HAHAHAH!quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:57 schreef Mikiej15 het volgende:
Whrm.. Intiligentie? ik mag ok koken enzeu dus intiligentie voor afwassen heb je daar niet nodig. Gooien met spullen is alles. En sowiso, die opleiding is alles in een =')
Nu ga ik huilen. Zelden zo veel spelfouten in zo weinig woorden gezien.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:57 schreef Mikiej15 het volgende:
Whrm.. Intiligentie? ik mag ok koken enzeu dus intiligentie voor afwassen heb je daar niet nodig. Gooien met spullen is alles. En sowiso, die opleiding is alles in een =')
En dan ga je klagen over afwassen?quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:01 schreef Mikiej15 het volgende:
Consumtief houd in: Koken en serveren.
SUKKEL, je hebt later geen baan, omdat de europese grenzen open gaan. Als je slim bent, ga je nog een paar hogere studies doen. Mensen uit Polen zijn cheap you know.quote:
Ik heb dit verhaal nu 3 keer gelezen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:52 schreef Mikiej15 het volgende:
Heuj.
Nou ik heb dus een kut-dag gahad. Ik doe een opleiding Consumtief en dan moet er ook afgewassen worden, sja ik was vandaag met nog 2 aan de beurt.. Dat wijf.. zo noem ik der dan.. Doet geen ene zak. Ze liet ons als 17 jarige natuurlijk niet 'comanderen' maar toen ik zei wil je dat ff doen ging ze dat doen, en toen dat klaar was.. Ging ze niks doen
. Ik vet schreeuwen met die andere gast (lucht op) maar goed leraar erbij.. De zei van 'oh jullie zijn zo'n team bla bla'.. Maar goed toen rond 2 uur (laat!) had ze zoiets van oh ik wil zo eigenlijk wel naar huis! dus laat ik wat gaan doen om mijn mede afwassers nog meer te gaan focken. Nou dat was het
![]()
![]()
Simpel:quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:30 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Ik heb dit verhaal nu 3 keer gelezen.
Zou iemand zo vriendelijk willen zij om
mij uit telggen wie nu een probleem met wat heeft.
en dan mag kalou geen nederlander worden
Dus: als je slim bent wordt je groot-aandeelhouder TMF. Zeker in deze SMS economie een goede aanrader om dit soort rijzende producten in de gaten te houden, maar pas op dat je je aandeeltjes op de piek verkoopt en niet zodra de TMF sletjes het zat zijn en de markt instort je met de gebakken peren lucht zit.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:53 schreef Allochtoon het volgende:
wat zeuren jullie nou, tmf vangt bakken met geld dankzij dit breezervolk.
Dank je wel voor de uitleg.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:52 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Simpel:
TS moet met 2 anderen (1 gast en 1 'wijf') afwassen deze ronde op zijn opleiding. Het 'wijf' toont geen initiatief en is te lui om het ene been voor het andere te zetten. Opdrachten voert ze wel uit, maar met erg veel moeite. De TS beklaagde zich luid scheldend hierover, de docent die dit pitoresk tafereel begeleide interpreteerde de 'hint' verkeerd en prees het illustere drietal om hun teamwork. Op een gegeven moment besloot het 'wijf' dat ze het gezelschap niet prettig meer vond en dat ze beter thuis haar nagels kon gaan vijlen of zich hard in haar * kon laten nemen, dus ze nam de pleitvaart.
Nee hoor, ik ben heel trots op jullie. Je wil niet weten hoeveel plezier jullie geven.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:10 schreef Mikiej15 het volgende:
Wat is er nou met VMBO? Moet idereen HAVO/VWO of hoger doen?
Nee, van Voorbereidend Middelbaar Beroepsonderwijs.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:44 schreef gebruikersnaam het volgende:
is VMBO nou een afkorting van :
Voor Mijn Beroep Ongeschikt ?
en met name dezelfde woorden. Intelligentie enzoquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu ga ik huilen. Zelden zo veel spelfouten in zo weinig woorden gezien.
Volgens mij was afwassen onderdeel van zijn opleiding.quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:39 schreef Maikuuul het volgende:
Afwassen als opleiding hebben
Lollerpriceless
afwasturkquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:39 schreef Tref het volgende:
Mikiej, waar wordt jij voor opgeleid ?
TS lokt het wel zelf uit, vind je niet?quote:
Dus mijn moeder heeft mij vroeger een officiele opleiding gegeven vroeger, toen ik elke dag afwassen moest?quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:52 schreef Mikiej15 het volgende:
Ik doe een opleiding Consumtief en dan moet er ook afgewassen worden
Iets met een 'dat wijf'; schreeuwen en leraar en een die andere... Verder kom ik ook niet..quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:30 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Ik heb dit verhaal nu 3 keer gelezen.
Zou iemand zo vriendelijk willen zij om
mij uit telggen wie nu een probleem met wat heeft.
en dan mag kalou geen nederlander worden
sorry macht der gewoonte, bij mij in de klas vinden we het wel een leuke sport om overdreven "luxe" achtige worden te gebruiken.quote:Op donderdag 16 maart 2006 03:12 schreef Jesse- het volgende:
hoofdwaarschijnelijk?
inklusiev voute spellink ?quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:52 schreef blackmage het volgende:
[..]
sorry macht der gewoonte, bij mij in de klas vinden we het wel een leuke sport om overdreven "luxe" achtige worden te gebruiken.![]()
alleen als ik eigelijk al in mijn bed zou moeten liggen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:19 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
inklusiev voute spellink ?
Mijn excuses, maar via deze weg voel ik mij toch genoodzaakt je te informeren inzake het vernederen van je eigenwaarde. Door zoals als jij het noemt " "luxe" achtige " woorden te gebruiken, geef je blijk van het op enkele punten disfunctioneren van je verbale vermogens; zaken als het schrijven van worden waar je bedoeld woorden en dergelijke.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:52 schreef blackmage het volgende:
[..]
sorry macht der gewoonte, bij mij in de klas vinden we het wel een leuke sport om overdreven "luxe" achtige worden te gebruiken.![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:38 schreef Hakbar het volgende:
[..]
Mijn excuses, maar via deze weg voel ik mij toch genoodzaakt je te informeren inzake het vernederen van je eigenwaarde. Door zoals als jij het noemt " "luxe" achtige " woorden te gebruiken, geef je blijk van het op enkele punten disfunctioneren van je verbale vermogens; zaken als het schrijven van worden waar je bedoelt woorden en dergelijke.
Kort samengevat: verzuim voortaan het gebruik van dit soort vocabulair omdat je taalkundig inzicht en je woordenschat niet toerijkend is daarvoor.
Met vriendelijke groet,
"Hakbar"
ja kut analfabetische newbiequote:Op woensdag 15 maart 2006 22:01 schreef Mikiej15 het volgende:
Nou nou, wat een gezellighied. Omdat ik veel spelfouten maak en 'newbie' ben: Afkraken die zooi. =')
HAHA!! Jij kan geen smileys makenquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:01 schreef Mikiej15 het volgende:
Nou nou, wat een gezellighied. Omdat ik veel spelfouten maak en 'newbie' ben: Afkraken die zooi. =')
Precies! Als je later hoofd-afwashulp bent, lach je hier om.quote:Op donderdag 16 maart 2006 07:25 schreef MouseOver het volgende:
Het mooie aan fok is dat je uitspraken van op je 15de nog eens terug kunt lezen als je 22 bent
ook heel fijn dat je dit allemaal uit een enkele post kan halen, maar voor de restquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:38 schreef Hakbar het volgende:
[..]
Mijn excuses, maar via deze weg voel ik mij toch genoodzaakt je te informeren inzake het vernederen van je eigenwaarde. Door zoals als jij het noemt " "luxe" achtige " woorden te gebruiken, geef je blijk van het op enkele punten disfunctioneren van je verbale vermogens; zaken als het schrijven van worden waar je bedoeld woorden en dergelijke.
Kort samengevat: verzuim voortaan het gebruik van dit soort vocabulair omdat je taalkundig inzicht en je woordenschat niet toerijkend is daarvoor.
Met vriendelijke groet,
"Hakbar"
Mensen die geen 'ij' kunnen typen zijn sowieso verdoemd tot een kutlevenquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:25 schreef sjeanie het volgende:
wees bly man, ik was af in een restaurant, dat is pas kut!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |