Ja ja, maak dat je zelf maar wijs, papa heeft gewoon dochter lief gestrikt voor een etentje om jou te versieren.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:27 schreef Kleintje het volgende:vanavond uit eten met een paardrijleerling van mij en haar vader en broertje.
De schat heeft haar pony verkocht en heeft nu dankzij mij een paardje waar ze verliefd op is.
Ze willen me bedanken...
En hun zijn zoooo maf en gezellig. Dat moet leuk worden..
my thoughtsquote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:48 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ja ja, maak dat je zelf maar wijs, papa heeft gewoon dochter lief gestrikt voor een etentje om jou te versieren.
dat bedoel ikquote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat bedoel ik
gister nog ruzie gemaakt met huisgenooit, lastig he, rekening houden met mensen die zich niet lekker voelen. was helemaaltoen vriendje belde of ik ondanks dat ik me niet lekker voelde naar hem wilde komen
daar in bed gekropen en meteen in slaap gevallen
Of ik heb het dochtertje gestrikt omdat ik met papa wilde eten... dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:48 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ja ja, maak dat je zelf maar wijs, papa heeft gewoon dochter lief gestrikt voor een etentje om jou te versieren.
dat was t ook voor mij, rust, warmte, n arm om me heenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:54 schreef ableton het volgende:
[..]
? soms toch het fijnste wat er is...
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:05 schreef Kleintje het volgende:
Ynske.. gewoon bij je zijn. Je kunnen zien, voor je kunnen zorgen.
Jahaaaa, er zijn mannen die zelfs dat fijn vinden.
En waarschijnlijk heb jij er zo een gevonden....
ik las echtgenootquote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat bedoel ik
gister nog ruzie gemaakt met huisgenooit, lastig he, rekening houden met mensen die zich niet lekker voelen. was helemaaltoen vriendje belde of ik ondanks dat ik me niet lekker voelde naar hem wilde komen
daar in bed gekropen en meteen in slaap gevallen
Je moet ook aardig zijn voor de postbode. Geef hem eens een kopje koffie een beetje "liefde" doet wonderen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:25 schreef Kleintje het volgende:
Ja, met je echtgenoot krijg je wel ruzie als je vriendje belt
Re leest verkeerd. Is duidelijk aan koffie toe.
Mijn mail deed gisteren al vervelend, nu lijkt het of de mailserver er weer uitligt. Krijg weer niets.
Grmbl
Dat zou neerkomen op een vrijwillige donatie aan de boekhandel.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:51 schreef Ynske het volgende:
Iemand toevallig t boekenweekgeschenk gekocht?
astu!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:46 schreef ableton het volgende:
Goedemorgen..![]()
[spuitelf mode] Sterkte iedereen met alles.[/spuitelf mode]
Hmmm wanneer breekt de echte lente nou eens door, je weet wel die met die zon enzo. Tis hier bar koud en de lucht staat nog steeds op sneeuw, grijs, koud en brrr. ... <--- ik wil een smiley met een sjaal om![]()
liever 2 boeken voor de prijs van 1 treinkaartje dan de NS spekken met geld terwijl ze zich niet inzetten voor mij als reiziger.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:12 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dat zou neerkomen op een vrijwillige donatie aan de boekhandel.
Maar ik had idd bedacht dat ik de aanschaf van een resigidsje maar niet te lang meer moest uitstellen. boekenweekgeschenktechnisch dan he
Ik bibber met je mee hoorquote:
he he... eindelijk heb je de weg hierheen gevondenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:20 schreef 4Vita het volgende:
Kleintjuhhhhhhhhhhhhhhhhhh, bedankt
![]()
. (u know why)
![]()
![]()
rituele marteling?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik bibber met je mee hoor
kachel staat hier gewoon uit
In de wonderen wereld van de moderne techniek hebben ze daar voor een knop uitgevonden. Deze knop kun je naar link en naar rechts draaien. Vaak is deze knop ook nog voorzien van een schaalverdeling hoeveel warmte deze specefieke radiator mag afgeven.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik bibber met je mee hoor
kachel staat hier gewoon uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |