Een aap in smoking blijft nog steeds een aapquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:27 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Jah maar bij jou zit er geen groooootte "compenserende" lens op.
Ik heb altijd zoiets van zolang je ermee kan doen wat je wil doen waarom dan een nieuwe kopen.
Voor wat ik wilde, paarden, was het beter om spiegelreflex te kopen is mij verteld... door meerrdere...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk een heel stomme reactie
tuurlijk heb je geen SLR of DSLR nodig om te fotografen
[..]
Niet van die...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:45 schreef Puckzzz het volgende:
en ik bedoel nu niet dat BB of Mauro van die apen zijn hoor![]()
Dat is ook wel zo, maar omdat een Dslr meestal mider last heeft van ruis en vaak een lichtsterker opbjectief heeft, wat in jou specefiek geval belangrijk is.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:50 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Voor wat ik wilde, paarden, was het beter om spiegelreflex te kopen is mij verteld... door meerrdere...
Beton is gestort en de topics zijn naar de kelder.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:51 schreef Puckzzz het volgende:
waarom is er nog geen mod hier geweest om die spamtopics te verwijderen???
Beterrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:13 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Beton is gestort en de topics zijn naar de kelder.Tnx Sub.
![]()
nah dan zal ik t wel verkeerd meegekrgen hebbenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:50 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Voor wat ik wilde, paarden, was het beter om spiegelreflex te kopen is mij verteld... door meerrdere...
oe oe a aquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:53 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Niet van die...
Maar het zijn wel apen
Lees ik daar jou sig ook een keer.quote:
Dat doen ze zekerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Lees ik daar jou sig ook een keer.Lordi gaat winnen
![]()
Lordi
Rulez
![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mja, ik zal je even de achtergrond uitleggen voordat je helemaal over Kleintje heen gaat vallen. Ik krijg regelmatig de opmerking naar mijn hoofd geslingerd dat mijn camera minderwaardig zou zijn aan een DSLR omdat het "maar" een compactcameraatje is. En dat terwijl je voor de prijs van mijn camera (destijds weet niet hoe duur ie nu is) makkelijk een D70s nu kunt kopen. Ik word dus wel eens pissig op die mensen die dat zeggen....
Laat dat beoordelen eens gewoon over aan degenen die er van moeten genieten?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:28 schreef Kleintje het volgende:
Het is net weer bewezen... ik ben een vrouw.
En vrouwen hebben brede heupen.
En brede heupen passen niet in een lage spijkerbroek.
Dan lijkt het helemaal of je een pakje brood mee moet nemen als je om me heen wilt lopen...
Je komt langs?quote:
maar áls je je heupen erin weet te persen, dan ziet het er ook uit om voor te moordenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:28 schreef Kleintje het volgende:
Het is net weer bewezen... ik ben een vrouw.
En vrouwen hebben brede heupen.
En brede heupen passen niet in een lage spijkerbroek.
Dan lijkt het helemaal of je een pakje brood mee moet nemen als je om me heen wilt lopen...
wat? moorden?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:48 schreef Kleintje het volgende:
Zou je dat willen?
komt er een slotje opquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:47 schreef Muk het volgende:
ik ben even verward heb ik hem nu dichtgegooit?
edit: nee dus... hoe zie je dat eigenlijk?
Yups en dan mag je creatief zijn met een OpeningsPost..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:56 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
komt er een slotje op
kijk even in je topic list. Als de grote wijzer teller onder posts op 300 staat is ie vol. Dus hou een post klaar en ga zitten F5-en tot de teller op 299 staat.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |