Tsjah, toch flikt hij het weer. De erfenis van Co mag er wezenquote:Eerste goal Tarik Sektioui voor FC Porto
22/9/2006 23:16
Landskampioen FC Porto blijft op volle kracht gaan in de nationale competitie. Thuis won het met 3-0 van Beira Mar. Alle doelpunten vielen in de tweede helft, toen Porto uitstekend speelde.
Invaller Anderson (foto) was daar voor een groot deel verantwoordelijk voor. Met de achttienjarige vaak ongrijpbare Braziliaan in het veld ging het tempo omhoog en kreeg Beira Mar het benauwd.
Hélder Postiga opende de score. Lisandro López verdubbelde de marge en Tarik Sektioui maakte het drietal in blessuretijd vol. Het was de eerste goal van de voormalige aanvaller van AZ en Willem II voor Porto, dat met twaalf uit vier soeverein aan kop gaat in Portugal.
Boeiend? Iemand anders maakt de goals ook wel hoor. Het gaat me om het spel.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:44 schreef methodmich het volgende:
Lijkt me niet, als de huidige topscorer en uitblinker vorig jaar door Co is weggestuurd.
Overigens staat Sporting slechts op 2 punten en Benfica bij winst in de inhaalpot op 3, dus nog spannend zat.
Toch, als 'ie kansen zoals bovenstaande mist ben ik nog niet zo overtuigd van z'n kwaliteiten.quote:Op maandag 4 december 2006 19:17 schreef methodmich het volgende:
Hélder Postiga vrolijk topscorer van de Superliga inmiddels. Heeft de voorzitter toch gelijk gehad....
quote:Spelers Boavista in staking
LISSABON - Boavista komt zondag in de Portugese voetbalcompetitie niet in actie. Alle spelers van de armlastige club zijn officieel in staking gegaan wegens achterstallige betalingen. Dat heeft een woordvoerder van de Portugese spelersfederatie vrijdag bekendgemaakt.
Volgens de zegsman hebben de spelers van Boavista nog geen salaris over februari en maart ontvangen en hebben ze nog 60 procent van het loon van december 2007 te goed. Boavista staat op de tiende plaats in de Portugese competitie, met nog vier speelronden te gaan.
Televaag
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |