HAHAHAH!quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:57 schreef Mikiej15 het volgende:
Whrm.. Intiligentie? ik mag ok koken enzeu dus intiligentie voor afwassen heb je daar niet nodig. Gooien met spullen is alles. En sowiso, die opleiding is alles in een =')
Nu ga ik huilen. Zelden zo veel spelfouten in zo weinig woorden gezien.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:57 schreef Mikiej15 het volgende:
Whrm.. Intiligentie? ik mag ok koken enzeu dus intiligentie voor afwassen heb je daar niet nodig. Gooien met spullen is alles. En sowiso, die opleiding is alles in een =')
En dan ga je klagen over afwassen?quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:01 schreef Mikiej15 het volgende:
Consumtief houd in: Koken en serveren.
SUKKEL, je hebt later geen baan, omdat de europese grenzen open gaan. Als je slim bent, ga je nog een paar hogere studies doen. Mensen uit Polen zijn cheap you know.quote:
Ik heb dit verhaal nu 3 keer gelezen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:52 schreef Mikiej15 het volgende:
Heuj.
Nou ik heb dus een kut-dag gahad. Ik doe een opleiding Consumtief en dan moet er ook afgewassen worden, sja ik was vandaag met nog 2 aan de beurt.. Dat wijf.. zo noem ik der dan.. Doet geen ene zak. Ze liet ons als 17 jarige natuurlijk niet 'comanderen' maar toen ik zei wil je dat ff doen ging ze dat doen, en toen dat klaar was.. Ging ze niks doen
. Ik vet schreeuwen met die andere gast (lucht op) maar goed leraar erbij.. De zei van 'oh jullie zijn zo'n team bla bla'.. Maar goed toen rond 2 uur (laat!) had ze zoiets van oh ik wil zo eigenlijk wel naar huis! dus laat ik wat gaan doen om mijn mede afwassers nog meer te gaan focken. Nou dat was het
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |