Damn yes.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:34 schreef Misstique het volgende:
Aangezien BS niet opent.
Ik wilde nog even langer afwachten magoedquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:34 schreef Misstique het volgende:
Aangezien BS niet opent.
Wat scheelt er aan, waarde heer?quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:34 schreef Technicolor het volgende:
Beklagenswaardig ook. Ellendig en te beklagen.
Vorige topique... de Tieten van Mt... heeeeeeeeeeeeeeerlijk rondquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:35 schreef nyny83 het volgende:
Sjow daar was ik maar weer eens! Wat een drukte afgelopen week... Nog iets gemist?
Het is alom bekend dat BS geen bagger opent, dus heb ik deze schone taak op me genomen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik wilde nog even langer afwachten magoed
Kijk uit het raam, alles is kommervol. Mij ontbeert elke zin.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat scheelt er aan, waarde heer?
I see I see .... BS is is TC ?!quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het is alom bekend dat BS geen bagger opent, dus heb ik deze schone taak op me genomen.
*kijkt*quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:37 schreef Technicolor het volgende:
Vernolle. Is het serieus al donderdag?
Die grijze deken werkt inderdaad niet bepaald stimulerend.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:36 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Kijk uit het raam, alles is kommervol. Mij ontbeert elke zin.
ik geloof er niks vanquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Vorige topique... de Tieten van Mt... heeeeeeeeeeeeeeerlijk rond
Ik eerst ook nietquote:
Zie hier! Toch nog een klein lichtpuntje deze morgen. Het weekend nadert met rasse schreden!quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:37 schreef Technicolor het volgende:
Vernolle. Is het serieus al donderdag?
Nouja... agenda... rechtonder mijn windows datum-ding-gevalquote:
Onder andere.quote:
Godsjammerlijk lamentabel, om het maar even concentrisch te postuleren.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die grijze deken werkt inderdaad niet bepaald stimulerend.
*morgen vrij isquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zie hier! Toch nog een klein lichtpuntje deze morgen. Het weekend nadert met rasse schreden!
De kloonviool ookquote:
Wat moet ik in godsnaam met het weeekend? Het weekend staat toch niet voor "plaisir par définition". Hmm?quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zie hier! Toch nog een klein lichtpuntje deze morgen. Het weekend nadert met rasse schreden!
En met recht. Ik post geen lichaamsdelen. Ik ben een dáme. Dames gedragen zich niet op zulcks een manier.quote:
Ohja. Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Nouja... agenda... rechtonder mijn windows datum-ding-geval
True... maar weekend = bier = goed = feest!quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:40 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Wat moet ik in godsnaam met het weeekend? Het weekend staat toch niet voor "plaisir par définition". Hmm?
Tof heh.. dat windowsquote:
Doordeweekse dagen zijn ook voor bier.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:41 schreef jackson het volgende:
[..]
True... maar weekend = bier = goed = feest!
Niet zó over BS!quote:
Ik vond em wel leuk gevondenquote:
Voor mij wel, aangezien dat het einde van mijn werkweek inluidt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:40 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Wat moet ik in godsnaam met het weeekend? Het weekend staat toch niet voor "plaisir par définition". Hmm?
Jah... sluit ik dat uit danquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:42 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Doordeweekse dagen zijn ook voor bier.
Er is zoiets als het BS geloofquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:43 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Ooit zal hij ook het hemelsche BS-licht zien, fraaie blom.
Dat je niet hoeft te werken/school/stage. Goed ook ik werk in et weekend maar toch... minder. En ik kan uitslapen. Weekend is onderschat door velequote:Op donderdag 16 maart 2006 10:44 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Wat is er dan zo bijzonder aan het weekend?
Ik zal me er eens in verdiepen tzt... als ik in de goot zitquote:
Het is sterker dan ik, vergeef me.quote:
Slappelingquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het is sterker dan ik, vergeef me.
daarom geloofde ik het ook niet. Ik schatte je al hoger in dan datquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
En met recht. Ik post geen lichaamsdelen. Ik ben een dáme. Dames gedragen zich niet op zulcks een manier.
Ik vergeef je, fraaioe poppedein, lieve zomerblom, gunstige griet.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het is sterker dan ik, vergeef me.
Goeie schattig....quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:48 schreef nyny83 het volgende:
[..]
daarom geloofde ik het ook niet. Ik schatte je al hoger in dan dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |