Schorem.quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:40 schreef blackmage het volgende:
beetje laag als je dat gewoon doet voor het stangen, tuig van het riggel.![]()
Nee dat moest er nog eens bij komen, dan zou het een dolle boel worden.quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:42 schreef swambam het volgende:
ach ja, ik zal de enigste niet wezen
Houd je in ieder geval tijd over om eens aan je Nederlands te werken.quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:42 schreef swambam het volgende:
ach ja, ik zal de enigste niet wezen
Logischerwijzequote:Op donderdag 16 maart 2006 00:41 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Schorem.
Maar hey, swambam vindt het helemaal te gek dus dan is het okay.
De lul.
Nee hoor, ik vind jou gewoon een lul.quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:44 schreef swambam het volgende:
Xenomaniac, is je moeder cinductrice ofzo?, je voelt je zo aangesproken
Neem je dan wel even een foto van d'r tieten?quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:49 schreef swambam het volgende:
laat ik maar het goede voorbeeld nemen: aangezien hier een paar personen zijn die ons geintje niet heeft kunnen waarderen. zal ik beloven dat ik het nooit meer zal dan doen.. en asl ik de mevrouw tegen kom zal ik mijn exuces aan bieden.
Mietjequote:Op donderdag 16 maart 2006 00:49 schreef swambam het volgende:
laat ik maar het goede voorbeeld nemen: aangezien hier een paar personen zijn die ons geintje niet heeft kunnen waarderen. zal ik beloven dat ik het nooit meer zal dan doen.. en asl ik de mevrouw tegen kom zal ik mijn exuces aan bieden.
Te weinig, te laat.quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:49 schreef swambam het volgende:
inderdaad. ik zou haar nog bloemen erbij brengen.quote:
ik moest lachenquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:33 schreef Gatalin het volgende:
Dus je durft niet eens een conductrice de waarheid te vertellen? Wat dacht je dat ze je wou maken?
Je was me voor.......quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:11 schreef TheThirdMark het volgende:
Het is geen palastijn..
Daar ga je al de mist inquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:28 schreef swambam het volgende:
zit ik vdaag in de trein
was t op de lijn hvh-rotterdam?quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:30 schreef swambam het volgende:
nee, ze was best wel lelijk
ja, lekker op die snorfiets van rotterdam naar groningenquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Daar ga je al de mist in
Een auto of brommer/scooter dat is de shit tegenwoordig, hebje van niemand last
Ik zeg toch ook auto ?quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja, lekker op die snorfiets van rotterdam naar groningen
Op afstanden als Groningen-Rotterdam en dergelijcke vaak ook sneller.quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:36 schreef mcDavid het volgende:
dan nog is de trein comfortabeler én goedkoper.
-edit-
mits OV
"Knipt u thuis ook kaartjes?"quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:52 schreef guitarist.nl het volgende:
laatst zat ik met een kammeraad in de trein, hij had dus ook zijn schoen op de bank, komt de conducteur:
jongeman doen we dat thuis ook?
nee meneer, ik heb thuis geen trein
Ach, een beetje humor in de omroep mag ik altijd welquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:57 schreef guitarist.nl het volgende:
trouwens ook een gek verhaal:
vandaag in de trein in meppel(wat echt een heel klein en onbelangrijk station is) ging die mafkees station meppel omroepen, en dat dat de laatste overstap mogelijkheid was voor de trein naar leeuwarden, maarja dat doet hij normaal ook, alleen nu ook in het engels, duits en frans
Fijn voor je. 0 nieuwswaardequote:Op donderdag 16 maart 2006 02:02 schreef guitarist.nl het volgende:ik zat ooit eens in de trein, ging de conducteur (of machinist weet niet wie het deed) zijn hippe beltoon laten horen, ik lag echt dubbel!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |