gewoon die ex op je naam zettenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:23 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Problemen met een ex die het paard wilde jatten en alles op zijn naam had gezet!!!!
Het is WEEKEND
Mooi dat het nu geregeld is dan inderdaad.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:23 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Problemen met een ex die het paard wilde jatten en alles op zijn naam had gezet!!!!
Het is WEEKEND
wat een kutventquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:23 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Het is WEEKEND
2 weken ondertrouw, dus dat gingen we niet redden.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:49 schreef CocaColaLight het volgende:
En nog niet getrouwd?
Ook geen vrijstaand huisje met een wit hekje appelboom en een volvo?
Een labrador dan? Dat maakt een hoop goed op de vaut checklistquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:55 schreef Kleintje het volgende:
[..]
2 weken ondertrouw, dus dat gingen we niet redden.
Vrijstaandhuisje... check
wit hek... is bruin
appelboom... bamboe
volvo.... ford
Labradorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:57 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Een labrador dan? Dat maakt een hoop goed op de vaut checklist
Rottweiler die denkt dat ze een poedel isquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:55 schreef Kleintje het volgende:
[..]
2 weken ondertrouw, dus dat gingen we niet redden. wat doe je volgende week?
Vrijstaandhuisje... check hoekwoning ook goed?
wit hek... is bruin ons hek is echt wit hoor
appelboom... bamboe palmboom, BBQ, jacuzzi, waterval![]()
volvo.... ford Ford..tsjek
Zoek je nog een fotograaf?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:02 schreef Kleintje het volgende:
Volgende week kan ik Puckzzzz
Het is voor een voor mij onbekende 12 jarige jongen die mij via mijn site heeft gemail voor wat info voor zijn werkstuk. Best aandoenlijk enzo maar ik heb niet zo vreselijk veel tijd om zelf van alles te gaan schrijven.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:05 schreef PoseidonVS het volgende:
En nog even in de rebound:
[quote]Op donderdag 16 maart 2006 18:59 schreef PoseidonVS het volgende:
Heeft hier iemand toevallig een linkje met een simpele uitleg over wat voor soorten camera's er zijn?
Bij voorkeuk en het nederland en begrijpbaar voor een twaalfjarig zodat ik niet alles hoef te herschrijven.
Nog iemand nog die foto's maakt van jullie ondertrouw in de jacuzzi?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
2 weken ondertrouw, dus dat gingen we niet redden. wat doe je volgende week?
Vrijstaandhuisje... check hoekwoning ook goed?
wit hek... is bruin ons hek is echt wit hoor
appelboom... bamboe palmboom, BBQ, jacuzzi, waterval
volvo.... ford Ford..tsjek
Niemand? Niemand een begrijpelijk iets in zijn favorieten staan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:09 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Het is voor een voor mij onbekende 12 jarige jongen die mij via mijn site heeft gemail voor wat info voor zijn werkstuk. Best aandoenlijk enzo maar ik heb niet zo vreselijk veel tijd om zelf van alles te gaan schrijven.
Ik vind dit eigenlijk een heel stomme reactiequote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:40 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben het met je eens veldmuis. Sorry heren.
Zie nu wel in dat ik zelf niet eens een DSLR nodig heb...
Je moet nog alles leren, en zeker kan dat ook met een compactcameraquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:44 schreef Kleintje het volgende:
Nee, ik ben heel serieus...
Ik moet alles nog leren.. dat kan dus duidelijk ook met zo'n camera.
http://www.blokzijl.net/foto1.htmquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:13 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Niemand? Niemand een begrijpelijk iets in zijn favorieten staan?
mja, ik zal je even de achtergrond uitleggen voordat je helemaal over Kleintje heen gaat vallen. Ik krijg regelmatig de opmerking naar mijn hoofd geslingerd dat mijn camera minderwaardig zou zijn aan een DSLR omdat het "maar" een compactcameraatje is. En dat terwijl je voor de prijs van mijn camera (destijds weet niet hoe duur ie nu is) makkelijk een D70s nu kunt kopen. Ik word dus wel eens pissig op die mensen die dat zeggen....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk een heel stomme reactie
tuurlijk heb je geen SLR of DSLR nodig om te fotografen
dat ben ik met je eens, ik ben dan oko van mening dat er genoeg compactcamera's zijn die ontzettend goede kwaliteit afleveren, moet jenatuurlijk neit naar die trustjes gaankijken enzo.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mja, ik zal je even de achtergrond uitleggen voordat je helemaal over Kleintje heen gaat vallen. Ik krijg regelmatig de opmerking naar mijn hoofd geslingerd dat mijn camera minderwaardig zou zijn aan een DSLR omdat het "maar" een compactcameraatje is. En dat terwijl je voor de prijs van mijn camera (destijds weet niet hoe duur ie nu is) makkelijk een D70s nu kunt kopen. Ik word dus wel eens pissig op die mensen die dat zeggen....
Iedereen heeft wel zin in het weekend zeg... ik zit momenteel tussen 2 opleidingen in en heb dus een paar maanden "vrij", ik wou juist dat ik een daginvulling hadquote:
Jah maar bij jou zit er geen groooootte "compenserende" lens op.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mja, ik zal je even de achtergrond uitleggen voordat je helemaal over Kleintje heen gaat vallen. Ik krijg regelmatig de opmerking naar mijn hoofd geslingerd dat mijn camera minderwaardig zou zijn aan een DSLR omdat het "maar" een compactcameraatje is. En dat terwijl je voor de prijs van mijn camera (destijds weet niet hoe duur ie nu is) makkelijk een D70s nu kunt kopen. Ik word dus wel eens pissig op die mensen die dat zeggen....
Nee hoor, ik heb precies genoeg quotes en unquotes staan alleen snapt fok een quote in een quoet nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:23 schreef Ynske het volgende:
nee puckzzz bij poseidon stond een [quote] teveel daardoor gaat t fout
Dank je, de tweede had ik al maar de rest zal ik op mijn lijstje er bij zetten.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:13 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Niemand? Niemand een begrijpelijk iets in zijn favorieten staan?
http://www.blokzijl.net/foto1.htm
http://www.heinpragt.com/fotografie/fotografie2.php
http://home.hetnet.nl/~zeylmaker/basis3/basis3.htm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |