DHW is afgelopen zondag al begonnenquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mwjah... LOST en DHW liggen nog stil toch
dan ging het over wat andersquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ligt ook niet binnen handbereik
Dat klinkt gospelquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:28 schreef Weemz het volgende:
* Weemz zingt: Living up to the spirit in the sky
1 2 stap en sluit.quote:
Ik had een aangrijpende film a la Schindlers List verwacht... ik vond dit maar een beetje een matige complot-thrillerquote:
Ja dat is wel wat makkelijker he om te beginnenquote:
Ik kan me enorm vergissen, maar volgens mij waren de recensies ook niet al te lovend...quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had een aangrijpende film a la Schindlers List verwacht... ik vond dit maar een beetje een matige complot-thriller
*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:49 schreef Just-Dennis het volgende:
hmm jeetje
Dat maakt je nog niet autistischquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik krijg geen alinea fatsoenlijk in elkaar
Wel, ik kan opeens niet meer communiceren.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat maakt je nog niet autistisch
Wat heb je gedaan dan?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:58 schreef Ang3l het volgende:
Auw. Tong stuk.
Even Fuzz' vachtje bij je neus houden en goed insnuiven, dat is een goed medicijnquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:58 schreef Ang3l het volgende:
Auw. Tong stuk.
Goedhoeeedquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*
Hoe gaat het met jou dan trouwens, Just-Dennis?![]()
Ik heb hele scherpe tanden en soms snij ik m'n tong d'r aan openquote:
Egniequote:Op donderdag 16 maart 2006 23:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Even Fuzz' vachtje bij je neus houden en goed insnuiven, dat is een goed medicijn
Ik krijg altijd rugpijn enzo... geef mij maar een desktopquote:
Wel, dan doe je 't toch gewoon niet? Writersblock kan de beste overkomen....quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wel, ik kan opeens niet meer communiceren.Ik heb nog nooit zo lang naar een leeg blad in Word gestaard als nu.
. Alsof ik naar een of ander uitzicht kijk, zo lang en strak staat mijn gezicht naar het scherm, ik beweeg niet, mijn ogen knipperen niet en mijn gezicht staat als dat van Jerney Kaagman.
.
Jaaaa naja zijn gangetje, zeg maar. Vandaag een bed en alles gekocht bij de Ikeaquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:03 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Goedhoeeed
Moeeehoeee
Met Jouuuhouuuuu
Dit moetquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wel, dan doe je 't toch gewoon niet? Writersblock kan de beste overkomen....
Ik de 13e van aprilquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:05 schreef Ang3l het volgende:morgen de sleutels
morgen de sleutels
morgen de sleutels
morgen de sleutels
morgen de sleutels
morgen de sleutels
morgen de sleutels
morgen de sleutels
morgen de sleutels
morgen de sleutels
morgen de sleutels
morgen de sleutels
morgen de sleutels
morgen de sleutels
morgen de sleutels
morgen de sleutels
morgen de sleutels
morgen de sleutels
morgen de sleutels
morgen de sleutels
morgen de sleutels
morgen de sleutels
morgen de sleutels
morgen de sleutels
morgen de sleutels
morgen de sleutels
morgen de sleutels
morgen de sleutels
morgen de sleutels
morgen de sleutels
morgen de sleutels
morgen de sleutels
morgen de sleutels
morgen de sleutels
morgen de sleutels
morgen de sleutels
morgen de sleutels
morgen de sleutels
morgen de sleutels
morgen de sleutels
![]()
Ik denk dat ie me dna niet meer zo lief vindt.quote:
Pfiew hier ook wel alles zn gangquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaaa naja zijn gangetje, zeg maar. Vandaag een bed en alles gekocht bij de Ikeaen ben nu bezig met een soort van mini-sollicitatiebrief. Ben bij mijn ouders, verjaardag en alles dit weekend.
Nog een week of twee en je gaat verhuizen toch?!
Whooeeeeeeeeiiiquote:
Ik lig voor met de sleutel, jij met kopen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:10 schreef Just-Dennis het volgende:
heb vorige week alles gekocht qua meubels, nou ja het belangrijkste
Hou rekening met levertijdquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik lig voor met de sleutel, jij met kopen.
Ik moet ei'k alles nog kopengeen zin/tijd gehad.
Ik heb al 4 bankstellen, moet er juist 2 kwijt. Eetkamertafel, die neem je vaak zo mee, da's niet zo'n punt. Evenals een boekenkast. Enige wat ik met levertijd heb is... een keuken (mwah, hoezo levertijd?quote:
en dat heeft dan ooit meegedaan aan het songfestivalquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:18 schreef Just-Dennis het volgende:
Pfffffffff ik luister Ronnie Tober
Wat ben je mooi
Wat ben je lief
Zo interessant en exclusief
Ik vind je geweldig
In één woord geweldig
Ik moet nu ook al dat kleine spul nog hebbenquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb al 4 bankstellen, moet er juist 2 kwijt. Eetkamertafel, die neem je vaak zo mee, da's niet zo'n punt. Evenals een boekenkast. Enige wat ik met levertijd heb is... een keuken (mwah, hoezo levertijd?)
Voor de rest zijn het vaak kleine dingen, zoals een waterkokeraangezien ik van huis uit ging samenwonen en tim vanuit kamers had hij meestal al van dat soort dingen. Bestek, waterkoker, koffiezetapparaat (alhoewel, ik lust geen koffie
)
't liedje is liefquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
en dat heeft dan ooit meegedaan aan het songfestival
(en waarom weet ik dat?)
O ja, een tvquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:19 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ik moet nu ook al dat kleine spul nog hebben
en tv enzo ook nog
Zum Kotsen!quote:
Oh, was niet zo bedoeldquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dit moet
Wat ben jij streng vandaag?
Waarom niet? Straks krijg je een paard met een infectie, en dan? Moet jij voor de dierenartskosten opdraaien.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:22 schreef creno het volgende:(maar ja aan de andere kant mag je een gegeven paard niet in de bek kijken).
je kan beter vragen.. "wie niet?"quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:17 schreef BB_Koning het volgende:
Is er hier iemand die BBM gezien heeft?![]()
*hand opsteek*quote:
Klopt het datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik las een recensie en die dipshit moest na vermeld te hebben dat het verhaal over 2 cowboys ging die verliefd waren op elkaar ook nog eens de hele verhaallijn vertellen. Toen ik het stuk hierboven las, heb ik het magazine meteen uit mn handen gegooid!
Ik vertelde een vriend van me hetgeen hierboven en hij zei dat dat allemaal niet klopte. Ik heb het idee dat hij gewoon lief wil zijn en de lol van de verrassing niet wilde laten evrpesten. Maar ja, nu heeft het toch geen nut, want zodra ik ook maar een klein stukje zie van wat ik hierboven vermeld heb, dan weet ik dat alles dat ik in de recensie las, klopt.bb_koning.hyves.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.truste
dag
BB loopt achter de feiten aan bedoel jequote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:14 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
[..]
Hmmm, verdacht......
(BB is hilarisch
)
Mallerd, ik weet alle ins en outs van de [homo]'s hier(, althans hetgene wat in de topics wel eens naar voren gekomen is)quote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
BB loopt achter de feiten aan bedoel je
quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:50 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb net Chello Extreme aangevraagd met digitale telefonie van UPC
Met betreffende CDP eensch is.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Grootste fout die je kunt maken.
Leuke film wel. Tom Selleck is bestquote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:27 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mallerd, ik weet alle ins en outs van de [homo]'s hier(, althans hetgene wat in de topics wel eens naar voren gekomen is)
(In(s) en out(s) , ik blijf hilarisch)
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |