Die rijden tenminste.quote:
Die mini en vauxhall én de Rolls zijn gewoon duitsersquote:Op donderdag 16 maart 2006 08:49 schreef Hugster het volgende:
de Mini en de Vauxhall zijn twijfel gevalletjes
Dat zeggen zij over Europese en Amerikaanse auto'squote:Op donderdag 16 maart 2006 10:32 schreef blup het volgende:
Jammer dat het stuur aan de verkeerde kant zit, verneukt t helemaal.
de Phantom wordt nog wel in Engeland gemaakt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:14 schreef deliberator het volgende:
[..]
Die mini en vauxhall én de Rolls zijn gewoon duitsers
Er was een sunbeam meeting bij mij in het dorp zelfs.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:19 schreef hermandeperman het volgende:
Je hebt een sunbeam in het echt gespot Alexxx?![]()
Heel simpel: ik ben hem nog niet tegen gekomen in de tijd dat ik personenwagens fotografeer.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:35 schreef CittaR het volgende:
[..]
ik vond het al zo raar dat die niet in de openingspost stond![]()
ford mondeoquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:32 schreef Jimmeh het volgende:
X-Type
De XJ(R)[afbeelding]
[afbeelding]
oja, enne:quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:15 schreef M5 het volgende:
de mooiste in jaren wordt vergeten
[afbeelding]
vind je hier: http://www.carfolio.com/specifications/models/car/nl/?car=55231quote:
Hmm valt nog mee. Waarschijnlijk 1500 kg motorblok en 200 kg carrosseriequote:Gewicht 1727 kg
is dat the blower?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:04 schreef DonJames het volgende:
Dit is wijs:
[afbeelding]
Wat niet aan de foto te zien is dat die dingen echt enorm groot zijn. Imposant spul, mooie techniek.
Ik vond het ook vreemd ja.. alles wat ik over het gebakje weet staat hier, met nog een close upje er bbijquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:37 schreef SvenThaMan het volgende:
[afbeelding]
![]()
Buiten dat dit een van de mooiste bestelauto's is die ik ooit gezien heb:
Weet je misschien iets meer over dit bedrijf?
Engels kenteken, foto in Nederland gemaakt volgens mij. (auto op de achtergrond NL kenteken, bestrating etc.)
Joure is een plaats in Friesland.
Vreemd toch?
Mini ookquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
de Phantom wordt nog wel in Engeland gemaakt.
http://www.amt.nl/movies/(...)/index.html#antwoord
Sommige Engelse auto's wel hoor:quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:37 schreef StephanL het volgende:
Kan de engelse auto's niet mooi vinden
Wat een juweeltjes die 2quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:51 schreef Shaman het volgende:
AM DB4:
[afbeelding]
AM DB4 Zagato:
[afbeelding]
Wat moet je pa nou met zo'n ding?quote:Op maandag 1 mei 2006 13:18 schreef De_Forumgebruiker het volgende:
Hee Hyperdude, da's nog eens een aparte post.. zo'n Frua zie je niet vaak voorbij komen op het internet.. jij kent je vehikels! (Het is dat mn pa er 1 heeft, anders zou ik m ook niet kennen :S)
Daweekookwelquote:Op maandag 1 mei 2006 16:06 schreef CittaR het volgende:
die van Sjonnjoop is een MG
Tja, het is inderdaad niet bepaald een probleem vrije auto. Sterker nog, het is een ramp.quote:Wat moet je pa nou met zo'n ding?
-Zuipen als een Amerikaan.
-Roesten als een Italiaan?
-Engels onbetrouwbaar: All Parts falling off this Car are of the finest British Workmanship![]()
Dit is waar het verhaal geinig wordt: Mn pa was bezig een AC Cobra replica te bouwen.. dit was een mega langdurig proces omdat ie het nodig vond om zoveel mogelijk spullen authentiek te hebben. Uiteindelijk waren zowel het chassis als de motor compleet origineel, maar de body dus replica.quote:Hoe komt je pa daar nou aan, die dingen zijn redelijk zeldzaam.![]()
Zou MG destijds niet met een af fabriek 'tune-pakket' komen zodat hij 1000pk ging leveren op lachgas?quote:Op maandag 1 mei 2006 15:23 schreef Sjonnjoop het volgende:
[afbeelding]
Helaas is er maar 1 van in NL die voor een kleine 110K Euro te koop staat.
Nou ik plaatste een foto van een Jaguar XJR en die werd Ford Mondeo genoemd met een plaatje erbij van een Bentley Continental GT waarop ik VW Phaeton zeg, schnappie?!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:24 schreef osmo het volgende:
[..]
En de link tussen Jaguar en VW is ... ?![]()
Dat is idd wel een lang verhaal, maar wel coolquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:57 schreef De_Forumgebruiker het volgende:
[..]
Tja, het is inderdaad niet bepaald een probleem vrije auto. Sterker nog, het is een ramp.
[..]
Dit is waar het verhaal geinig wordt: Mn pa was bezig een AC Cobra replica te bouwen.. dit was een mega langdurig proces omdat ie het nodig vond om zoveel mogelijk spullen authentiek te hebben. Uiteindelijk waren zowel het chassis als de motor compleet origineel, maar de body dus replica.
Een vent in duitsland had een juist een Frua zonder motor staan en kon de body + het oude niet-echte chassis van mn pa's cobra wel gebruiken, dus hebben ze geruild(mn pa moest wel bijbetalen). Was nog een heidens karwei om van de body en het chassis weer 1 geheel te maken maar het is uiteindelijk gelukt.
Die van mn pa is linksgestuurd, BRG met zwart leer. Het linksgestuurde is ook zeldzaam, er zijn er geloof ik hooguit 50 van, maar dat zal ik mn vader een keer vragen. Interessant (voor sommigen) is ook dat de auto van mijn de auto was van Carrol Shelby (van de Shelby Cobra), hij heeft m als geschenk gekregen van de bazen van AC, toen ze met elkaar in zee gingen met de Cobra. In vrijwel alle boeken en brochures waar de frua in staat word de auto gebruikt die nu ± 3 meter onder mijn zitvlak staat, al was hij destijds wel rood (maar met zwartwit foto's zie je dat lekker toch niet)
De auto waarvan jij plaatjes toonde heb ik gezien bij een Car Dealership in Santa Barbara, dus da's ook wel toevallig!
Zo, lang verhaal, sorry voor uw ogen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |