quote:'Ook Maduro in vizier Juventus'
Pieter Hanson | 16-03-2006 16:30:23
Wed ¤15 gratis bij Unibet
Juventus heeft belangstelling voor Hedwiges Maduro, zo meldt Tuttosport. De middenvelder van Ajax staat al geruime tijd in de belangstelling van de Turijnse club, maar nu lijkt er schot in de zaak te komen.
Juventus zou binnen afzienbare tijd contact gaan opnemen met de zaakwaarnemers van Maduro. Ook zou De Oude Dame belangstelling hebben voor diens clubgenoot Zdenek Grygera, die ook wordt gevolgd door AC Milan.
quote:Ajacied Grygera sprak met Milan
Zdenek Grygera heeft een orienterend gesprek gevoerd met topclub AC Milan, over een transfer naar Italie. Grygera gaat komend seizoen zijn laatste contract jaar in bij Ajax en dus kan de Amsterdamse club alleen komende zomer nog geld voor hem ontvangen.
"Het ging slechts om een eerste ontmoeting", bekent de zaakwaarnemer van de 25-jarige Tsjech in de Italiaanse media. "De komende weken zullen we meer te weten komen." Milan is op zoek naar een opvolger voor Jaap Stam, die komende zomer naar de Amsterdamse club vertrekt. Ook Juventus zou de verdediger al enige tijd volgen.
Ik zie Grygera zo weggaan als hij de kans krijgt. Maarja geef hem eens ongelijk, AC Milan is toch wel een mooie club om voor te spelen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:43 schreef Tvduijn het volgende:
zal vast niet zo snel weggaan...
quote:
2008.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:49 schreef Houniet het volgende:
Maduro heeft een contract tot medio 2007. Laten we maar aannemen dat Van Geel daar ook bij stilstaat.
Maxwell naar Inter.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:04 schreef Houniet het volgende:
Oh ik dacht 2007. Maxwell ging naar Juve toch? Anders kunnen we mooi een deal maken met Grygera en Maxwell, voor Maldini.
ja 2008 is nog weinig, dat betekent dat ALS je nog iets voor hem wilt vangen, hij nog maar 1 jaar bij Ajax speelt.... verlengen die shitquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
2008.
En laat Milan en Juve voor Gryga maar lekker tegen elkaar opbieden, goed voor de prijs.
Ja hoor ik heb voor de gatorade cup ook een kaartje op 410 gehaald terwijl ik daar normaal niet zitquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:49 schreef Gelderland het volgende:
zijn er eigenlijk ook losse kaarten voor 410 te krijgenDit snap ik niet.... zag laatst dat vak ook staan bij ticketbox, maar seizoenskaarthouders staan op de wachtlijst voor een plekje op dat vak...
(of houden ze altijd stuk of 25 losse stoeltjes vrij
)
Idd, ik ook ja. Maar dat heeft toch te maken met seizoenskaarthouders die geen kaartje hebben gekocht voor hun eigen plek?quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja hoor ik heb voor de gatorade cup ook een kaartje op 410 gehaald terwijl ik daar normaal niet zit![]()
de onderste (5?) rijen van 409/410 horen niet bij het sfeervak (ivm gooien rotzooi) dus daar zitten geen seizoenskaarthouders, die kaarten worden dus altijd los verkocht, ik heb ook onderste rijen 409 voor roda maar ga natuurlijk lekker boven staan (aangezien je beneden dus ook moet zitten)quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:49 schreef Gelderland het volgende:
zijn er eigenlijk ook losse kaarten voor 410 te krijgenDit snap ik niet.... zag laatst dat vak ook staan bij ticketbox, maar seizoenskaarthouders staan op de wachtlijst voor een plekje op dat vak...
(of houden ze altijd stuk of 25 losse stoeltjes vrij
)
Idd me kaartje is rij 4 maar ik ga lekker omhoog hoor, ga lekker tussen de menigte staan natuurlijkquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:33 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
de onderste (5?) rijen van 409/410 horen niet bij het sfeervak (ivm gooien rotzooi) dus daar zitten geen seizoenskaarthouders, die kaarten worden dus altijd los verkocht, ik heb ook onderste rijen 409 voor roda maar ga natuurlijk lekker boven staan (aangezien je beneden dus ook moet zitten)
En wat vonden die PSV'ers onze Zdenek toch slecht! Zit ie straks eerder bij een topclub dan hun dikke beer.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:50 schreef M0NTANA het volgende:
Zdenek Grygera moeten we haast verkopen komende zomer, dan vangen we nog een leuk bedrag.
Tja dat heeft misschien ook iets te maken met de eigenaar van de transferrechten he...wel een beetje objectief blijvenquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
En wat vonden die PSV'ers onze Zdenek toch slecht! Zit ie straks eerder bij een topclub dan hun dikke beer.
quote:Scouts van Inter Milan bekijken Ryan Babel
De website Voetbal Online weet te melden dat naast Fiorentina ook Inter Milan, de tegenstander die Ajax zojuist uitschakelde, met een schuin oog kijkt naar de verrichtingen van Ryan Babel.
Diverse scouts zouden al naar Amsterdam zijn gestuurd om de lange aanvaller te volgen. Helaas voor deze voetbalanalisten speelt Babel weinig bij Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |