Gisteren kon ik voor de derde keer in 1 jaar mijn giropas weggooien, want hij deed het niet meer. Heb al zo vaak genante situaties meegemaakt, zoals geen treinkaartje kunnen kopen. Gisteren had ik nota bene een etentje, waar ik zonder geld naartoe moest.
En toen ik belde met de klantenservice, deden ze alsof ik een crimineel was, moest tien minuten in de wacht. Ze vertelden me dat ik nu niet meer telefonisch een pas kan aanvragen, maar ik moet een brief schrijven. En zelfs dan is het onduidelijk of ik er wel eentje krijg. 'Want ja u heeft wel ERG veel passen versleten dit jaar'. Hij begon nog te zeiken over dat ik mijn pas niet goed zou bewaren. Nou ik bewaar hem altijd in mijn portemonne, met andere passen die nooit stuk gaan. 1 keer heb ik het meegemaakt dat mijn giropas het al bij de allereerste keer pinnen niet meer deed.
Mijn vraag is nu, ben ik nou zo abnormaal, of gebeurt dit gewoon vaker met giropassen? Van wat ik om me heen hoor nl. wel, maar de medewerker van de postbank beweerde dat het aan mij lag...
Poll: Hoe vaak ging jouw giropas al stuknog nooit
1 keer
2-4 keer
vaker
Tussenstand:
![]()
Ook een poll maken? Klik hier
[ Bericht 0% gewijzigd door Aventura op 16-03-2006 10:03:33 ]