Jij.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:53 schreef Verbal het volgende:
Ik ben ernstig benieuwd welke druiloren zich hiervoor gaan lenen
V.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:41 schreef j0rrit het volgende:
KeessieK wilde wel meewerken aan zo'n interview wist hij me net te vertellen...
Kan je even wat aan die TT doen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou de docu beginnen met als intro 'toen we een topic openden om mensen te zoeken die hieraan mee wilden werken werden we overspoeld door off topic reacties, hét kenmerk van Fok!'
Ik hoop voor jullie dat je via mail of zo wat serieuzer reacties krijgt, want op zich kan ik me voorstellen dat het wel een aardig onderwerp kan zijn.
En aan overspoeld wat met een t staat geschrevenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:51 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Kan je even wat aan die TT doen?
Ik heb hem gezien. Meerdere keren, maar ik weet niet hoe hij eruit zietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
Neem Croupouque, dat zou wel tof worden, is hij in het echt ook zo geniaal? En krijgen wij hem te zien?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:29 schreef Tristessa het volgende:
Als de docu klaar is, krijgen wij hem dan ook te zien?
wie er zo kansloos is om zich aan te melden bedoel jequote:
Lekker schreeuwen he, zelf niks durven, en als het straks klaar is maar verder kraaien op "die kansloze stumperds bla bla"quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:55 schreef Beach het volgende:
[..]
wie er zo kansloos is om zich aan te melden bedoel je![]()
Ach donder toch een end op. Wat voor fucking school is dat, dat ze dit al goedkeuren als scriptieonderwerpquote:Op zondag 26 maart 2006 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker schreeuwen he, zelf niks durven, en als het straks klaar is maar verder kraaien op "die kansloze stumperds bla bla"
Nee, met jouw soort mensen schiet de wereld wat op
Niet mee eens.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:48 schreef kikoooooo het volgende:
Ach donder toch een end op. Wat voor fucking school is dat, dat ze dit al goedkeuren als scriptieonderwerp
Wat een totaal onboeiend onderwerp, 'mensen op een forum'
Denk dat een gigantisch forum als dit de natte droom is van iedere socioloog, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:48 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ach donder toch een end op. Wat voor fucking school is dat, dat ze dit al goedkeuren als scriptieonderwerp
Waarom moeten ze in hemelsnaam toestemming van Fok! hebben om een documentaire te maken?quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:20 schreef buzzer het volgende:
ook voor dit topic de vraag: is hier toestemming voor gevraagd via forum@fok.nl ?
Misschien toestemming om via Fok! mensen te werven om mee te doen aan de documentaire?quote:Op maandag 27 maart 2006 01:38 schreef broer het volgende:
[..]
Waarom moeten ze in hemelsnaam toestemming van Fok! hebben om een documentaire te maken?
En waarom moeten ze daar toestemming voor hebben? Dit valt toch niet onder spam?quote:Op maandag 27 maart 2006 01:41 schreef Litso het volgende:
Misschien toestemming om via Fok! mensen te werven om mee te doen aan de documentaire?
Nu ik dit nog een keer lees...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:12 schreef Bik het volgende:
Het is niet de bedoeling dat de mensen die worden geinterviewd vooraf weten welke vragen er gesteld gaan worden, vandaar dat we niet of nauwelijks reageren.
[knip]
Wanneer de interviews zijn geweest berichten we uiteraard over de vorderingen van de documentaire, maar tot die tijd blijft het van onze kant dus eventjes stil.
Mensen zijn mediageil, ze doen veel om voor de camera te komen, met m'n stage bij regionale omroep vaak zat gezien, je moet nooit vragen "mag ik je hier en hier wat over vragen" maar altijd "mag ik je wat vragen?" Als mensen de vragen of zelfs het onderwerp weten zijn ze al wat terughoudender om voor de camera te komen...quote:Op maandag 27 maart 2006 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Nu ik dit nog een keer lees...
Dat wordt niks.![]()
Vrij logisch dat je de vragen niet vooraf openbaar wilt maken, maar je verwacht wel veel medewerking van fokkers zonder dat ze weten waar het precies over gaat.
En het blijft wel érg stil....
is gewoon een onvermijdelijk deel van de cultuur tegenwoordig hoor. De invloed van Internet is niet echt te ontkennen, en kennelijk vervult het een behoefte ook, anders werden fora zoals dit niet zo druk bezocht door iedereenquote:Op zondag 26 maart 2006 23:48 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik denk dat het documentairepubliek meer gebaat is bij een representatieve doorsnede van de gemiddelde forumbezoeker, dan bij een rariteitenkabinet van sociaal gehandicapte uitzonderingenquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:44 schreef Scorpie het volgende:ik zou Kastanova, BHFH, sararaats, pussydeluxe, MMarsu, BrauN en Erodome nemen, dan heb je een mooie docu-soap!
Prachtig al die reacties hier![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |