DHW is afgelopen zondag al begonnenquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mwjah... LOST en DHW liggen nog stil toch
dan ging het over wat andersquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ligt ook niet binnen handbereik
Dat klinkt gospelquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:28 schreef Weemz het volgende:
* Weemz zingt: Living up to the spirit in the sky
1 2 stap en sluit.quote:
Ik had een aangrijpende film a la Schindlers List verwacht... ik vond dit maar een beetje een matige complot-thrillerquote:
Ja dat is wel wat makkelijker he om te beginnenquote:
Ik kan me enorm vergissen, maar volgens mij waren de recensies ook niet al te lovend...quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had een aangrijpende film a la Schindlers List verwacht... ik vond dit maar een beetje een matige complot-thriller
*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:49 schreef Just-Dennis het volgende:
hmm jeetje
Dat maakt je nog niet autistischquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik krijg geen alinea fatsoenlijk in elkaar
Wel, ik kan opeens niet meer communiceren.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat maakt je nog niet autistisch
Wat heb je gedaan dan?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:58 schreef Ang3l het volgende:
Auw. Tong stuk.
Even Fuzz' vachtje bij je neus houden en goed insnuiven, dat is een goed medicijnquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:58 schreef Ang3l het volgende:
Auw. Tong stuk.
Goedhoeeedquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*
Hoe gaat het met jou dan trouwens, Just-Dennis?![]()
Ik heb hele scherpe tanden en soms snij ik m'n tong d'r aan openquote:
Egniequote:Op donderdag 16 maart 2006 23:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Even Fuzz' vachtje bij je neus houden en goed insnuiven, dat is een goed medicijn
Ik krijg altijd rugpijn enzo... geef mij maar een desktopquote:
Wel, dan doe je 't toch gewoon niet? Writersblock kan de beste overkomen....quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wel, ik kan opeens niet meer communiceren.Ik heb nog nooit zo lang naar een leeg blad in Word gestaard als nu.
. Alsof ik naar een of ander uitzicht kijk, zo lang en strak staat mijn gezicht naar het scherm, ik beweeg niet, mijn ogen knipperen niet en mijn gezicht staat als dat van Jerney Kaagman.
.
Jaaaa naja zijn gangetje, zeg maar. Vandaag een bed en alles gekocht bij de Ikeaquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:03 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Goedhoeeed
Moeeehoeee
Met Jouuuhouuuuu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |