Ik weet het eigenlijk zelf nietquote:
Is er nog iets te kletsen danquote:
Voortplantingsdrang, maar daar kan 'ie bij mij toch niks mee, dan maar gezelligheidquote:
Qtiequote:
Niet doenquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Voortplantingsdrang, maar daar kan 'ie bij mij toch niks mee, dan maar gezelligheid.
quote:
Ah... Ik hoef ook niet zo nodig hoorquote:
Begin er dan ook niet overquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Ah... Ik hoef ook niet zo nodig hoor.
volgende keerquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
maak jij ff een nieuw topic rose
Heb ik ook weleens, gaat wel weer overquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
K heb het idee dat k genegeerd wor![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
K heb het idee dat k genegeerd wor![]()
ik doe mijn bestquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:10 schreef dolle_hond het volgende:
zo komt ie er nooits
quote:
eeeeeeeeeeeeeeejquote:
Ik wil wel een slaappil, maar die wil de dokter niet voorschrijvenquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga zo maar eens mn bedje opzoeken. Misschien nog even een glaasje wijn, is misschien wel lekker
oooh! ik heb weekendquote:
dat ken ik jaquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik wil wel een slaappil, maar die wil de dokter niet voorschrijven.
Laat ze dan een keer zeggen waar die knop zit waarmee je je gedachten uit kan zetten idd, ik lig ook altijd te piekerenquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat ken ik ja
ik lig altijd wakker omdat ik teveel nadenk enzo, en ipv me een slaappil oid te geven, moet ik mijn problemen maar oplossen
op zich hebben ze gelijk, maar dat oplossen lukt o.a. niet omdat ik fucking beroerd slaap
join the clubquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Laat ze dan een keer zeggen waar die knop zit waarmee je je gedachten uit kan zetten idd, ik lig ook altijd te piekeren. Maakt niet uit hoe laat of vroeg ik naar bed ga, ik slaap tegenwoordig niet meer voor 2 uur, mijn wenkbrauwen beginnen aardig richting de grond te zakken
.
Meestal welquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
is dat niet meestal aan het end van de week?
'Nederlanders slapen te weinig'quote:
Ja ik heb het gelezenquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:45 schreef es70 het volgende:
[..]
'Nederlanders slapen te weinig'
Wat een verrassing
.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb het gelezenik slaap heerlijk uit de laatste paar dagen
Gisteren zelfs tot 13:30
en de laatslapers moet je uit laten slapenquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat een verrassing
.
quote:
Ja k ook wel eens.quote:
Wat denk je dat ik doe elke avond (behalve dan dat neutje)quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
mensen... neem een neutje, ga lekker dromen van je geliefde, liggen in het gras, de warme zwoele lente die nu echt heel dichtbij is en zo, en denk dan: Morgen weer een dag
en dan weer drinkenquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
mensen... neem een neutje, ga lekker dromen van je geliefde, liggen in het gras, de warme zwoele lente die nu echt heel dichtbij is en zo, en denk dan: Morgen weer een dag
Dan kan je er toch evengoed over dromenquote:
Ja nee inderdaad, dan kan je niet aan 'r denken, dat ben ik wel met je eensquote:
dromen van je geliefde staat er tochquote:
Da'swaarquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan kan je er toch evengoed over dromen.
jajaajjaaj ik weet het, verkeerd lezen enzoquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nee inderdaad, dan kan je niet aan 'r denken, dat ben ik wel met je eens
Mooiquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
jajaajjaaj ik weet het, verkeerd lezen enzo
Welterusten, ik hou het ook voor gezien voor vandaag.quote:
Als jij in de mijne langskomtquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:00 schreef qu63 het volgende:
wie wil er vanavond langskomen in mijn droom
Slaap lekker Fles, fijne dromenquote:
Gezelligquote:
En dat stond gisteren bij ons in de krant over de Belgenquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat een verrassing
.
Sterkte ermeequote:Op donderdag 16 maart 2006 07:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
K begin ook weer met een bezoekje ziekenhuis
Zeg... Waar was je nou vannachtquote:
ik zag je weggaan, dus ik was achter je aan gerend, maar je was te snelquote:
Moest ik weer iets anders vinden om over te dromenquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik zag je weggaan, dus ik was achter je aan gerend, maar je was te snel
Controlequote:Op donderdag 16 maart 2006 09:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
En weer thuis. over een uurtje naar de tandarts
Dat wordt toch niet meteen gevuldquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mwah ja. er van uitgaande dat k wel een gaatje zou kunnen hebben
Pijn is fijnquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat wordt toch niet meteen gevuld.
De tandarts zou het moeten proberen, op reparatiewerkzaamheden moet ik me geestelijk voorbereiden
. Gepeuter aan je tanden en kiezen is eng
.
mallootquote:
Ik mag binnenkort ook weer hoor, een wortelkanaalbehandelingquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:27 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
malloot![]()
zo ik ga weer aan de slag..![]()
arme jij..quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:29 schreef marcb1974 het volgende:
Ik mag binnenkort ook weer hoor, een wortelkanaalbehandeling
Jup vult ie gelijk.quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat wordt toch niet meteen gevuld.
De tandarts zou het moeten proberen, op reparatiewerkzaamheden moet ik me geestelijk voorbereiden
. Gepeuter aan je tanden en kiezen is eng
.
Dan ben je er wel vanaf, hoef je geen weken je zorgen meer te maken en jezelf lopen opfokken toch?quote:
Opfokken doe ik hier welquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ben je er wel vanaf, hoef je geen weken je zorgen meer te maken en jezelf lopen opfokken toch?
Het valt echt mee hoor vullen. Zelfs een wortelkanaalbehandeling vind ik eigenlijk niet al te veel voorstellen. Het meest last heb ik altijd van de verdovingquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Opfokken doe ik hier wel
Maar goed we zien wel, opzich nog nooit gaatjes gehad
Tis alleen dat k wat aan de zware medicijnen zit.quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het valt echt mee hoor vullen. Zelfs een wortelkanaalbehandeling vind ik eigenlijk niet al te veel voorstellen. Het meest last heb ik altijd van de verdoving
Heb ik ook. Gewoon melden gaat het goedquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tis alleen dat k wat aan de zware medicijnen zit.
Maar goed dat melden we dan maar ff
quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Idd, maar goed ik moet zo maar is in de trein stappen op naar tilburg
Met of zonder vleespakket?quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:41 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik ga door voor de koelkast
* Glacier gaat maar eens douchen
Ik hoop dat je het over de koelkast hebtquote:
Goed, dan weet ik dat ik mij dus niet in de koelkast hoef te verstoppenquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:53 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het over de koelkast hebtIn dat geval zonder
Vertel ....?quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jou moest ik net even hebben!
Tuurlijk, je was me gewoon aan het negerenquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik was gisteravond niet thuis, dus vandaar dat ik niet reageerde...
Want das was je anders nog niet opgevallen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:12 schreef es70 het volgende:
Klaar met werken.
Nu ff snel douchen en weer door naar de school om te horen dat mijn jongste slist.
* Glacier mompelt iets over de wet van Murphyquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:37 schreef Jaguarized het volgende:
Had nog een minidisk-opname-ding gefixt, zat er geen lege disc bij.En dan hadden alle elektronicawinkels natuurlijk net geen lege discs, dus moest ik alles noteren...
Zo van, dat had ik kunnen weten?quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:41 schreef Glacier het volgende:
[..]
* Glacier mompelt iets over de wet van Murphy
Nee, dat moet je van een logopediste horen, die hebben er verstand vanquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want das was je anders nog niet opgevallen?
Civil society, Greenpeace in het algemeen (feitjes checken van de website) en de coverage van civil society en Greenpeace news in de NZ media.quote:
Die krijgen er nog voor betaald ook hequote:Op donderdag 16 maart 2006 12:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, dat moet je van een logopediste horen, die hebben er verstand van.
voordeel is wel dat je dan op de terugweg heuveltje af hebtquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zo van, dat had ik kunnen weten?Mjah maar ik vind het dan weer net iets te toevallig dat 4 winkels niet zo'n ding hebben. Ja Bennetts op de campus, maar dat is dan weer 10 minuten heuveltje op.
![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, dat moet je van een logopediste horen, die hebben er verstand van.
Smiddagsquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:37 schreef Jaguarized het volgende:
Goedennacht.
Vanochtend interview gehad met Greenpeace. Ik heb er 2 uur en 15 minuten mee gebabbeld. Erg leuk. Ben nu bezig met finishen van het verslag ervan, 1000 woorden.
Had nog een minidisk-opname-ding gefixt, zat er geen lege disc bij.En dan hadden alle elektronicawinkels natuurlijk net geen lege discs, dus moest ik alles noteren...
klinkt wel erg interessantquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Civil society, Greenpeace in het algemeen (feitjes checken van de website) en de coverage van civil society en Greenpeace news in de NZ media.
tis met een Zquote:
Nah want dan pakte ik gewoon de bus bovenop het heuveltje.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
voordeel is wel dat je dan op de terugweg heuveltje af hebt
Dat zou het ook moeten zijn.quote:
Ik vind een S leuker.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
tis met een Z
En ja, heb hem gekregen
dan ben je dus gewoon afgezetquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nah want dan pakte ik gewoon de bus bovenop het heuveltje.Maar ja, geen zin om naar boven te lopen.
Overigens klopt dat tarief ook helemaal niet. Ik heb 1,5 dollar voor de heenweg betaald en 3 voor de terugweg. We gingen via een andere route die evenlang is qua afstand.
Kkkkkkoud hequote:
was dit voor een project voor school?quote:
wat jij vindt, moet je bij het politiebureau brengen...quote:
hier is het ook droog hoorquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kkkkkkoud he
Maar dat wist je vast alIig wel droog (hier dan).
En verder even leuk of saai als altijd
en hoest daar? Al verhuist?
Heulemaal niet.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
wat jij vindt, moet je bij het politiebureau brengen...
Het is de helft van een essay, dat interview dan. Opdracht voor New Zealand Journalism Practice.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:53 schreef MutZ het volgende:
[..]
was dit voor een project voor school?
je hoort het niet voor jezelf te houdenquote:
klinkt duurquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het is de helft van een essay, dat interview dan. Opdracht voor New Zealand Journalism Practice.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:54 schreef MutZ het volgende:
wat jij vindt, moet je bij het politiebureau brengen...
Ik ga maar eens een strenge brief schrijven.quote:
Morgen krijg ik de sleutel. Ik heb al wat dingen ingepakt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kkkkkkoud he
Maar dat wist je vast alIig wel droog (hier dan).
En verder even leuk of saai als altijd
en hoest daar? Al verhuist?
Dat ligt aan de waarde.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:57 schreef MutZ het volgende:
[..]
je hoort het niet voor jezelf te houden
Ik betaal er niets voor.quote:
het is op zich wel stom dat er zoveel verschil tussenzit...quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ga maar eens een strenge brief schrijven.![]()
ik heb het nieuwe adres alquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Morgen krijg ik de sleutel. Ik heb al wat dingen ingepakt.Zaterdag verkassen.
wanneer moet je het volgens jou wel/niet naar de politie gebracht worden?quote:
nee, dat zou er nog eens moeten bijkomenquote:
eerdaags maar ff werk van makenquote:
Idd, het is twee keer zoveel...quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:09 schreef MutZ het volgende:
[..]
het is op zich wel stom dat er zoveel verschil tussenzit...
Precies, en dat willen we niet.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:10 schreef MutZ het volgende:
[..]
nee, dat zou er nog eens moeten bijkomen
Als het kostbaar is.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:09 schreef MutZ het volgende:
[..]
wanneer moet je het volgens jou wel/niet naar de politie gebracht worden?
Ik moet dat kaartje voor indah ook nog versturen... Kijken of dat nog op tijd aankomt.quote:
Goedemiddag..quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:06 schreef marcb1974 het volgende:
Wie heeft er zin om 1 van mijn 'collega's' te laten verdwijnen?
ik zou me het iig geen tweede keer laten overkomen...quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Idd, het is twee keer zoveel...En het is op de website ook nog eens 1,50. Dikke naaierij.
ik ga... over ik geloof 6 weken of zoietsquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik vind Amerika een terroristen staat.
Ik zou nog niet op vakantie gaan daar, al kreeg ik de reis voor niets. In de huidige omstandigheden dus. Dat land is zo ziek als de rotste appel in de wereld.
Dat zou ik mezelf ook niet laten overkomen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik zou me het iig geen tweede keer laten overkomen...
* Cara is eventjes stil....quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:19 schreef mic_forever het volgende:
net terug van school..
..kwam 3e uur op school, hele school was stil.. ik denk wTf
..blijkt een jongen zelfmoord gepleegd te hebben..
kutzooi![]()
![]()
hoelang heb ik nog de tijd om mijn kaartje op tijd te laten aankomen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik moet dat kaartje voor indah ook nog versturen... Kijken of dat nog op tijd aankomt.![]()
dat zijn altijd de mindere momenten... heb je die jongen gekend??quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:19 schreef mic_forever het volgende:
net terug van school..
kutzooi![]()
![]()
Maand of 4.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:21 schreef MutZ het volgende:
[..]
hoelang heb ik nog de tijd om mijn kaartje op tijd te laten aankomen?
Das bagger.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:19 schreef mic_forever het volgende:
net terug van school..
kutzooi![]()
![]()
ooohhhhh, dat ga ik wel reddenquote:
hij zat in m'n jaarlaag..wel is met em gevoetbalquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:21 schreef MutZ het volgende:
[..]
dat zijn altijd de mindere momenten... heb je die jongen gekend??
Ik ga ook ooit een keer. Maar eerst moet Bush van het venster zijnquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:19 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ik ga... over ik geloof 6 weken of zoiets![]()
New York.. here I come..![]()
Goede keus.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:19 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ik ga... over ik geloof 6 weken of zoiets![]()
New York.. here I come..![]()
Das mooi.quote:
dan komt het bijna nog harder aan, als het iemand was die problemen had, dan verwacht je het eerder... klinkt stom, i know, maar toch...quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:24 schreef mic_forever het volgende:
[..]
hij zat in m'n jaarlaag..wel is met em gevoetbal
ws gewoon een normale jongen, die niet eens(, dit klinkt fout) gepest werd..
zat zelfs op vwo, had genoeg vrienden
![]()
moet je zelf wetenquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Das mooi.Moet ik nog eentje terug sturen?
![]()
veel plezier en slaap lekkerquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:28 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga maar ff het interview afmaken, kan ik om twee uur naar bed.
Ik heb geen adres.quote:
Ik hoop het.. ben er nog nooit geweest. Het worden ook nog 2 dagen Niagara Falls (Canada) en 3 dagen Washington..quote:
stuur ik je nog welquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb geen adres.
Jij ook lekker slapen he?![]()
![]()
Even stilstaan, dan werk ik je wel weg hoorquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:16 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Goedemiddag..
Wie heeft er zin om mij te laten verdwijnen...? niet helemaal weg, maar ergens waar het leuk, lief en warm is..
Ken het idee ja, blijft klote.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:19 schreef mic_forever het volgende:
net terug van school..
kutzooi![]()
![]()
Klaar met de logopediste aanhorenquote:
en? was het wat je verwachtte?quote:
qu!quote:
overleeft zo te zien?quote:
Uiteraardquote:
Romek was een beetje van de kaart (bereid je kind vooral voor op wat komen gaatquote:
gaat dat hem lukken denk je?quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Romek was een beetje van de kaart (bereid je kind vooral voor op wat komen gaat). Hij deed ontzettend zijn best om de s er goed uit te krijgen en zei: 'Okay... dan stop ik wel met duimen in bed
'.
quote:Hij moest allerlei rare woordjes zeggen (dikke, dakke, dokke / tikke, takke, tokke) en keek me aan met een blik van: Mam, red me, dat mens is niet goed.
heerlijke woordjes zijn dat idd... vooral ook erg leuk als je dyslectisch bent...quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Romek was een beetje van de kaart (bereid je kind vooral voor op wat komen gaat). Hij deed ontzettend zijn best om de s er goed uit te krijgen en zei: 'Okay... dan stop ik wel met duimen in bed
'.
Hij moest allerlei rare woordjes zeggen (dikke, dakke, dokke / tikke, takke, tokke) en keek me aan met een blik van: Mam, red me, dat mens is niet goed.
Uiteindelijk wel ('t is Kyran ook gelukt), maar het zal me eigenlijk een worst wezenquote:
Ik mag 'm er niet doorslepen, ik heb namelijk een paar weken geleden te horen gekregen dat ik 'm niet klein mag houdenquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
heerlijke woordjes zijn dat idd... vooral ook erg leuk als je dyslectisch bent...
Maar gelukkig heb je hem als geweldige mama zijnde er doorheen gesleept...
tijd gaat hard hè... over een paar jaar, als de laatste van de basisschool afkomt, denk je nog wel terug aan die goede oude tijdquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik mag 'm er niet doorslepen, ik heb namelijk een paar weken geleden te horen gekregen dat ik 'm niet klein mag houden. Mijn laatste kuikentje is kennelijk ook al 'groot'
.
Flessiequote:
Mwoa, veel geslapen vooral, en wel erg mooie dromen geloof ik, weeniemeerquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Flessie. Mooie dromen gehad vannacht
. Qu heeft het lelijk af laten weten
.
Vervelend, als je alleen nog maar weet dat het jammer was dat het een droom was, want dan was het dus wél een leuke droom...quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, veel geslapen vooral, en wel erg mooie dromen geloof ik, weeniemeerIk weet alleen nog dat ik het jammer vond dat het maar een droom was. Daarna heb ik tot 14:45 nog in bed gelegen, maar goed, ik moet toch straks maar eens naar paps en mams aftaaien
én ziek zijn , en je opa verliezen... daar wordt je ook lamlendig van.. Arme jij!quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
en ik voel me lamlendig en uitgewoond. Ik heb de laatste dagen ook nauwelijks gegeten eigenlijk. Gewoon geen eetlust
Sterkte Flesquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Doei en zo allemaal vast
Verwacht mij niet voor zaterdag terug
Lijkt me zalig, een blokkade in het denkenquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:42 schreef Dromenvanger het volgende:
dag FlashEn sterkte
![]()
Ik heb nog maar een pot koffie gezet. Ik zet helemaal vast op dit moment. Een gigantische blokkade in het denken.
Ja, het gaat er nog wel komen. Het wanneer zal wel ergens half april zijn. Heb eerst nog tentamens en kan ook nog eens alle woensdagen tot die tijd werkenquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:54 schreef _Cara_ het volgende:
@ Marc... dus wel nog een gespreknu maar het beste ervan hopen...weet je al wanneer?
Sterktequote:Op donderdag 16 maart 2006 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Doei en zo allemaal vast
Verwacht mij niet voor zaterdag terug
Hier voelt het aan als belemmeringquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Lijkt me zalig, een blokkade in het denken.
Hoe uit een blokkade in het voelen zichquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:54 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hier voelt het aan als belemmering
Het is dan meteen een blokkade in het voelen tegelijk. Denken en voelen is hier gekoppeld aan elkaar volgens mij.
Soms heb ik het gevoel dat ik in het paradijs ben op aarde, en vanzelf val ik vaak terug helemaal. Er zijn soms van die momenten dat ik denk, zo wil ik me altijd voelen. Maar goed, het is vaker aanwezig dus ik ga ervan uit dat het ooit mijn constante gevoel wordt.
Maar af en toe niet denken is ook prettig inderdaadMisschien bedoelde ik ook wel een blokkade in het voelen
Denken is onnuttig schreef ik vorige week nog. Weten is belangrijk
En een stroming van positieve gevoelens ook, volgens mij zat daar net de blokkade ff in.
Maar het gaat weer beterNet ff gel in de haren gedaan en nu nog koffie erbij. Gel om me fris te voelen meer.
Nouquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe uit een blokkade in het voelen zich.
waarom alleen dan?quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Als de dood in het leven komt dan denk ik bij mezelf, waarom rook ik uberhaupt
Verslaving...domme verslaving. Maar ik ga dus echt via de apotheek of via de huisarts vragen om een medicijn. Ooit kreeg ik een tip van iemand die op recept gestopt was. Dus niet via kauwgum of pleisters maar op recept.quote:
iedereen met een beetje sterke wil kan stoppenquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:58 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Verslaving...domme verslaving. Maar ik ga dus echt via de apotheek of via de huisarts vragen om een medicijn. Ooit kreeg ik een tip van iemand die op recept gestopt was. Dus niet via kauwgum of pleisters maar op recept.
Ik probeer vandaag het roken verder uit te stellen, misschien rook ik vandaag helemaal niet. Mooi zou zijn als ik vanaf vandaag helemaal ga stoppen ermee. Bij mijn oom is dus kanker geconstateerd over het hele lichaam. En dan zou ik op deze dag rokenIs toch fout of niet?
Sowieso is roken fout, en het erge is. Het smaakt van de duivel niet en het is duur. Het is smerig. Waarom hou ik me bezig met iets dat smerig is? Ik eet toch ook geen stront of wel soms ?
Inderdaadquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:00 schreef OoAstridoO het volgende:
Roken heb ik npooit gedaan en heb de behoefte ook niet damnw at vind ik dat vies en stinken![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
iedereen met een beetje sterke wil kan stoppen
Gewoon niet toegeven aan je naar nicotine vragende lichaam
Heb je het daar weleens over gehad en worden wij geacht dat verleden te kennenquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:11 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Gezien mijn verleden dus in 2000.
God als supermeneer weet ik ook niet. Ik denk dat het energie is allemaal en dat het allemaal een groot universum is en meerdere universums wellicht. Dat er verschillende platformen en levels zijn ook. En dat er niet echt een toezichthouder is volgens mij. Uiteindelijk omen we allemaal op hetzelfde punt terecht volgens mij. En dan hoef je geen heilige te zijn geweest om in de "hemel" te komen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:08 schreef es70 het volgende:
Ik geloof niet in een God in de zin van één of andere supermeneer. Ik geloof wél dat er iets is (geloven op mijn eigen manier dus idd). Leven na de dood weet ik niet, op zich zit er niet veel anders op dan de dood te accepteren, da's één van de weinige zekerheden die we hebben... Ik zie mijn vader niet meer als 'stoffelijk' iemand, toch ben ik er van overtuigd dat hij weet van het hoe en wat in mijn leven...
Zweef.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:15 schreef classpc het volgende:
Wel erg diep hoor
Ik heb geen zin om daar over na te denken. De dood is voor mij gewoon iets wat gebeurt en waar ik ook niet bang voor ben.
Het is er gewoon. Alles houdt een keer op.
Nou, ik heb in 2000 afscheid genomen van mijn oude leven en heb toen ook een soort van reis gemaakt als het ware. Ik voelde me dood gaan toen. Ik weet nog dat ik in de tuin zat buiten en bijna smeekte dat het afgelopen mocht zijn het leiden. Het was geestelijk en lichamelijk leiden als het ware.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb je het daar weleens over gehad en worden wij geacht dat verleden te kennen.
Mag ik vragen of je geestverruimende middelen gebruikt/gebruiktequote:Op donderdag 16 maart 2006 18:17 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nou, ik heb in 2000 afscheid genomen van mijn oude leven en heb toen ook een soort van reis gemaakt als het ware. Ik voelde me dood gaan toen. Ik weet nog dat ik in de tuin zat buiten en bijna smeekte dat het afgelopen mocht zijn het leiden. Het was geestelijk en lichamelijk leiden als het ware.
Ik voelde me echt ziek en belabberd en het ging nog gekker worden omdat ik dacht dat ik in the matrix was. Ik ging het over the matrix hebben en over uitbouwing van deze wereld en het universum. Maar dat kwam pas nadat ik het dood gaan zo sterk aan het ervaren was.
Eerst was dat gevoel van lichamelijk leiden, ik kon geen kant meer op toen. Vreselijk leiden was het. Om maar de nadruk op het leiden te leggen.
Vreemde jaren waren het hier. Nu pas voel ik me echt gezond weer.
Maar volgens mij was het echt een soort van sterven toen. Ik heb nu ook een heel ander leven en een hele andere kijk op het leven gekregen. Alsof ik echt verlost ben een beetje. Maar nog altijd is het werken aan een nog beter gevoel.
Een joint tijdens koninginnenacht toen, maar dat van de wereld gaan gebeurde de dag erop pas. Maar ik voelde me dus echt verrot jah, en mijn geest was ruim geworden ook. Nu heb ik ook nog een ruime geest volgens mij, alleen zonder drugs nu. Ik heb geen drugs meer nodig, alleen gebruik ik dus wel anti-depressiva maar dat is tijdelijk. Ik zit vaak genoeg in de 7e hemel en voel me aangeschoten door de hele dag door. ( met uitzondering daargelaten zoals ik je net zei, als dat gevoel van opsluiting naar voren komt weer)quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Mag ik vragen of je geestverruimende middelen gebruikt/gebruikte.
Als koffie drugs is ben ik een junkquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:19 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Een joint tijdens koninginnenacht toen, maar dat van de wereld gaan gebeurde de dag erop pas.
Drugs gebruik ik dus niet meer nu. Helemaal niet meer. Ook geen alcohol meer. Alleen nog koffie als drug. En dan zie ik koffie dus ook als drug.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Als koffie drugs is ben ik een junk.
Is goedquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:23 schreef classpc het volgende:
Het lukt me niet echt om jullie bij te houden, dus ik blijf voorlopig alleen ff meelezen ofzo.
Dat klinkt wel lekker jaquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:05 schreef Sjowhan het volgende:
Ben weer terug
Was weer lekker druk vandaag.. Vanavond lekker shoarma gegeten
Dushi => schatje => bitch...of zoietsquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:44 schreef leonieke het volgende:
dushi's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |