quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:51 schreef Mauro het volgende:
Probeer het eens bij mij.
2 kratten bier en ik zal mijn best doen
gevonden.quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:12 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
Goed genoeg?
@blackbully
probeer het hier eens
Nite nite allemaal
Met Grolsch komt het niet goedquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:12 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
Goed genoeg?
@blackbully
probeer het hier eens
Nite nite allemaal
met beugels wel. die zijn lekkkkerquote:
Op dat tijdstip lag ik in bedquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:30 schreef CocaColaLight het volgende:
Mijn complimenten je bent sneller dan Xilantof met het openen van een nieuw topic
Iemand trouwens enig idee waar ik een stralend blauwe hemel voor zondag kan bestellen?
Hoezo dan?quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:15 schreef Ynske het volgende:
Het is een rotdag, zeg ik je, een rotdag vandaag
voel me niet lekker, dr is weer een oorontsteking aan t doorzetten, keel doet pijn, geen zin om te werken, moet toch gebeuren, tis koud buiten, moet vanmiddag een vrachtwagen leeg gaan schouwen. kortom een rotdag...quote:
Owh das idd allemaal best klotequote:Op donderdag 16 maart 2006 08:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
voel me niet lekker, dr is weer een oorontsteking aan t doorzetten, keel doet pijn, geen zin om te werken, moet toch gebeuren, tis koud buiten, moet vanmiddag een vrachtwagen leeg gaan schouwen. kortom een rotdag...
met misschien, heel misschien een fijne afsluiter dat ik kan gaan tutten en een beetje tot rust komen bij iemand, en anders is t een echte rotdag
dat hoop ik ookquote:Op donderdag 16 maart 2006 08:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Owh das idd allemaal best klote
Maar hopen op die fijne afsluiter dan hé![]()
Nouja, volgens de planning moeten we eind juni klaar zijn (dan zijn de presentaties enzo). We lopen iets achter op schema, maar volgens mij is dat atlijd zoquote:Op donderdag 16 maart 2006 08:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat hoop ik ook
hoever ben je nu met afstuderen?
Als je zo iets eens wil proberen, ik heb nog een antieke versie daar van liggen waarmee je afdrukt via een draadontspanner, ik weet niet of dat werkt op een dsrl maar het is in iedergeval een verstelbaar schouder statief. Ik heb die op marktplaats regelmatig gezien voor een prikkie.quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:15 schreef Ynske het volgende:
@ultra_ivo, die wat je bij de meet bij je had?
is t niet mogelijk om daar nog mee te trillen? dat vroeg ik me toen ook al af
Jij komt niet uit het "oosten des lands" zeg maar?quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:17 schreef prupke het volgende:
[..]
Met Grolsch komt het niet goed
Oh, dit is Mauro btw
hier komt het beste bier vandaanquote:Op donderdag 16 maart 2006 08:45 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Jij komt niet uit het "oosten des lands" zeg maar?
Brand is ook nog wel te doen. Hier aan de rand van de veluwe heeft een verdwaalde kroeg eigenaar zo af en toe oranjeboom in zijn tap zitten.quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier komt het beste bier vandaan
[afbeelding]
alleen jammer dat de rechter toren gehalveerd gaat worden
oranjeboom is koppijnbierquote:Op donderdag 16 maart 2006 08:49 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Brand is ook nog wel te doen. Hier aan de rand van de veluwe heeft een verdwaalde kroeg eigenaar zo af en toe oranjeboom in zijn tap zitten.
Yep, dat heb ik gemerkt na 1 avondje en de volgende morgen moest eerst die gigantische tumor verwijderd worden uit mijn hoofd.quote:
ik weet nog niet precies wat ik wil, maar aangezien ik door omstandigheden met mijn 70-300 lens behoorlijk tril was ik me aan t afvragen of dat een optie is.quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:36 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Als je zo iets eens wil proberen, ik heb nog een antieke versie daar van liggen waarmee je afdrukt via een draadontspanner, ik weet niet of dat werkt op een dsrl maar het is in iedergeval een verstelbaar schouder statief. Ik heb die op marktplaats regelmatig gezien voor een prikkie.
Ik gebruik dat ding met 300mm+ lenzen om met wat langere sluitertijden toch uit de hand te kunnen schieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |