Neuh bij de laatste 16.quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:00 schreef jna het volgende:
Toch zaten we mooi bij de laatste 9 in europa !
Heeft ook de diepgang van een verkeersdrempel....quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:15 schreef BillyBeflap het volgende:
Wow die Ajax topics vliegen voorbij.
Dat klinkt alsof je een mooie theorie hebt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:00 schreef jna het volgende:
Klopt, dat kan PSV ons niet navertellen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:00 schreef jna het volgende:
Ik gun hem een mooie transfer naar Barcaquote:Op donderdag 16 maart 2006 08:14 schreef Robar het volgende:
De tijd is inderdaad gekomen voor Hatem om verder te kijken.
Hij komt bij Ajax niet meer goed tot zijn recht.
Gelukkig, dat scheelt voor jou weer een paar opmerkingen die je niet begrijpt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:38 schreef Mangoworks2002 het volgende:
hmm, we zien het wel weer (HEB INMIDDELS AJAX KOFFIE)
Goeie deal!quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:11 schreef keijz het volgende:
Ik gun hem een mooie transfer naar Barca
Misschien ruilen tegen Rijkaard?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gelukkig, dat scheelt voor jou weer een paar opmerkingen die je niet begrijpt.![]()
quote:Danny Blind zit zondag opnieuw met een groot probleem opgescheept. De coach van Ajax zal in het competitieduel met FC Groningen niet kunnen beschikken over zijn beide linkervleugelverdedigers. Vanwege een vierde gele kaart is Juanfrán geschorst, terwijl Urby Emanuelson met een hamstringblessure terugkeerde uit Milaan. Aangezien de Amsterdammer daar gisteren nog steeds last van ondervond, zal het herstel langer dan een paar dagen duren. In het ergste geval is hij er twee tot vier weken uit. Ook de halve finale van het bekertoernooi tegen Roda JC, woensdag aanstaande, komt derhalve te vroeg.
''Dat kan er allemaal nog wel bij. We hebben dit seizoen wel meer tegenslagen gehad", zei Blind gelaten. Nuchterheid voerde na de nipte doch afgetekende nederlaag in Milaan al vrij snel de boventoon. ''Het krachtsverschil is hier wel aangetoond. We hadden er een spannende avond van willen maken door Inter zo lang mogelijk op 0-0 te houden. Dan weet je het in de slotfase nooit. Maar door dat doelpunt vraag je wel erg veel van de geluksfactor."
Net als drie weken geleden stond Nourdin Boukhari aan de basis van die fatale tegentreffer. Blind omschreef het onnodige balverlies als een technische fout. ,,Ik ben er in de kleedkamer op aangesproken. Ik wilde te snel naar voren toe. Dat moment was bepalend voor de wedstrijd" , erkende Boukhari schuld.
Schilder en Vermaelen in het centrum en Linnderberh lb. Maduro door naar het middenveldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |