Ik prefereerquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:31 schreef Blackhouse het volgende:
Godspeed You Black Emperor! - East Hastings (17:58)
Iddquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:34 schreef pfaf het volgende:
Maar het enige goede antwoord op de vraag in de OP is natuurlijk het hele GY!BE-oeuvre
Und iets korter maar toch lang genoeg Can - Pinchquote:
Eigenlijk voldoen een heleboel nummers van Sonic Youth wel:quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:30 schreef SilverRocket het volgende:
[..]
Sonic Youth - I Love you Golden Blue
[..]
17 minuten is ietwat overdreven. Shine on you crazy diamond I en II samen duren iets meer dan 25 minuten.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:46 schreef Elusive het volgende:
Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond 17 minuten
quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:32 schreef Berkery het volgende:
Jane's Addiction - Three Days titel zegt niets over de lengte
De verkorte versie op Echoes duurt wel zo lang volgens mij. Reuze handige versie trouwens.quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:04 schreef Sloggi het volgende:
[..]
17 minuten is ietwat overdreven. Shine on you crazy diamond I en II samen duren iets meer dan 25 minuten.
Een van mijn favo nummers datquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:06 schreef electricity het volgende:
Arena - Moviedrome (19 min)
Dream Theater - A change of seasons (23 min)
Edge of Sanity - Crimson (40 min)
Opeth - Blackwater park (12 min)
Anathema - Violence (10 min)
Transatlantic - Duel with the devil (26 min)
allen zijn bijzonder wegens hun goede compositie. niet zozeer vanwege het lang zijn.
mooi iddquote:
Die is mooi!quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:59 schreef teknomist het volgende:
DJ Shadow - Stem - Long Stem --- Transmission 2.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:54 schreef Gitanki het volgende:
Ljunggvist - Explanations
James Holden - A break in the clouds
Avus - Real (Nathan fake remix)
Energy 52 - Café del mar (Michael Woods remix)
quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:49 schreef NRK het volgende:
Guns N' Roses - Estranged
Avenged Sevenfold - Strength of the World
die cd heb ik ook. ik moet hem alleen nog luisteren.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:19 schreef Boeman het volgende:
the Mars Volta, en dan voornamelijk Frances the Mute (2e echte album), dat is namelijk 1 lang nummer
je moet er wel voor in de stemming zijn. Naja ik danquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:32 schreef electricity het volgende:
[..]
die cd heb ik ook. ik moet hem alleen nog luisteren.![]()
Jaoh!!!quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:06 schreef electricity het volgende:
Arena - Moviedrome (19 min)
Dream Theater - A change of seasons (23 min)
Edge of Sanity - Crimson (40 min)
Opeth - Blackwater park (12 min)
Anathema - Violence (10 min)
Transatlantic - Duel with the devil (26 min)
secondquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:32 schreef SilverRocket het volgende:
Als het om opbouw in intensiteit gaat moet je zeker Only in Dreams van Weezer eens downloaden
quote:
violence zeker erg mooiquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:09 schreef electricity het volgende:
[..]
![]()
![]()
echt zo mooi.
![]()
*verraadt meteen de herkomst van zijn nick
Als je electricity en violence nou als 1 nummer telt... dan ga je al bijna over de 15 minuten heen geloof ikquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:09 schreef electricity het volgende:
[..]![]()
![]()
echt zo mooi.
![]()
*verraadt meteen de herkomst van zijn nick
zeker!quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:19 schreef swambam het volgende:
ik ga voor deep purple - child in time
Jij drijft vaker demonen uit via giltherapie?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:19 schreef swambam het volgende:
ik ga voor deep purple - child in time
na Tool het beste wat me overkomen is, Transatlantic live in 013quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:54 schreef Gekkenhuis_X het volgende:
Transatlantic - All of the above - 31 mins.
zeker een of andere live uitvoering, live from berlin maybe? slechte uitvoering btw met die huppeltrut Lauper. wat wel weer goedmaakt zijn de keyboardsolo'squote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:21 schreef bonke het volgende:
ik heb pink floyd another brick in the wall nog niet voorbij zien komen
de extended version van 9 min
Wat waren ze goed, hé?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:13 schreef ummagumma het volgende:
na Tool het beste wat me overkomen is, Transatlantic live in 013
8 nummers in 3 uur tijd![]()
zo te horen is et dus geen live uitvoeringquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:18 schreef ummagumma het volgende:
ik ken veel uitvoeringen hiervan maar niet een studio uitvoering die 9 minuten duurt..... zou best wel eens kennis mee willen maken![]()
kun je hem ergens online zetten? ben echt benieuwdquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:01 schreef bonke het volgende:
[..]
zo te horen is et dus geen live uitvoeringwant je hoort kinderen op de achtergrond die in het eigenlijke nummer ook meedoen
en je hoort geen gebrul van fans tussendoor
ik zal ff kijke voor jequote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:23 schreef ummagumma het volgende:
[..]
kun je hem ergens online zetten? ben echt benieuwd
Tof van je dat je deze zo snel hebt ge-upload...........maar ik moet je even uit je dromen helpen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:29 schreef bonke het volgende:
[..]
ik zal ff kijke voor je
uploading
KLIK
YW
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:13 schreef ummagumma het volgende:
Type o Negative: Black no 1 11:15
[..]
Vul 2112 aan met Xanadu, Cygnus X1, Hemispheres en La Villa Strangiatoquote:Op maandag 20 maart 2006 18:14 schreef Soli het volgende:
Dit is écht een nummer voor hen die van stevige langetjes houden:
Rush - 2112![]()
duurt 20:33, maar had van mij nog langer mogen duren![]()
De rest van Rush is ook trouwens het beluisteren waard, al een best oude band maar nooit echt doorgebroken...
yup dat waren ze, ik sta zelfs op de dvd die ze toen gemaakt hebbenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |