Komt vast door de "strenge" post van RonaldV. We moesten schoenen passen en daar is iedereen nog mee bezig volgens mij.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:45 schreef Kleintje het volgende:
waarom is het hier tegenwoordig (ehm, sinds woensdagmiddag) zo stil???
Ah... ik niet. Ik loop naast mijn schoenen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:49 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Komt vast door de "strenge" post van RonaldV. We moesten schoenen passen en daar is iedereen nog mee bezig volgens mij.
Ik zal het de huurbaas doorgeven, zijn hulpje is vandaag niet aanwezig en hij komt hier nooit dus de kachel is gewoon niet aanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:48 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
In de wonderen wereld van de moderne techniek hebben ze daar voor een knop uitgevonden. Deze knop kun je naar link en naar rechts draaien. Vaak is deze knop ook nog voorzien van een schaalverdeling hoeveel warmte deze specefieke radiator mag afgeven.
mja ik zit op kantoor. ik zeg het misschien verkeerd, maar wij huren deze kantoorruimte zodoende het woord huurbaasquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:02 schreef CocaColaLight het volgende:
Mijn huisbaas heeft ook van die streken. Maar hier kunnen wij gelukkig zelf bij de kachel.
Anders bel je je huisbaas toch gewoon op met de melding het is koud hier.
Mocht je in een appartementen complex wonen dan is het nog mooier als de rest ook meewerkt. Gewoon lijstje maken dat er om het half uur iemand hem belt met dezelfde medling.
zit je toevallig in Utrecht?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mja ik zit op kantoor. ik zeg het misschien verkeerd, maar wij huren deze kantoorruimte zodoende het woord huurbaas
de vorige keer (kleine twee weken geleden) werden we uitgescholden voor aanstellers...
Dan nodig je hem uit om er een ochtend bij te komen zitten. Onder het motto kijken of hij het koud krijgt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mja ik zit op kantoor. ik zeg het misschien verkeerd, maar wij huren deze kantoorruimte zodoende het woord huurbaas
de vorige keer (kleine twee weken geleden) werden we uitgescholden voor aanstellers...
*rent nu met handen in de lucht gestoken rondjes door het kantoor "My hair is on Fire! My hair is on Fire!! My hair is on Fire!!!!"*quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:23 schreef Kleintje het volgende:
Middag MUK... MIDDAG...![]()
WOEI
Ik ga eens even in bad.
Doen jullie voorzichtig zonder mij...
Oeeeeeeeh, what does this button dooo????quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:31 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
*rent nu met handen in de lucht gestoken rondjes door het kantoor "My hair is on Fire! My hair is on Fire!! My hair is on Fire!!!!"*![]()
Dexter Rulez![]()
Ik mis Dexter ookquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:49 schreef Subhuman het volgende:
Dexter was zo gaaf! Waarom zit Cartoon Network niet meer op de kabel...Ik zou haast alleen daarvoor een abonnement op digitale tv nemen!
DeeDee!!! Do not touch the button.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:48 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Oeeeeeeeh, what does this button dooo????
Omelette Du Fromage!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:59 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
DeeDee!!! Do not touch the button.![]()
Heb wel Cartoon Network, maar alleen de Nederlands Nagesynchroniseerde...![]()
Moet nu 4 uur minimaal voor mijn weekend![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |