Ben ik het volledig mee eens. Bij elke valpartij van Figo direct naar hem toe rennen, hem omhoog helpen, of het wel goed ging met hem, aai over het bolletje geven. Maar voetballen? Ho maar. Wat een slechte wedstrijd speelde die man, vooral de eerste helft.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:01 schreef the_hunter het volgende:
Ik hoop trouwens dat die Juanfran nooit meer voor Ajax speelt. Het interesseert die gast echt geen fuck dat hij voor Ajax speelt. Ik wil spelers zien die trots zijn om Ajacied te zijn. Spelers als Huntelaar, Rosenberg en Sneijder. Het meest schrijnende was nog dat hij na de wedstrijd als een gek naar figo rende, omdat hij graag zijn shirtje wilde hebben. Zo hard als hij toen liep, heb ik hem de hele wedstrijd niet zien doen...
quote:Huntelaar betaalt Materazzi gewoon terug
16/3/2006 13:03
Klaas-Jan Huntelaar kreeg in Milaan geen voet aan de grond tegen Inter-beul Marco Materazzi, die als duidelijke winnaar het veld verliet. Toch schroomde de Ajax-spits niet zijn tegenstander na afloop met gelijke munt terug te betalen.
In het AD vertelde Huntelaar dat Materazzi in de spelerstunnel na afloop een paar zogenaamd vriendelijk bedoelde, maar net iets te harde tikkies op het achterhoofd van de Achterhoeker uitdeelde. 'Toen heb ik bij hem maar hetzelfde gedaan.'
Huntelaar zag meer intimidatie-acties van de international. 'Al vrij snel snoot die Materazzi op een dusdanige manier zijn neus, dat het snot op het shirt van Rosenberg terecht kwam. En hij gaf af en toe een tik als de scheidsrechter even niet keek.'
Toch heeft Huntelaar zich niet opgewonden over het gedrag zijn mandekkers. 'Ik heb me niet laten verleiden tot een reactie. Als aanvaller moet je je op het voetbal concentreren. Het hoort er gewoon bij op dit niveau.'
Als je hem niet benadert, dan weet je het zeker. Je moet af en toe een blauwtje durven te lopen!quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Jij met je Gravesen, die komt nooit
quote:"De manier waarop zo’n speler als Materazzi verdedigt, daar heb ik ook wel weer respect voor," aldus Thomas Vermaelen, die als 20-jarige een uitstekende wedstrijd speelde in het hart van de defensie. "Die jongen is zó enorm geconcentreerd, hij focust zich volledig op het voorkomen van doelpunten. Los van alle gekke dingen die hij uithaalt, vind ik dat ook wel weer iets hebben. Hij is de pure, geboren verdediger. Dat hij af en toe een bal de tribunes in rost, maakt niemand hier wat uit."
Hij heeft een beetje als voordeel tov zijn andere voorgangers uit Belgie dat hij niet in Belgie gespeeld heeft en meer Nederlander is. Gaat Ajax nu volledig voor de Gatorade-cup of is dat een retorische vraag?quote:
Hebben we nog meer fitte spelers dan?quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:06 schreef Radegast het volgende:
Okee, Urby dus ook geblesseerd en Juanfran geschorst voor zondag.
Stekelenburg;
Trabelsi, Maduro, Vermaelen, Lindenbergh;
Pienaar, Boukhari, Sarpong;
Rosales, Huntelaar, Rosenberg.
Zoiets dan maar?
Is er ook een opstelling mogelijk waarbij Pienaar NIET speelt....quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:06 schreef Radegast het volgende:
Okee, Urby dus ook geblesseerd en Juanfran geschorst voor zondag.
Stekelenburg;
Trabelsi, Maduro, Vermaelen, Lindenbergh;
Pienaar, Boukhari, Sarpong;
Rosales, Huntelaar, Rosenberg.
Zoiets dan maar?
Controlerende middenvelders, brrrrr.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hebben we nog meer fitte spelers dan?![]()
Misschien Robbert Schilder op het middenveld, beetje controle lijkt me niet verkeerd.
Ja, maar met Pienaar is beter dan andere alternatieven.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:09 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Is er ook een opstelling mogelijk waarbij Pienaar NIET speelt....
Kutblessures
Je hebt gelijk. Dan wordt het dus Angelos Charisteas, Markus Rosenberg, Ryan Babel, Klaas-Jan Huntelaar, Nourdin Boukhari, Jeffrey Sarpong, Steven Pienaar en nog vier aanvallend ingestelde spelers.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:09 schreef Radegast het volgende:
[..]
Controlerende middenvelders, brrrrr.
Nope.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:14 schreef jimjim1983 het volgende:
kan Emanuelson zondag wel gewoon weer spelen?
quote:Emanuelson mogelijk toch twee tot vier weken uit de roulatie
De Telegraaf meldt dat Urby Emanuelson gisteren nog steeds last had van zijn spierblessure. Daardoor lijkt de kans groot dat hij dit weekend en woensdag tegen Roda C voor de beker niet in actie kan komen. Volgens de krant is de linkerfalnkspeler in het ergste geval twee tot vier weken uit de roulatie. "Dat kan er allemaal nog wel bij. We hebben dit seizoen wel meer tegenslagen gehad."
Nee.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:14 schreef jimjim1983 het volgende:
kan Emanuelson zondag wel gewoon weer spelen?
En daar gaat het om...quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:16 schreef zjroentje het volgende:
Zo issie wel mooi uitgerust voor de play-offs.
Dat lijkt me ook echt iets om mee te pronkenquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:21 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax heeft in haar rijke historie ALLES al gewonnen, behalve de play-offs. Nog niet.
Hoezo te verdedigendquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:40 schreef Nashje het volgende:
Veel te verdedigend. We moeten scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |