abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 maart 2006 @ 12:45:37 #91
82589 S-Two
barba macacu
pi_36083032
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 12:01 schreef the_hunter het volgende:
Ik hoop trouwens dat die Juanfran nooit meer voor Ajax speelt. Het interesseert die gast echt geen fuck dat hij voor Ajax speelt. Ik wil spelers zien die trots zijn om Ajacied te zijn. Spelers als Huntelaar, Rosenberg en Sneijder. Het meest schrijnende was nog dat hij na de wedstrijd als een gek naar figo rende, omdat hij graag zijn shirtje wilde hebben. Zo hard als hij toen liep, heb ik hem de hele wedstrijd niet zien doen...
Ben ik het volledig mee eens. Bij elke valpartij van Figo direct naar hem toe rennen, hem omhoog helpen, of het wel goed ging met hem, aai over het bolletje geven. Maar voetballen? Ho maar. Wat een slechte wedstrijd speelde die man, vooral de eerste helft.

Daarnaast snap ik Blind ook niet, als hij zonodig een aanvaller voor een aanvaller wil wisselen had dan Huntelaar gewisselt. Die speelde een stuk minder dan Rosenberg.

Ik vond, voor hun doen, Boukhari, Pienaar en Lindenbergh trouwens best aardig spelen.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_36083077
Maar wil je bijv. Farfan niet omdat 'ie bij psv speelt? Ik had gewild dat wij hem hadden gescout...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_36084082
quote:
Huntelaar betaalt Materazzi gewoon terug

16/3/2006 13:03

Klaas-Jan Huntelaar kreeg in Milaan geen voet aan de grond tegen Inter-beul Marco Materazzi, die als duidelijke winnaar het veld verliet. Toch schroomde de Ajax-spits niet zijn tegenstander na afloop met gelijke munt terug te betalen.

In het AD vertelde Huntelaar dat Materazzi in de spelerstunnel na afloop een paar zogenaamd vriendelijk bedoelde, maar net iets te harde tikkies op het achterhoofd van de Achterhoeker uitdeelde. 'Toen heb ik bij hem maar hetzelfde gedaan.'

Huntelaar zag meer intimidatie-acties van de international. 'Al vrij snel snoot die Materazzi op een dusdanige manier zijn neus, dat het snot op het shirt van Rosenberg terecht kwam. En hij gaf af en toe een tik als de scheidsrechter even niet keek.'

Toch heeft Huntelaar zich niet opgewonden over het gedrag zijn mandekkers. 'Ik heb me niet laten verleiden tot een reactie. Als aanvaller moet je je op het voetbal concentreren. Het hoort er gewoon bij op dit niveau.'
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_36084132
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 13:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]
Huntelaar, prima kerel!
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 16 maart 2006 @ 13:57:23 #95
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36085207
Manchester City is met Real Madrid in onderhandeling over Thomas Gravesen, dus dan lijkt Ajax me ook niet bij voorbaat kansloos. Kan zijn landgenoot Kenneth Perez hem niet overhalen? De komst van Jaap Stam zorgt er daarbij ook nog voor dat Ajax in aanzien wint, bij een speler als Thomas Gravesen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_36085531
Jij met je Gravesen, die komt nooit
Houd van een lijntje.
  donderdag 16 maart 2006 @ 14:11:10 #97
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36085599
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Jij met je Gravesen, die komt nooit
Als je hem niet benadert, dan weet je het zeker. Je moet af en toe een blauwtje durven te lopen!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 16 maart 2006 @ 14:12:01 #98
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_36085613
Wel een zelfde soort type speler als Davids een vechtertje en zeer nuttig voor elk elftal. Maar ik denk persoonlijk dat Gravesen liever naar de PL gaat. Maar niet geschoten is altijd mis
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  donderdag 16 maart 2006 @ 14:39:43 #99
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36086365
quote:
"De manier waarop zo’n speler als Materazzi verdedigt, daar heb ik ook wel weer respect voor," aldus Thomas Vermaelen, die als 20-jarige een uitstekende wedstrijd speelde in het hart van de defensie. "Die jongen is zó enorm geconcentreerd, hij focust zich volledig op het voorkomen van doelpunten. Los van alle gekke dingen die hij uithaalt, vind ik dat ook wel weer iets hebben. Hij is de pure, geboren verdediger. Dat hij af en toe een bal de tribunes in rost, maakt niemand hier wat uit."
pi_36086683
En ik heb op mijn beurt weer respect voor Thomas. Hoe hij erin gaat tegen beren als Vennegoor en Adriano vind ik schitterend. Geen greintje angst lijkt het wel.
Houd van een lijntje.
pi_36086909
Vermaelen is idd
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_36087063
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:59 schreef zjroentje het volgende:
Vermaelen is idd [afbeelding]
Hij heeft een beetje als voordeel tov zijn andere voorgangers uit Belgie dat hij niet in Belgie gespeeld heeft en meer Nederlander is. Gaat Ajax nu volledig voor de Gatorade-cup of is dat een retorische vraag?
Yeah baby Yeah!
pi_36087074
Okee, Urby dus ook geblesseerd en Juanfran geschorst voor zondag.

Stekelenburg;
Trabelsi, Maduro, Vermaelen, Lindenbergh;
Pienaar, Boukhari, Sarpong;
Rosales, Huntelaar, Rosenberg.

Zoiets dan maar?
pi_36087103
Ik wil die beker wel winnen ja...
  donderdag 16 maart 2006 @ 15:08:03 #105
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36087123
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:06 schreef Radegast het volgende:

Stekelenburg;

Zoiets dan maar?
Hebben we nog meer fitte spelers dan?

Misschien Robbert Schilder op het middenveld, beetje controle lijkt me niet verkeerd.
pi_36087154
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:06 schreef Radegast het volgende:

Stekelenburg;

Zoiets dan maar?
Is er ook een opstelling mogelijk waarbij Pienaar NIET speelt....

Kutblessures
Houd van een lijntje.
pi_36087159
We kunnen net zo goed gewoon alles op de aanval gooien.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_36087175
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:08 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hebben we nog meer fitte spelers dan?

Misschien Robbert Schilder op het middenveld, beetje controle lijkt me niet verkeerd.
Controlerende middenvelders, brrrrr.
pi_36087206
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:09 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Is er ook een opstelling mogelijk waarbij Pienaar NIET speelt....

Kutblessures
Ja, maar met Pienaar is beter dan andere alternatieven.
  donderdag 16 maart 2006 @ 15:11:55 #110
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36087241
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:09 schreef Radegast het volgende:

[..]

Controlerende middenvelders, brrrrr.
Je hebt gelijk. Dan wordt het dus Angelos Charisteas, Markus Rosenberg, Ryan Babel, Klaas-Jan Huntelaar, Nourdin Boukhari, Jeffrey Sarpong, Steven Pienaar en nog vier aanvallend ingestelde spelers.
pi_36087316
kan Emanuelson zondag wel gewoon weer spelen?
  donderdag 16 maart 2006 @ 15:14:58 #112
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36087327
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:14 schreef jimjim1983 het volgende:
Nope.
quote:
Emanuelson mogelijk toch twee tot vier weken uit de roulatie
De Telegraaf meldt dat Urby Emanuelson gisteren nog steeds last had van zijn spierblessure. Daardoor lijkt de kans groot dat hij dit weekend en woensdag tegen Roda C voor de beker niet in actie kan komen. Volgens de krant is de linkerfalnkspeler in het ergste geval twee tot vier weken uit de roulatie. "Dat kan er allemaal nog wel bij. We hebben dit seizoen wel meer tegenslagen gehad."
pi_36087335
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:14 schreef jimjim1983 het volgende:
Nee.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_36087388
Zo issie wel mooi uitgerust voor de play-offs.
pi_36087404
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:16 schreef zjroentje het volgende:
Zo issie wel mooi uitgerust voor de play-offs.
En daar gaat het om...
Yeah baby Yeah!
  donderdag 16 maart 2006 @ 15:21:48 #116
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36087521
Ajax heeft in haar rijke historie ALLES al gewonnen, behalve de play-offs. Nog niet.
pi_36087565
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:21 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax heeft in haar rijke historie ALLES al gewonnen, behalve de play-offs. Nog niet.
Dat lijkt me ook echt iets om mee te pronken

Over een jaar of 5 krijgen we een overzicht dat de play-offs compleet mislukt zijn en het Nederlandse topvoetbal op haar gronsvesten heeft doen schudden, misschien is het dan toch interessant om er een jaar in te winnen, het zal nooit meer terugkomen (na 3 jaar)
Yeah baby Yeah!
pi_36087649
Stekelenburg;
Trabelsi, Schilder , Vermaelen, Lindenbergh;
Pienaar, Maduro, Boukhari ;
Ajax!!
pi_36088006
Veel te verdedigend. We moeten scoren.
pi_36088353
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:40 schreef Nashje het volgende:
Veel te verdedigend. We moeten scoren.
Hoezo te verdedigend Pinaar en Boukhari zijn aanvallend ingestelde spelers hoor.
Ajax!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')