als geen ander. Terwijl ik dit schrijf voer ik een telefoongesprek met een japanse klant en lees ik de notulen van een meeting.quote:
Tof... Die dago heeft dus ook echt wat aan jequote:Op donderdag 16 maart 2006 11:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik 'multitask' als geen ander. Terwijl ik dit schrijf voer ik een telefoongesprek met een japanse klant en lees ik de notulen van een meeting..
Nee, over multitasken.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:15 schreef JDude het volgende:
Ah, het gaat weer over nuecken?
Helaasch welquote:
Oh, ook leuk.quote:
Uiteraard. De gesprekken zijn hier immer van hoogstaand niveau.quote:
Nu ik er ben wel!!!quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:15 schreef JDude het volgende:
Ah, het gaat weer over nuecken?
Correctquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Uiteraard. De gesprekken zijn hier immer van hoogstaand niveau.
Dat kan inderdaad niet missenquote:
Die associatie raak ik niet meer kwijt hequote:Op donderdag 16 maart 2006 11:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
en Jdude (bij jou moet ik altijd aan vlinders denken)
Bij mij niet meerquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Die associatie raak ik niet meer kwijt he
Och welnee.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Erg??
Puikend! Het is hier te doen vandaagquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:35 schreef Pheno het volgende:
Hallo, ik ben geloof ik weer aanwezig
Daar woon ik nu nog. Straks niet meer, dan heb ik een straatnaam. Maar wel een coolequote:
Vertelquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar woon ik nu nog. Straks niet meer, dan heb ik een straatnaam. Maar wel een coole
Mijn ouders wonen in een dorp waar ook geen straatnamen zijn. En dat blijft voorlopig ook zo!quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar woon ik nu nog. Straks niet meer, dan heb ik een straatnaam. Maar wel een coole
Eensch!quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:41 schreef Misstique het volgende:
Terry Pratchett roeleert de pan uit overigens.
Een bekende en goede bandnaamquote:
Ah.. meuj!quote:
Een medestander. Tof.quote:
Het zegt mij nixquote:
Good omenquote:
Die ben ik nú aan het lezen!quote:
Heiden. Zelfs discworld niet?quote:
Nee... niet bewust nee. Genre ?!quote:
Ik had die op mijn literatuurlijst voor engels (VWO). De leraar moest het zelf dus ook nog lezen, maar vond mijn keuzequote:Op donderdag 16 maart 2006 11:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die ben ik nú aan het lezen!!
Ik moet alleen stoppen met lezen in de trein, want ik bescheur t regelmatig..
Geniale humor!quote:
Hij heeft een geweldig gevoel voor humor, heerlijk cynisch, helemaal mijn stijl.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had die op mijn literatuurlijst voor engels (VWO). De leraar moest het zelf dus ook nog lezen, mara vond mijn keuzeNu had ik wel meer leuke boeken op mijn lijst
Ik heb het later gekocht in Nieuw Zeeland, kon het hier in Nederland niet zo snel vinden toendertijd. Ik blijf het super vinden
Aiii... dat is een genrequote:
Ja, ergens anders kan ik het niet plaatsen.quote:
Zegt me echt totaal nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ergens anders kan ik het niet plaatsen.
Jazeker. Quote uit Good Omens:quote:
Ik kende het nietquote:
Ligt eraan hoelaat je begintquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:59 schreef Bizznitch het volgende:
en weer wakker... werken tot 22:00 is wel fuck
Ik blijf het sterk vinden. Ik weet niet waar je precies bent nu, maar it will get worsequote:Op donderdag 16 maart 2006 11:58 schreef Misstique het volgende:
...
Ik ben nog niet op de helft. Als mijn collega hier niet zou zitten, zou ik verder gaan lezen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik blijf het sterk vinden. Ik weet niet waar je precies bent nu, maar it will get worse
Die hond van Damien is ook zo grappig beschreven
Ik wel. Lezen is een groot hobby van me. Heb er de laatste tijd alleen té weinig tijd voor helaas.quote:
Hmm oke... ikzelf lees eigenlijk nauwelijks. Best vreemd want het is wel rustgevendquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik wel. Lezen is een groot hobby van me. Heb er de laatste tijd alleen té weinig tijd voor helaas..
Dat hangt van het boek af wat je leest. Ik vond The Exorcist allesbehalve rustgevend.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:09 schreef jackson het volgende:
Best vreemd want het is wel rustgevend
Nee oke.... maar je bent wel ff lekker "weg" uit de gewone wereldquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat hangt van het boek af wat je leest. Ik vond The Exorcist allesbehalve rustgevend..
stagequote:Op donderdag 16 maart 2006 12:12 schreef JDude het volgende:
Ik lees de laatste tijd té veel voor m'n stage...
En dat zijn ook niet echt supertoffe leesboeken
Och, het is wel een leuke opdracht, en je komt nog ergens.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:14 schreef jackson het volgende:
stage. Zelfde hier... soms best bagger
NSquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, het is wel een leuke opdracht, en je komt nog ergens.
Gisteren nog op de directie-afdeling van NS
quote:
Ik zal et thuis eens bekijkenquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Godver, ik had me die hele film dus kunnen besparen
Och, het is een tof bedrijf hoor.quote:
*meldtquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:20 schreef JDude het volgende:
Ze hebben alleen de pech dat ze een vreselijk kritisch klantenbestand hebben, terwijl de automobilisten onder ons gelaten aansluiten in de file en braaf hun wegenbelasting blijven betalen.
Er staan nog veel meer samenvattingen van bekende films op die site.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Godver, ik had me die hele film dus kunnen besparen
Daar ben ik mee gestopt na 30min.... ik trok het echt niet meer... wat een baggerquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:23 schreef Janetje het volgende:
Gister exorcism of emily rose gekeken.. die was tof. .
Pulp Fictionquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:22 schreef Misstique het volgende:
Er staan nog veel meer samenvattingen van bekende films op die site..
Met vlagen, ik lees het meest in het engels eigenlijkquote:
Eetze enzoquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met vlagen, ik lees het meest in het engels eigenlijk
Voedertijd !
quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Daar ben ik mee gestopt na 30min.... ik trok het echt niet meer... wat een bagger
Mijn afbakbroodjes zijn ook klaar.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:26 schreef Pheno het volgende:
Voedertijd !
Dan moet ik em maar weer eens kijken onder betere omstandighedenquote:
Schrok me wel de tyfus toen er opeens een hoofd opdoemde achter mn laptop..quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan moet ik em maar weer eens kijken onder betere omstandigheden
Dat is al eng ookal kijk je bambi op dat moment wou je zeggenquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Schrok me wel de tyfus toen er opeens een hoofd opdoemde achter mn laptop..
Maar goed, dat was gewoon een kamergenote, gezien vanuit een stapelbed....![]()
Ik lees alleen maar in het engels.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:26 schreef Pheno het volgende:
Met vlagen, ik lees het meest in het engels eigenlijk
Slaperig een enge film kijken en dan opeens een hoofd zien is idd altijd eng..quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is al eng ookal kijk je bambi op dat moment wou je zeggen? Oftewel dat is altijd eng
Dat enge in die film heb ik de kans niet eens gegevenquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Slaperig een enge film kijken en dan opeens een hoofd zien is idd altijd eng..
hoi tiekquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:01 schreef Misstique het volgende:
Bizzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
!!!!!!!!!!!
Dan is het nog wel te doen. Alhoewel, nog best langquote:
Geen idee.... bel ze opquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:48 schreef Bizznitch het volgende:
waarom zijn mensen nou nooit online als je ze wilt spreken....
ja goed idee als ik dan niet meteen begin te brabbelen en te stotterenquote:
Ooh... je kent ze IRL nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:50 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ja goed idee als ik dan niet meteen begin te brabbelen en te stotteren
Hier ben ik!quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:48 schreef Bizznitch het volgende:
dat is bijna een halve etmaal ben je gekquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan is het nog wel te doen. Alhoewel, nog best lang
Voor jou wel.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:52 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
tiek! ben je ook aanspreekbaar op msn?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:48 schreef Bizznitch het volgende:
Wat een liefde allemaal weerquote:
quote:
Alleen voor degenen die mijn liefde verdienen.quote:
Ik weet dat ik buiten die boot valquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Alleen voor degenen die mijn liefde verdienen.
Ach tis best ok heur..quote:
Later meisjequote:Op donderdag 16 maart 2006 13:03 schreef Bizznitch het volgende:
nou iig nu even paar uurtjes sporten toedels
Aaaawwww wil jacksiewacksie een cuddlywuddly?quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik weet dat ik buiten die boot val![]()
Nee hoorquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Aaaawwww wil jacksiewacksie een cuddlywuddly?
Niet? Je weet niet wat je mist.quote:
Ik heb niemand in mijn msnlijst, daar zal het aan liggenquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:48 schreef Bizznitch het volgende:
*toevoegtquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb niemand in mijn msnlijst, daar zal het aan liggen
Ik lees de boeken wel, maar de tvgids niet in het engelsquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar in het engels..
Oh jee, nu moet ik ook nog inloggen ookquote:
Kloptquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niet? Je weet niet wat je mist..
I know what you mean. Als ik DVD's kijk, maak ik ook altijd gebruik van de optie om alle ondertiteling achterwege te laten.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lees de boeken wel, maar de tvgids niet in het engels
Van mij hoeft al die ondertiteling niet, ik stoor me er soms best aan. Ik vond het een verademing om bv lotr 3 in Wellington te bekijken, in de bioscoop waar ook de premiere was. Super zonder die irritante teksten er door. Plus dat de stoelen ruime fauteuils waren
Ach, ik doe toch weinig met mn MSN als ik werk.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh jee, nu moet ik ook nog inloggen ook
Beide niet gezien/gelezen. Trekt me op 1 of andere manier neit echtquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:24 schreef Misstique het volgende:
LOTR is trouwens tof. Zowel de boeken als de films.
Er komt er vast wel ooit een!quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hey pc..
BeF meets vinden nooit plaats, dat moet nu toch wel duidelijk zijn..
Ik was ook erg benieuwd hoe ze de films zouden maken, maar het is aardig gelukt. Ik heb de extended trilogie gekocht, moet er alleen nog een keer voor gaan zittenquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:24 schreef Misstique het volgende:
LOTR is trouwens tof. Zowel de boeken als de films.
Nee.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:33 schreef mcDavid het volgende:
en? heeft ze ze al gepost?
Weer weg ge-editquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:33 schreef mcDavid het volgende:
en? heeft ze ze al gepost?
Ik heb de extended versions al meerdere malen gezien.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik was ook erg benieuwd hoe ze de films zouden maken, maar het is aardig gelukt. Ik heb de extended trilogie gekocht, moet er alleen nog een keer voor gaan zitten
quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:36 schreef mcDavid het volgende:
Nee. Je bent te laat. Het was eenmalig.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
REPOSTEN!!! NU!!!!@@!~!~!!!!``1!!: (: *(!!!!!!!!11
WMcDZ!quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
REPOSTEN!!! NU!!!!@@!~!~!!!!``1!!: (: *(!!!!!!!!11
Alsjeblieft??quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee. Je bent te laat. Het was eenmalig.
ja, maar dat was met een veldauto'tje op de zweefvliegclub, dat telt niet, want die staan de helft van de tijd stilquote:
Ok, die tellen we niet meequote:Op donderdag 16 maart 2006 13:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja, maar dat was met een veldauto'tje op de zweefvliegclub, dat telt niet, want die staan de helft van de tijd stil
Pas maar op met wat je zegt, met de laatste minimeet ben ik getrouwdquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Van die kleintjes.. Mini-meets![]()
Of een heule grote meet met bijna iedereen van BeF en dan gezellig bier drinken en frituur eten.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Van die kleintjes.. Mini-meets![]()
Ik weet wat ik zeg, ik weet wat ik zeg...quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pas maar op met wat je zegt, met de laatste minimeet ben ik getrouwd
Je hebt je vrouw via Fok! leren kennen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pas maar op met wat je zegt, met de laatste minimeet ben ik getrouwd
meet in een snackbarquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Of een heule grote meet met bijna iedereen van BeF en dan gezellig bier drinken en frituur eten..
Of een pub waar ze ook snacks verkopen.quote:
Euh jaquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hebt je vrouw via Fok! leren kennen?
Mits in Zwolle.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Of een pub waar ze ook snacks verkopen.
De eerste meet zou in zwolle zijn maar werd gecancelled, waarom wat dat ookalweer?quote:
Ik heb wél vrienden, maar ik Fok! ook veel.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Euh ja
Nadeel van geen vrienden hebben: je gaat nooit uit en je gaat meer fok!ken
Frituurvet opquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De eerste meet zou in zwolle zijn maar werd gecancelled, waarom wat dat ookalweer?
Geen bier en frituur(op patat en mckroket na) daar. Beter KFC, dat is tenminste lekkere frituur. Alleen verkopen ze daar ooka geen bier.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
McDonalds![]()
Maar dan eerst koffiedrinken in een duur ding
Grappigquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb wél vrienden, maar ik Fok! ook veel.
En ook ik heb een relatie via Fok!.
Geen idee eigenlijk. Ik was er een tijdje niet en toen ik terug kwam ging het ineens niet meer door.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De eerste meet zou in zwolle zijn maar werd gecancelled, waarom wat dat ookalweer?
Hij ging niet door omdat jij niet kwam.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik was er een tijdje niet en toen ik terug kwam ging het ineens niet meer door.
Wacht.. ik zie een verband..
Is goed. Regel jij alles?quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:03 schreef mcDavid het volgende:
als we nou gewoon een datum prikken, op een vrijdag in mei ofzo, ruim van tevoren, dat iedereen kan!
-desnoods in zwolle-
Desnoodquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:03 schreef mcDavid het volgende:
als we nou gewoon een datum prikken, op een vrijdag in mei ofzo, ruim van tevoren, dat iedereen kan!
-desnoods in zwolle-
Ik wil je niet ontmoedigen, maar er zijn er al velen geweest die dit geprobeerd hebben en er is nog altijd geen meet geweest..quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als jij een leuke locatie weet, wil ik wel bijhouden wie er wel en niet komen
Ach... als je een man of 5 hebt die enthousiast zijn moet het makkelijk lukkenquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik wil je niet ontmoedigen, maar er zijn er al velen geweest die dit geprobeerd hebben en er is nog altijd geen meet geweest..
Aanschouw me.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kan ik u nog ergens anders mee van dienst zijn?
niet zo negatief doen!quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik wil je niet ontmoedigen, maar er zijn er al velen geweest die dit geprobeerd hebben en er is nog altijd geen meet geweest..
Zo is het.... meteen prikken die datumquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
niet zo negatief doen!
zoek een leuke (bereikbare) locatie, houden we daar op vrijdag 21 april een meet, om 18:00 uur!
In de praktijk blijkt het dus niet te werken.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach... als je een man of 5 hebt die enthousiast zijn moet het makkelijk lukken
Dat was míjn tekst!quote:
Vreemd... waar ligt het aan ?!quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
In de praktijk blijkt het dus niet te werken.
De BeFfers zijn zeer gesteld op hun privacy en naar ik meen zijn enkelen zelfs mensenschuw..quote:
Hey... jij bent god!quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:16 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Ach, lieverd, is eigenlijk niet alles míjn tekst?
als we niet proberen komt er nooit een meet.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
In de praktijk blijkt het dus niet te werken.
Oh ok.... onder welke groep val ik ?!quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
De BeFfers zijn zeer gesteld op hun privacy en naar ik meen zijn enkelen zelfs mensenschuw..
Nope...quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:17 schreef mcDavid het volgende:
wie geeft zich allemaal op?
U heeft gelijk messias. Immer.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:16 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Ach, lieverd, is eigenlijk niet alles míjn tekst?
En toch hebben de meesten al minstens 1 van de BeFers gemeet.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
De BeFfers zijn zeer gesteld op hun privacy en naar ik meen zijn enkelen zelfs mensenschuw..
Die vraag kan ik niet voor je beantwoorden.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Oh ok.... onder welke groep val ik ?!
Maar wat denk jequote:Op donderdag 16 maart 2006 14:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die vraag kan ik niet voor je beantwoorden.
Ik meld me MET een PI.quote:
oh...quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ken je niet en kan daar dus niet over oordelen.quote:
Maar je denkt dat mensen hier zijn die mensenschuw zijn.... dat zijn dan mensen die je alwel gemeet hebt ofzo. Of ben je bang om eerlijk te zijn ofzo ?!quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ken je niet en kan daar dus niet over oordelen.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
oh...
en als iedereen nou een masker omdoet, met de afbeelding van je usericon, en bordjes meenemen met de PI's erop, die je op kunt steken voor je iets zegt?
zo dat helpen?
*mental imagequote:Op donderdag 16 maart 2006 14:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
oh...
en als iedereen nou een masker omdoet, met de afbeelding van je usericon, en bordjes meenemen met de PI's erop, die je op kunt steken voor je iets zegt?
zo dat helpen?
dan stuur je een kloon?quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:24 schreef jackson het volgende:
[..]... ik heb wel een sticker van mijn user icoon
Ik kom alleen niet
Puick idee!quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
oh...
zo dat helpen?
Goeie optiequote:
Er zijn BeFers die me dat zelf verteld hebben.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Maar je denkt dat mensen hier zijn die mensenschuw zijn.... dat zijn dan mensen die je alwel gemeet hebt ofzo. Of ben je bang om eerlijk te zijn ofzo ?!
ah, dus zo bang waren ze ook weer niet!quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er zijn BeFers die me dat zelf verteld hebben.
Dat gebeurt sowieso op meets.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
oh, en elkaar aanspreken bij de username/afkorting!
Ok.... apart...quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er zijn BeFers die me dat zelf verteld hebben.
Ik zou jou naam ook niet weten dusquote:
Ik zie Litso en C. al, hele vriendenkring meenemen om ze vervolgens de usericons van alle kloons voor te doen.quote:
Ik ben benieuwd hoeveel man er naar de meet komen....quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik zie Litso en C. al, hele vriendenkring meenemen om ze vervolgens de usericons van alle kloons voor te doen..
Dat doe ik al met somige mensen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
oh, en elkaar aanspreken bij de username/afkorting!
Dan mogen we wel een enorme zaal huren!quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik zie Litso en C. al, hele vriendenkring meenemen om ze vervolgens de usericons van alle kloons voor te doen..
Haha! Wie danquote:
En dan de kosten delen per persoon, dan zijn C. en Lits stukken duurder uit dan wij.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan mogen we wel een enorme zaal huren!
Geld is geen probleem voor Cquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En dan de kosten delen per persoon, dan zijn C. en Lits stukken duurder uit dan wij..
Vrienden van me die ik ook IRL ken. 1 vriend noem ik eigenlijk zelden bij z'n voornaam. Grappig als er andere mensen bij zijn. Z'n nickname is clearscreen, afgekort cls. Dus ik altijd clear, cls of clearscreen.quote:
Een rondje van zevenenzestigduizendenvijf.quote:
Jah oke, bijnamen zat. 2 vrienden van me noem ik allebei Lee. En zo zijn er nog wel wat voorbeelden.... Ze zitten ook op fok! allebei toevallig maar ken ze via schoolquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Vrienden van me die ik ook IRL ken. 1 vriend noem ik eigenlijk zelden bij z'n voornaam. Grappig als er andere mensen bij zijn. Z'n nickname is clearscreen, afgekort cls. Dus ik altijd clear, cls of clearscreen..
Oja, en junkiesietze staat ook met z'n nickname in m'n telefoon.. Alleen spreek ik hem en doodmetaal meestal met hun voornamen aan,
.
Aan mij heeft het niet gelegen tochquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:43 schreef Misstique het volgende:
5 zouden we doen vandaag!! we zitten nog niet eens op 1!!!!!
Ga dan ook niet in andere slowchats rondhangen!quote:
Ik zag t ja.quote:
Ja maar het schiet hier vaak niet altijd even hard opquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ga dan ook niet in andere slowchats rondhangen!
Jah... je kwam nog even langs.... maar je was ook ineens weer wegquote:
R&P is gewoon niet mijn ding.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah... je kwam nog even langs.... maar je was ook ineens weer weg
Krijg ik dan de 'gegarandeerde koffer'?quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:55 schreef mcDavid het volgende:
nog geen aanmeldingen binnen!
de lijnen zijn nog open, maar reageer snel!
tot na de vergadering
Nee, kan ik begrijpenquote:
Maak je niet druk... het komt vast goedquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:55 schreef mcDavid het volgende:
nog geen aanmeldingen binnen!
de lijnen zijn nog open, maar reageer snel!
tot na de vergadering
Altijd als ik aanwezig benquote:
Ligt het daaraanquote:
Mijn kloon JoeyT, petitlapin2 en nog wat moeten de boel toch wat opruienquote:
True !quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn kloon JoeyT, petitlapin2 en nog wat moeten de boel toch wat opruien
Je mag het naar me opsturenquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:02 schreef Technicolor het volgende:
Tonijn, olijven, kaas. En brood natuurlijk. En een fijne pot Pai Mu Tan.
Pak dan de auto ffquote:
X2quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:06 schreef Technicolor het volgende:
Een Bef meet? Leuk, ik kom niet.
Wacht je nog even tot ik thuis ben schat?quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:02 schreef Technicolor het volgende:
Tonijn, olijven, kaas. En brood natuurlijk. En een fijne pot Pai Mu Tan.
Ik bef maar 1 persoon, dus ik ook nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:06 schreef Technicolor het volgende:
Een Bef meet? Leuk, ik kom niet.
Okidokie.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wacht je nog even tot ik thuis ben schat?
Dank je.quote:
Ik stel het nog even uit.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:09 schreef Misstique het volgende:
Ik kom alleen als BS komt.
Zoals het een echt heer betaamt.quote:
Ik gun een dame haar tijd.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zoals het een echt heer betaamt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |